Translate

joi, 6 noiembrie 2014

I still remember those days in November

Am legat...

Am legat copacii la ochi
Cu-o basma verde
Şi le-am spus să mă găsească.

Şi copacii m-au găsit imediat
Cu un hohot de frunze.

Am legat păsările la ochi
Cu-o basma de nori
Şi le-am spus să mă găsească.

Şi păsările m-au găsit
Cu un cântec.

Am legat tristeţea la ochi
Cu un zâmbet,
Şi tristeţea m-a găsit a doua zi
Într-o iubire.

Am legat soarele la ochi
Cu nopţile mele
Şi i-am spus să mă găsească.

Eşti acolo, a zis soarele,
După timpul acela, 
Nu te mai ascunde.

Nu te mai ascunde,
Mi-au zis toate lucrurile
Şi toate sentimentele 
Pe care am încercat să le leg
La ochi. 

Marin Sorescu



Cu ce vindecam astenia sfarsitului de toamna? Un cappuccino fierbinte, o carte regasita intr-un sertar cu amintiri si un color block care sa dea savoare zilelor reci si peisajului apatic. 


Palton : Santana, oldies

Bluza : custom made

Fusta : Vero Moda, Kurtmann. Nu mai este in stoc insa puteti achizitiona una asemanatoare de aici

Cizme : no name, oldies

Clutch : no name




















16 comentarii:

  1. Mai sunt si alte haine aici pe brand circus.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc outletul, am vorbit candva despre el si am si postat tinute cu haine de acolo. Motivul pentru care inserez des Kurtmann este varietatea si ritmul in care apar produse noi, la brandicircus uneori vezi aceleasi lucruri perioade lungi. Asta nu inseamna ca nu ii acord atentie, cea mai frumoasa jacheta floral print o am de la ei.
      Mentionez branduri si site-uri ce au legatura cu tinuta mea, mai am multe haine luate de la Kurtmann pe vremea cand nu ma mai ocupam de blog si implicit vor mai urma postari dedicate. In plus mereu ma tenteaza ceva de aici, mai ales segmentul Zara. Toate fustele sa vina la mine! :)

      Ștergere
  2. Superba combinatia imi place mai mult cum ai purtat fusta acum esti mai eleganta.
    Alice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Este si mai usor de purtat, afara poti inchide paltonul si pe langa confortul termic obtinut astfel scapi si de privirile aferente fustei mini si culorilor puternice. :)

      Ștergere
  3. Ce misto e fusta acum ca o vad la tine imi pare rau ca nu am luat-o dar credeam ca e midi si eu sunt mai scunda. Bluzele astea ale tale ma omoara felicitari croitoresei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos! Pai chiar era mai lunga. :) Am scurtat-o cam o palma. Imi era larga sus si decat sa o stramtez mai bine i-am taiat partea aceea, nu aveam timp sa ajung la croitoreasa ori la stramtat nu mergea sa o cos eu de mana.
      Exagerez cu modelul bluzei insa mi-e mai usor sa ii spun sa imi faca ceva cu care e familiarizata si are tipar, nu mai este nevoie de nicio proba.

      Ștergere
  4. Frumoasa si indrazneata combinatia de culori, spusei eu, care mai mult de doua culori nu pun pe mine. Pe viitor poate ma inspir si reusesc sa adaug si a treia culoare, deocamdata...
    Mare noroc ai cu croitoreasa ta, eu am avut experiente neplacute cu hainele la comanda si de atunci nu mai risc.A ta, insa, e maestra!
    Si nu in ultimul rand, felicitari pentru poezie. Nu te-ai gandit sa fructifici talentul acesta?
    Prietenul tau stie cat e de norocos sa te aiba langa el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru comentariu. Trebuie sa incep cu o rectificare : de data aceasta versurile nu imi apartin, nu am realizat ca se va intelege asa. Poezia e scrisa de Marin Sorescu, mi-am amintit de ea privind ploaia de frunze.

      Uite si eu am avut regula asta, maxim doua culori, insa imi limita combinatiile si mereu abordam aceleasi cateva tinute. Aveam multe haine si totusi moderatia si sabloanele imi afectau creativitatea, nu gaseam nicio placere in a-mi gandi outfiturile fiindca apelam la formule standard. Acum ador sa compun outfituri, sa-mi plimb mainile printre umerase, sa ating, sa apropii, sa probez si sa incerc sa surprind cu asocieri inedite.

      Mai am si eu momente cand sunt dezamagita de produsele custom made insa sunt asa rare si de obicei se pot corecta, merita trecute cu vederea de dragul pieselor reusite. Mi-am facut atatea bluze de acest fel incat acum doar duc materialul si mai vin cand e gata de luat acasa, ii ies perfect fara proba.

      Ștergere
  5. Scuze, daca era minulescu, sigur recunosteam poezia, sorescu nu e printre preferatii mei... desi mi-a placut poezia aceasta...Si stiind ca tu le ai cu scrisul, chiar am crezut ca e creatia ta.
    Revenind la tinuta, intr-adevar, faptul ca ma limitez la doua culori imi afecteaza posibilitatea de a fi creativa in alegerea tinutelor. Desi am muuuuuulte haine, am uneori impresia ca nu am ce imbraca!
    Sper sa reusesc sa fiu mai creativa pe viitor, esti o sursa de inspiratie pentru mine. Pot spune ca datorita tie am descoperit placerea de a purta fuste, eu fiind ani la randul adepta blugilor/ pantalonilor.. Si pentru asta, iti multumesc! Chiar azi m i-am comandat online doua fuste, abia astept sa le primesc si sa compun tinute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna zambesc cand citesc asemenea cuvinte. In ultimii ani asa mult s-a pus accentul pe egalitatea intre sexe si pe libertatea de miscare data de pantaloni incat am uitat sa facem exercitii de feminitate si sa ne bucuram de toate apanajele aflate la dispozitia noastra : culori, texturi, forme, menite sa ne faca placere si sa bucure trup si suflet. Sa indulceasca imperfectiuni si sa sublinieze calitatile. Din punctul meu de vedere e mult mai usor sa corectezi si sa pui in valoarea conformatia cu fuste si rochii. Bine, sunt subiectiva, imi gasesc foarte greu pantaloni, peste tot vezi doar pana si skinny si nu ma avantajeaza.
      Ce fuste ai ales?

      Ștergere
    2. Eu am 1.65 si 47 kg, conformatia imi permite skinny si chiar ma avantajeaza, doar ca m-am plictisit de uniforma asta pe care o vad zilnic pe strada.
      Mi-am ales de pe kurtmann fusta zara unia colors ( codul e 0264280401), mi-a placut textuta materialului si imprimeul. Si de pe karla.ro, mi-a facut cu ochiul fusta Roberta, de mult cautam o fusta cu cute adanci si talia marcata. Asta ultima mi s-a parut gen sarah jessica parker, daca tot ma striga sotul cateodata jessica parker- cica aduc a ea... Dupa cum vezi, sunt total diferite cele doua fuste, dar nu ma limitez la un singur croi. Acum sa vad cu ce le asortez...

      Ștergere
    3. Eu am 55 kg si 1,71 dar nu imi place cum sunt repartizate kg :) Adica port si XS sus, dar jos mai mult M daca nu sunt elastice. Ba chiar si L imi iau uneori la pantaloni si le stramtez apoi talia si bazinul. Am solduri mari, genunchi foarte lati si glezne groase, astfel ca picioarele nu arata pe cat de suple mi-as dori. Ma apuca depresia cand ma privesc in skinny, totusi in fuste si rochii mini ma simt ok - mai ales daca am cizme over knee, sa ascund genunchii.

      M-am uitat acum la fusta Zara, nu o stiam. Cred ca mi-ar fi fost teama sa iau knit gandindu-ma ca volumizeaza, dar cu prejudecatile nu ajung nicaieri. Am mai zis si despre alte fuste ca nu m-ar avantaja (inclusiv peplum) si apoi eram incantata cum imi vine. Roberta nu e genul meu din cauza penselor, prefer cloche-urile clasice. Insa ca forma si lungime imi place, am si eu cateva si mi se pare ca dau un aer romantic, vintage.

      Ștergere
  6. Am crezut ca tu ai compus poezia. Nu m-as mira, desigur ;)).
    Imi place tinuta, in special camasutaaa!!! Verde si lalaie <3 iar detaliile de la mansete sunt deosebite. E dantela pe voal? Nu-mi dau seama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma flatezi. :) Nu am mai scris versuri de cativa ani, blogul celalalt asa a luat nastere dar apoi mi-a fost mai usor sa ma ocup de proza.

      Cu mansetele a fost o greseala, din fericire una fericita. Cand mi-am facut rochia pentru nunta din septembrie mi-a ramas ceva voal elastic dar si bucati din dantela folosita la piesa mini. Dantela nu am bagat-o in seama, erau doar niste fasii, dar i-am zis ca din voal sa imi faca bluza mea preferata. Am rugat-o sa imi faca "esarfa" mai lunga si maneci clopot, celelalte au avut bentita scurta si maneci pana la cot. Si pentru ca a trecut ceva timp pana a croit-o, a uitat ce ii cerusem exact si a crezut ca am vrut mansete din dantela ramasa. Si uite asa m-am ales cu detaliile deosebite. Voia sa modifice dar am asigurat-o ca sunt incantata de rezultat. :) Nu sunt dublate cu voal, e dantela in 2 straturi. Trebuie sa o port si cu o fusta zebra print, imi place contrastul.

      Ștergere
  7. Mor dupa bluzele astea ale tale... Stii ca mi-am dorit si eu, macar in doua culori, pana acum n-a fost sa fie....
    Imi place tinuta, imi plac cizmele, fusta e foarte draguta si n-o vedeam in contextul asta. Mi-ai demonstrat ca greseam si ca nu e numai pentru vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Adina! Mai poti vedea o astfel de bluza si in postarea adaugata astazi. Exagerez cu modelul acesta dar mi se pare ca merge la orice si este usor de facut. Nici nu implica cine stie ce material, in acelea cu maneca pana la cot, simpla, intra 1,30 m. Cand te hotarasti imi zici si rezolvam.

      Fusta este destul de grosuta, vara cred ca mi-ar fi cald cu acest supraelastic dens. O s-o mai port sezonul acesta, am trecut de la stadiul in care ma ingrozea ideea de a purta alb la cel in care ador sa includ piese albe in tinuta.

      Ștergere