Translate

marți, 8 septembrie 2015

Once upon a time


"Then she lit up a candle and she showed me the way, There were voices down the corridor, I thought I heard them say..." Nu ma aflu in Hotel California ci in Castelul Rosianu, monument istoric pretios uitat de autoritati dupa 1989 - in fapt pare a fi fost donat de acestea Mitropoliei Oltenia dupa ce incercarile de a-l vinde au esuat din cauza costurilor de reabilitare impresionante. Ce a facut Mitropolia cu darul cazut din cer, vedeti in imaginile de mai jos. Pacat, ar fi putut ajunge in "ograda" unei institutii care sa inteleaga ca banii investiti ar fi deplin justificati de turism, istorie, cultura, identitate nationala. 

Am ajuns la castel sambata dimineata la sugestia lui Mihai. Spre rusinea mea nu auzisem de cladire pana atunci - daca doriti sa vizitati, trebuie sa ajungeti in satul Turburea situat dupa Filiasi in directia Targu Carbunesti. Fiindca o asemenea ocazie nu voi mai avea prea curand, insemnand fotograf profesionist si locatie de poveste, am abuzat de amabilitatea insotitorului pret de trei tinute. Pe cea dintai o puteti vedea aici iar astazi a venind randul unui alt ansamblu boho. 

Fusta o am dintr-un second hand si la origine avea pliseuri pe care i le-am netezit pentru ca nu valorificau imprimeul. Ajunsa inapoi acasa am descoperit cateva colete noi si continutul mi-a servit neasteptat la completarea imaginii pe care o aveam despre piesa mentionata. In primul rand m-am bucurat sa descopar o bluza din jerseu foarte fin, usor transparent, cu un design aparte datorita insertiilor din dantela de aceeasi culoare. V-am spus cat demult imi place gri, este alternativa constanta atunci cand vreau sa inlocuiesc eternul alb. Achizitia a fost justificata si de pretul mic, am prins un val de reduceri si la final pentru acest top, cizmulite si un jerseu cropped roz coral + transport am platit aproximativ 100 lei. 

Am devenit obsedata de aceste ankle boots, chiar ieri am intrat intr-o cizmarie sa intreb daca mai lucreaza la comanda caci as fi vrut si unele din piele intr-o alta nuanta. Din pacate au incetat sa mai lucreze altceva decat reparatii, voi incerca sa gasesc in magazinele de profil. Pana atunci le port cu sarg pe cele Tally Weijl, imi vine sa le iau la orice tinuta si ati avut deja trei mostre cu outfitul de azi. Mi-au prins bine printre ruine si urcand dealul spre castel, am mers pe jos prin oras pentru diverse activitati, le-am plimbat pe piatra cubica : foarte comode. 

Nu mai purtasem de mult jacheta suede cu franjuri si am considerat-o potrivita pentru celelalte piese. Geanta nu am nimerit-o de data aceasta, cel putin pe mine ma deranjeaza. Arata "prea" modern pentru ceea ce voiam sa fie. Cu acest amendament, sper sa va placa ce a iesit. 


Blouse : Pimkie, here

Skirt : thrifted

Jacket : WalkTrendy

Boots : Tally Weijl, here

Photo credits : Mihai Sandu















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu