Translate

miercuri, 2 septembrie 2015

Trip issues


Nici in vacanta nu uit de magazinele "cu vechituri" si ca intotdeauna revin acasa cu dublul bagajelor initiale. Am multe haine dragute de aratat si sper sa le fotografiez curand, din pacate aici nu am gasit pe nimeni sa surprinda toate tinutele purtate si mai ales sa aiba rabdare pentru focus. Din avalansa de imagini supraexpuse am ales totusi cateva decente. 

Nu puteam rata sansa de a ma lauda cu geanta Jimmy Choo gasita. Ii lipseste bareta asadar m-am ales cu un plic insa chiar si asa nu mi-am putut sterge zambetul tamp vreo jumatate de ora dupa achizitie. Culoarea arata destul de ponosita pe alocuri si a necesitat o vizita la cizmarie pentru reconditionare, efort nesemnificativ. 

Cea de-a doua tinuta pune in valoare o fusta Zara produsa de o fabrica din Craiova si comercializata intr-un magazin de pe Dezrobirii, enby (vis-a-vis de Guban). Fabrica lucreaza pentru Zara, Benetton si nu numai insa nu veti gasi etichetele aferente fiindca sunt obligati sa le indeparteze. Doamna de acolo ne-a aratat rochii Benetton potrivite pentru toamna ce purtau inca eticheta brandului, pe umerase insa le veti gasi invariabil enby si vor costa cca 70-80 lei. 


Blouse : scarf

Skirt : here

Coat : here

Sandals : random

   Bag : Jimmy Choo, thrifted   











Shirt : Ralph Lauren

Skirt : Zara

Bag : here

Sandals : random




2 comentarii:

  1. Ce faina e geanta, esti norocoasa tare :P Eu i-as atasa un lant auriu, ca sa o pot purta si la umar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum ai tu asa noroc sa gasesti brand-uri mari la thrifting? Eu am fost vineri prima oara la un SH, iar de atunci am mai vizitat 4-5, iar vineri ma duc iar :)).
    Nu ai relatii prin Bacau, sa-mi zici unde gasesc buticuri with good sh*t? :D

    RăspundețiȘtergere