Translate

vineri, 14 noiembrie 2014

My glam hours in Zaječar


Despre pasiunea mea pentru Serbia am vorbit detaliat in postarea dedicata minunatului Belgrad, nu-i o tara notorie ca destinatie turistica si totusi eu ador sa ma plimb pe strazile linistite ale micilor orase din apropierea granitelor. Fara arhitectura moderna care sa intineze splendoarea intoarcerii in timp, abundenta de masini cu sigle rezonante, chipuri triste si prea grabite pentru a te privi, localuri intimidante cu personal ce a uitat sa zambeasca, zgomot de tramvaie obosite si murdare. Ma fascineaza simplitatea vietii lor.
Pretuiesc asa mult clipele petrecute acolo incat simt nevoia sa port tinute aparte, in principiu pretentioase si nepotrivite unei vizite cu mult mers pe jos. Din fericire sarbii nu au prejudecati, nici macar vestimentare, si astfel reusesc sa ma simt bine imbracata excentric chiar si atunci cand ma plimb prin ploaie si constrastez puternic cu peisajul primei luni de iarna. In imaginile de mai jos vedeti ce am ales sa port pentru o plimbare la  Zaječar (Zaicear). Era foarte frig insa incaltarile calduroase si comode si suficiente straturi de haine mi-au asigurat o zi frumoasa. 


Fusta : custom made, am cusut-o manual

Jacheta : no name

Vesta : C&A, oldies

Pulover : Tom Tailor

Cizme : no name 

Geanta : Poema

Inele : Thboxes













Un comentariu: