Translate

miercuri, 16 septembrie 2015

Little red biker jacket


Mica jacheta rosie lucrata de asiatici pentru Zara si o fusta cadrilata retro, gasita in peregrinarile mele prin Mecca pieselor vechi - acestea sunt coordonatele unei zile cu inceput si sfarsit tomnatic si miez de vara, cand nu mai stii in ce sa te imbraci. Nu am pus definitiv "in cui" sandalele si hainele specifice anotimpului nu de mult plecat insa de cele mai multe ori pe cele din urma le asociez cu incaltari in care sa nu inghet la 6 dimineata si ceva de purtat peste manecile scurte si materialele subtiri. 

Privind pozele ma gandesc ca tinuta ar fi aratat mai bine daca purtam cizme peste genunchi, mulate, dar ce te faci cu multele grade de peste zi si privirile piezise ale publicului. In aceste conditii, mi-ar fi placut cativa centimetri in plus la lungimea fustei caci nu am tocmai picioare de gazela. Totusi, fiindca imi acopera genunchii ma simt suficient de confortabil incat sa va arat combinatia. Puteam pune si niste pantofi sport albi si devenea un outfit numai bun pentru calatorie.


T-shirt : Takko

Skirt : Diolen

Jacket : here

Bag : Lovelyshoes

Ankle boots : H&M








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu