Translate

joi, 14 ianuarie 2010

Fard de pleoape Color Appeal Platinum L'OREAL


Nuanta mea este 153 Metal Plum, un maro-mov metalizat care insa nu imi pare deloc rece ci dimpotriva. Il vad mai potrivit pentru vara si bronz decat pentru perioada rece, desi culorile metalice sunt de regula icy. Ca si la turquoise-ul de la Bourjois, nu am sa comentez nuanta ci calitatea ei pentru ca din nou a fost o incercare si nu un must have. Nu imi este indispensabila cat timp nu se inscrie in nuantele care sa imi faca ochii dramatici si mai verzi dar este placuta si purtabila chiar si in cazul meu cu conditia sa plusez cu eyeliner si mascara din belsug.
Textura este fina, matasoasa, nici nu simti ca porti machiaj. Se intinde perfect si foarte usor, iar particulele de sidef desi in cantitati mari nu arata vulgar si sunt bine omogenizate cu pigmentul de culoare si restul ingredientelor incat nu ies in evidenta dizgratios. Urasc aspectul ieftin al machiajului ce abunda in sidef "grunjos", si in plus imi pare ca evidentiaza si cel mai mic defect al tenului. Nu este cazul, Color Appeal Platinum este foarte light si satinat, imi aminteste de pulberea aceea fina de pe aripile de fluture.
Nu mi s-a strans in pliuri si nu s-a intins neregulat nici in contact cu apa, pentru mine care am ochii sensibili si lacrimez si mai am si ceva probleme cu transpiratia fetei (mai ales cand port fond de ten) este esential sa fie cat de cat rezistent la umezeala dar nu waterproof. Sideful nu a migrat si nici nu s-a diminuat prea tare dupa mai mult timp de la aplicare.
Mi se pare suficienta cantitate dar din acest punct de vedere este sub Bourjois. Insa oricum va dura destul pentru ca e nevoie de foarte putin pentru un machiaj de zi cu zi.
Ma bucur ca il am dar nu as suferi din lipsa lui, nu e suficient de intens si nici mat asa incat raman cu nuantele si texturile mele preferate pastrandu-l doar ca moft. Pentru cine prefera culorile sidefate mi se pare perfect: arata, se intinde si dureaza foarte bine si nici pretul nu este de neatins.
Singurul minus real este varietatea restransa, culorile seamana intre ele incat de fapt nu sunt decat 3-4 cu cateva tonuri fiecare.

3 comentarii:

  1. am acest fard,nuanta este real silver si intr-adevar este foarte bun ca si calitate...desi mi se pare un picut cam scump aici in romania.(eu il am din suedia si pot spune ca l-am cumparat la un pret f avantajos)si nu din magazin...oricu este nice!

    RăspundețiȘtergere
  2. ca de obicei,Romania e tara tuturor posibilitatilor si de asta platim mai mult.:) Ce ma uimeste e ca acum e plin de "distribuitori" neoficiali si majoritatea isi cumpara de la ei,indiferent de statutul social,si cu toate astea preturile de magazin raman nesimtit de mari.Am vazut de curand la tv ceva cu reintroducerea nu stiu carei taxe la parfumuri,care ar putea determina cresterea pretului desi teoretic nu ar avea de ce pentru ca atunci cand a fost scoasa distribuitorii nu au scazut-o din pret si ar fi practic acoperita deja.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum zicea si Mircea Badea: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul". :) Cred ca lucrul asta e valabil pentru toate produsele "de lux" de la noi. Le gasim la o calitate mult mai proasta si la preturi mult mai mari decat inafara. Asta a fost si unul din motivele pentru care am renuntat sa cumpar cosmetice ale marilor branduri si m-am reorientat catre cosmeticele organice.

    RăspundețiȘtergere