Translate

marți, 8 septembrie 2015

Pink is the color of fashion


Ca sa fiu sincera, roz nu era cea dintai alegere atunci cand imi doream piese basic si mai totdeauna balanta inclina in favoarea tonurilor neutre. Ma gandeam la restrictionarea numarului de exercitii cromatice posibile insa exageram, nu trebuie sa aleg mereu rational incat fiecare lucru sa poata fi purtat cu toate celelalte ci imi permit sa ma bucur si de achizitii pretentioase. De fapt nici nu le-as numi astfel, se demonstreaza ulterior cat de usor era sa le gasesc ansambluri potrivite. 

Tricotajul cropped il aveam deja rosu si gri, le-ati intalnit chiar de curand pe blog. Imi plac materialul subtire si moale, linia lejera, lungimea decenta si, de ce nu, pretul mic - putin peste 30 lei. Imi pare rau ca nu am mai prins alb si negru din cauza nebuniei reducerilor dar sper sa revina in stoc candva. Cel pe care il port mai jos este roz pudrat, bogat fara stridenta. De data aceasta am gasit un S. 

Fusta vine de la sh, v-am zis ca m-am intors din vacanta cu multe haine vintage (si nu doar, am gasit inclusiv pantaloni Stefanel cu eticheta). Este din matase imprimata si cred ca ar putea suporta niste slituri mai adanci pe laterala, am un feeling ca i-ar sta bine. Am purtat-o si ca rochie fara bretele intre timp, cu jacheta denim. In postarea de azi a primit geanta butter white si ankle boots - da, sunt obsedata de ele, mai suportati-ma pana gasesc altele asemanatoare. 



Top : Bershka, here

Skirt : thrifted

Bag : SheIn

Boots : Tally Weijl, here









2 comentarii:

  1. o combinatie reusita, imi place taaare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, intotdeauna ma bucura mai mult aprecierile primite pentru combinatii inedite ce includ haine vintage asa cum este aceasta :*

      Ștergere