Translate

marți, 26 ianuarie 2010

CHANEL Aqualumiere Gloss










Cand vine vorba de buze, sunt ceva mai ipohondra, mai pretentioasa si mai meticuloasa in alegerea produselor aferente pentru ca am avut la un moment dat probleme grave pe care nici astazi nu le pot explica. Acum cativa ani, timp de cca 2 luni pielea buzelor mi-a crapat continuu indiferent de tratamentele aplicate, erau un fel de rana deschisa. Nu am identificat cauza, posibil sa fie si lipsa de fier si alte elemente esentiale sanatatii pielii, dar tind sa cred ca mi s-a tras de la un ruj prost. Abia anul acesta am indraznit sa o comit cu un no name, port uneori un rosu trandafiriu la care nu pot renunta din motiv de nuanta si textura mata perfecta, dar intotdeauna am un strat gros de carmex aplicat sub ca baza protectoare.
Nu sunt obsedata de colorarea si evidentierea buzelor fiindca din acest punct de vedere natura m-a inzestrat satisfacator permitandu-mi sa ma concentrez pe accentuarea altor trasaturi mai putin pregnante. Pot sa traiesc linistita cu un simplu balsam/tratament cat timp am ochii accentuati, chiar dramatici.
Acestea fiind zise, stabilesc din start ca nu as da actualmente 100-200 lei (YSL) pe un gloss sau ruj si ca in ciuda a ceea ce urmeaza tot nu l-as lua niciodata din magazin insa as ucide sa pun mana pe el la un pret rezonabil. :))
Este probabil cel mai bun gloss pe care l-am incercat vreodata. Pretentiile mele in materie sunt proprietatile nutritive (sa nu usuce sau sa imi dea senzatia de usturime) si sa nu contina sclipirici/sidef evident. Stiu ca particulele stralucitoare de culoare deschisa reflecta lumina si adauga volum, ajutand totodata la obtinerea unui efect satinat. Pentru cine necesita asemenea truc optic, nici un impediment. Dar eu nu am nevoie de extra-volum si chiar si asa tot as detesta sideful consistent fiindca la mine arata cheap. Avand pielea cu tendinte de stralucire generala, incerc sa obtin matifiere sub orice forma, inclusiv prin machiaj. Cand vine vorba de ruj optez pentru prafuit, iar la gloss pentru stralucire umeda, cu efect de oglinda.
Chanel Aqualumiere este cu siguranta o mica bijuterie, ai senzatia ca aplici cristale lichide, o textura ultra light pe care nici nu simti ca o porti. Nu poti identifica diferente de vascozitate, straturi,dare...se aseaza perfect uniform si pare asemenea unei capsule sigilatoare. Lac de buze cred ca este termenul potrivit.
Nu curge, nu migreaza, nu dispare pur si simplu. Nu am mancat si nu stiu cum se comporta, dar nici nu am aspiratii de rezistenta la transfer de la un gloss. Insa mi-a ramas pe buze multe ore si efectul de oglinda era inca activ.
Nu am identificat particulele de sidef dar nici nu afirm ca nu le contine. Apreciez tehnologia care le face asa fine incat sa nu le pot diferentia de restul compozitiei. Nu vreau "matase/satin" ci cristal translucid. Nu mi-a uscat buzele ci dimpotriva, chiar aveam cateva scuame pe care le-a netezit si care apoi s-au desprins usor.
Cel mai tare imi place ca da acel aspect pe care il capata buzele injectate cu colagen, nu stiu daca ati observat ca odata aranjate nu mai prezinta acele "liniute" native ci au un aspect uniform si complet neted. Nu ai cum sa nu il remarci, am primit numeroase complimente semn ca efectul optic al acestui gloss este unul deosebit avand in vedere ca cei din jur sunt obisnuiti cu volumul meu natural deloc neglijabil.
Imi place pensula scurta si fina, bureteii inghit produs si sunt si cam rigizi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu