Translate

duminică, 9 noiembrie 2014

Coral joy (oldies, page 5)


Imi plac rochiile si fustele maxi in aceeasi masura cu cele scurte si pencil, ador sa le port desi sunt considerate excentrice pentru momentele lipsite de insemnatate si chiar si parintii mei se amuza ca le usurez munca celor de la salubritate tarandu-le pe strazi. Le aleg pentru versatilitate, confort (am calatorit adesea cu trenul imbracata astfel), posibilitatea de a le asocia cu incaltari comode si fade. 
In imaginile de mai jos era sfarsit de septembrie si nu aveam nevoie decat de o geanta si de sandale, a rezultat un outfit relaxat si chic pentru o plimbare de o zi in alt oras. 
Pe masura ce gradele scad alatur rochiilor maxi cizme biker, un cardigan oversized, o jacheta din piele sau denim.  


Rochie : custom made

Geanta : vintage

Colier : H&M














2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu nu, postez si outfituri mai vechi pentru ca imi doresc sa le arat si s-au strans cateva in tot acel timp in care nu m-am mai ocupat de blog. O sa le adaug ceva in titlu sau text pentru a nu se mai intelege ca sunt recente.

      Nu intentionez sa ma mai tund pentru ca, in afara de prima saptamana, nu m-am simtit deloc bine cu el bob. Mi-a stat frumos dupa ce am iesit de la coafor si apoi acasa ma luptam cu aceeasi problema : lipsa volumului. Decat scurt si rar, mai bine lung si rar - macar in cazul doi am scuza ca e greu.

      Ștergere