Translate

joi, 14 ianuarie 2010

Ruj ROUGE VOLUPTÉ Silky Sensual Radiant Lipstick YSL


Pretul oficial este 34$, nu il am din magazin asa incat investitia a fost mult mai mica. Nuanta mea este 15, Extreme Coral, un corai intens pe care il suspectez ca arata divin pe o piele bronzata.
Sunt aproape sigura ca nu am sa vorbesc niciodata negativ despre un produs Yves Saint Laurent si nu am negat afinitatea pentru acest brand pe care il percep cu adevarat luxurious in toate diviziile sale. Imi place sa cred insa ca-s o devoratoare de beauty rationala si cumpatata care nu s-ar lasa influentata de slabiciuni daca ar identifica defecte nepermise de nume si pret. De fapt, sunt destul de exigenta si am simtul critic suficient de ascutit incat sa imi scape ceva negativ.
Ambalajul nu dezamageste si nu contravine stilului YSL, arata classy si justifica partial pretul ridicat. Are in capat o oglinjoara care sa faciliteze aplicarea.
Miroase discret a pepene, nu sunt adepta cosmeticelor parfumate iar in materie de rimel, fond de ten si pudra parfumul este chiar un element decisiv in evitarea lor. Insa cand vine vorba de rujuri si glossuri mai trec cu vederea, de acesta chiar ma declar indragostita iremediabil. Posibil sa fie si o strategie de marketing...miros si aroma placuta, drept urmare presarea continua si involuntara a buzelor, rezultat disparitia lui rapida si necesitatea reaplicarii continue.:)
Asa cum rezulta si din denumire, textura este matasoasa, lejera, se intinde foarte bine fiind cremos dar fara sa para imbacsit sau sa se intinda inestetic. Desi e stick, cand il aplici il simti mai degraba ca pe un gloss mai dens. Este probabil cel mai hidratant ruj pe care l-am incercat vreodata. Sigur are ceva particule sidefate pentru a da aspectul matasos si acestea de regula usuca, dar nu le-am sesizat si nici nu mi-au afectat buzele. Ba dimpotriva, dupa cateva ore de purtare au ramas fine si am putut indeparta scuamele pre-existente ca si cum as fi folosit un tratament pentru buze.
Dureaza decent, nu este un ruj rezistent la transfer si oricum nu mi-as fi dorit pentru ca usuca excesiv si intodeauna ce-i prea mult si contravine naturalului, strica. Nu mi s-a parut ca migreaza dar recunosc ca nu am mancat ca sa-mi dau seama cum se comporta.
Un minus strict personal este ca-s extremista chiar si in materie de cosmetice. Ori foarte lucios, ori mat. Nu intre si intre. Imi place rujul care arata prafos sau glossul, un ruj oricat de "silky" sau "satin" niciodata nu va avea stralucirea cristalina si translucida a glossului ci doar un aspect umed. Nimic de nerezolvat, aplic putin gloss incolor peste si arata superb.
Mi l-as mai lua oricand fara rezerve, il ador, dar daca s-ar putea totusi din surse "neoficiale" pentru ca pretul inca e prea mare pentru bugetul meu cosmetic.

3 comentarii:

  1. Cel mai bun ruj ever...pt mine are un efect waw...sutn des intrebata dk am botox...imi fce buzele mai voluptoase, am xct aceiasi nuantza, este un corai, ma dau cu cantitati industriale recunosc, iar dk as mai folosi si gloss dja ar fi prea mult, imi place si mirosul si cum adera pe buze, singurul dezavantaj il constituie pretul ridicat, mi-ar palcea sa mai dobandesc cateva nuante de roz sau rosu si chiar una neutra bej sau ceva de genul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am 2 culori , un rosu si un roz - imi place la nebunie rujul . Foarte cremos desi nu dispare repede de pe buze .... Super produs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu pot sa comanda acest ruj din Anglia la pretul de 85lei.Am gasit culorile 5,6,10,11,14,15,16,17,18,.Daca va intereseaza trimiteti-mi un email eliza_cojocaru@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere