Translate

joi, 14 ianuarie 2010

Fard de pleoape Ombre a paupieres BOURJOIS










Imi place ambalajul foarte tare,arata ca niste bomboane frumos colorate supradimensionate din care nici nu stii pe care sa o alegi mai intai. E o bucurie pentru privire, imi aminteste de primavara si de soare.
Nuanta aleasa a fost 24, turquoise ensoleille. Turcoazul este culoarea mea preferata in materie de orice si cu greu ii rezist, insa daca as fi avut de ales intre toate nuantele de fard as fi optat totusi pentru o alta. Asta pentru ca rationamentul din mine imi spune ca nu trebuie sa aleg cu sufletul si ochii, ci cu motivatii tehnice si estetice care sa imi flateze figura si nu machiajul in sine. Culoarea este superba, mai ales pe un ten bronzat, insa din pacate pe mine nu ma avantajeaza. Nu in sensul ca nu ma prinde, dar neavand ochii de o forma si nuanta deosebite am nevoie de ceva care sa ii puna in valoare si sa ii scoata in evidenta si nu doar de un fard care sa arate frumos. Pentru caprui-verde culorile pastelate nu fac mare lucru, scopul meu e sa para mai verzi si, din proprie experienta, un asemenea rezultat obtin doar cu gri/negru, roz/mov, rosu/burgundi si in special mate. Restul sunt doar variatii si mofturi alese din dorinta de a incerca ceva nou sau de a ma adapta tendintelor, si asta mi se intampla rar pentru ca dupa atatea experiente prefer sa pastrez numai ce ma avantajeaza. Deci, nu am sa judec modul cum ma prinde nuanta fiindca nu acesta a fost criteriul in baza caruia am luat-o.
Textura este matasoasa, foarte fina, se intinde usor chiar si cu degetul nu doar cu aplicatorul. Am acest obicei pentru a le putea simti mai bine, aplicatorul nu ma lasa verific eficient. Arata bine si ca atare dar mai ales aplicat umed, intensitatea este in functie de cantitate insa chiar si un singur "voal" este suficient pentru un machiaj de zi conturat. Cum am mai spus, aleg sa accentuez ochii fiindca buzele au o forma placuta si nemachiate, astfel incat pentru a fi suficient de dramatici personal am nevoie de mai multe straturi si obligatoriu eyeliner. Iarasi, machiajul cu Bourjois este din perspectiva mea unul reusit, dar eu prefer totusi culorile mate pentru ca sunt mai intense si definesc mai bine privirea, sunt mai "tehnice". Sideful este de ajutor cand nu ai dexteritate pentru ca permite micile greseli nefiind necesare linii precise. Si, tipic zodiei, caut precizia, imi plac formele si culorile stricte, clar conturate.
Am uitat de el si m-am spalat pe fata, am avut placuta surpriza de a nu constata tone de sidef colorat intins pe toata fata. S-a diminuat, caci nu e rezistent la transfer, dar atat. Nu a migrat, nu arata inestetic. Nu s-a strans in pliuri. Chiar arata si se simte ca matasea.
Cred ca dureaza o vesnicie, nici nu se vede ca iau din el, probabil ca expira inainte sa apuci sa il consumi. Asta presupunand ca nu iti dai 5 straturi de 5 ori pe zi...mai cunosc cazuri la care-i luna si portfardul reimprospatat.:)
Pretul e acceptabil tinand cont de cantitate si calitate, mai ales daca iti iei culoarea potrivita pe care o folosesti de obicei, merita investitia. Singurul motiv pentru care nu l-as mai lua este sideful care nu ma avantajeaza(asta nu inseamna ca nu mi-as dori toate aceste cutiute colorate), in rest numai de bine.

Un comentariu:

  1. Eu am de la ei un blush , cutiutia este aceasi doar culoarea difera. Pot spune ca anul trecut l-am folosit in fiecare zi (aproape) si inca nu da semne ca s-ar termina. Produsele de la burjois sunt destul de bune din cate am incercat.

    RăspundețiȘtergere