Translate

joi, 13 noiembrie 2014

Dare to wear animal print


Cand am vazut la Andreea aceasta fusta maxi cu imprimeu leopard mi-am dorit instant o piesa asemanatoare pentru un outfit cu personalitate care sa atraga privirile. Am cautat mult timp materialul potrivit pentru o fusta cloche, ceva fluid si subtire, fara elastan in compozitie. Intr-o zi am gasit pe Miniprix o fusta nu prea bogata ce parea sa aiba materialul la care visam, insa creponat. Am dat un mail si am intrebat daca se poate calca, ce latime are si ce fel de textura. Au fost draguti si mi-au oferit toate informatiile necesare, astfel m-am ales cu doua bucati marimea L in ideea ca le voi uni pentru a castiga latimea impusa de croiala mentionata mai sus. Din pacate nu erau suficient de largi si lungi pentru un cloche care sa atinga solul si am decis sa folosesc cele doua piese pentru o rochie-camasa. Discutand cu croitoreasa ni s-a parut ca ar fi mai bine sa lasam 2 piese, camasa si fusta, fiindca mi-ar permite mai multe combinatii separat. 
Iata ce a iesit :


Fusta si camasa : lucrate din 2 fuste maxi Miniprix

Jacheta : no name

Cizme biker : matar.ro

Geanta : Poema 








2 comentarii:

  1. Puteam sa jur ca e rochie! Oricum, foarte frumoasa tinuta! Animal print-ul este in topul preferintelor mele .

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu indraznesc sa port animal print, mai ales in tinutele de zi, dar imi place f mult outfitul tau si ca ai ales sa temperezi tinuta purtand cizme fara toc. locatia aleasa [pentru poze se potriveste cu tinuta.

    RăspundețiȘtergere