Translate

sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Wide-legged in a skinny world





Outfitul in speta nu este unul recent insa mi-am dorit sa il etalez animata de pasiunea pentru croiala wide-legged, atat de versatila si generoasa cu toate conformatiile si totusi prea putin abordata. Pentru ca nu sunt considerati "la moda", pantalonii wide apar foarte rar in magazine si de regula perechile mele sunt vintage, lucrate la croitoreasa sau culese din outleturile virtuale. Linia pare pretentioasa dar, din punctul meu de vedere, ofera o eleganta usor accesibila si pretabila la majoritatea momentelor zilei - evident, in asocierea potrivita situatiei.  
Ii ador pentru cum flateaza silueta curvy, talia inalta si lungimea ce atinge solul alungesc picioarele si armonizeaza linia corpului. In plus ascund perfect niste incaltari nu prea atragatoare, comode insa.
Motivul pentru care vin putin cam lungi este nerabdarea de a-i purta inainte sa ajung la croitoreasa pentru a le stramta talia, dar nu mi s-a parut ca arata rau nici astfel.  

Pantaloni : Mango, via Miniprix

Bluza : custom made, modelul meu obsesie

Vesta : no name

Pantofi : Deichmann

Geanta : Poema

Bratara : este in fapt un ceas intors











2 comentarii:

  1. Foarte mult imi plac pozele, pantalonii iti vin interesant - mie mi se pare ca m-as pierde in genul asta de pantalni si nu m-as mai termina... Dar tie iti sta foarte bine.
    <3 bluza...

    RăspundețiȘtergere
  2. Super outfitul, desi eu ma feresc de croiala wide-legged, imi place tinuta ta. Camasile astea ale tale sunt bestiale, trebuie sa-mi gasesc si eu o croitoreasa priceputa ca a ta... Ce imi place la tine in mod deosebit este ca ne prezinti outfituri permisibile, la pret ma refer, nu toate ne permitem ultimele colectii de la anumite firme...Si se vede ca pui suflet in realizarea tinutelor. Ti-am urmarit blogul de cand ai inceput sa postezi, am fost dezamagita cand ai facut o pauza mai lunga, dar ai revenit si blogul tau mi se pare ca a evoluat. Imi placea si inainte, dar prefer sa postezi tinute, ca acum. Cu alte cuvinte, esti preferata mea!

    RăspundețiȘtergere