Translate

luni, 7 februarie 2011

Monday issues

  • In sfarsit, i s-a facut mila tatei si mi-a dus masina la reparat......la prima vedere, am eu iar halucinatii si n-au franele nimic domne'.....cine naiba cunoaste mai bine masina mea decat mine????!!!! Stiu foarte bine cat si cum imi tineau franele in mod obisnuit. As vrea sa i se para la fel iscusitului mecanic si cand franeaza brusc si se duce ca sania spre cei din fata, incapabil s-o mai poata opri, asteptand numai sa auda bufnitura. Nu pot sa stau fara ea, prefer sa traiesc fara mobil decat fara masina. E un cartier periferic, piatra cubica, balti si pamant galben cat incape ca sa ai de ce sa freci la hainele si incaltarile patate sau stropite de cei ce trec pe langa, plus vecini dubiosi. Nu multumesc, eu nu mai merg pe jos aici, nici treningul si sapca nu ma ajuta sa scap fara macar cateva trivialitati daca nu vreo palma peste fund.
  • Am inceput sa folosesc crema depigmentanta Retetele bunicii Agafia. Desi initial nu am realizat ce se intampla, am constatat ca mirificul Retin A mi-a lasat un cadou deloc neglijabil : hiperpigmentatii. Ce-i drept eu nu am folosit crema cu factor de protectie mare cat l-am aplicat, dar fiind iarna si plimbarea in lumina insemnand masina-locatia vizata chiar nu m-a dus capul ca o sa patesc ceva. L-am intrerupt in februarie, la soare serios si voit m-am expus abia de prin mai. Fiind foarte multe pete (asa multe ca mai degraba zici ca-s galbena cu pete albe decat invers), si cred ca putin dusa cu plata eu, nu mi-am dat seama ca e ceva in neregula. Zona ochilor era intr-adevar mai alba, credeam ca e normal. Vara insa deja era clar, in zona ochilor am ramas mai deschisa iar petele s-au accentuat rezultand un bronz "jegos". Da, stiu, suna aiurea dar asa si era...parca mi-as fi pus autobronzant pe tenul nepregatit, necuratat, fara gomaj si hidratare. Era stringent sa incep sa folosec ceva depigmentant, si cum nu stateam foarte bine cu banii si oricum sunt adepta Plafarului am zis sa dau o sansa apreciatului brand rusesc. Cel mult pierd 14 lei, si chiar daca nu ma ajuta sa refac pielea beneficiez de hidratare. Ca sa fiu sigura ca nu afectez cumva valentele produsului, chiar ma straduiesc sa aplic constant si ca la carte. Deci, hidratare continua, ca altfel detest procedura si mai saream peste.
  • Mi-am cumparat Brevoxyl. Nu fac greseala sa aplic peste tot, e alt fotosensibilizant si realizeaza peeling intens (teoretic, practic inca nu am patit-o). Pun pur si simplu un strop pe locul problema. Am povestit ca dupa sarbatori am inceput sa am cand si cand 1-2 imperfectiuni gen muscatura de tantar, o mica umflatura rosie careia chiar nu aveam ce ii face. In viata mea nu am avut asa ceva, imperfectiunile mele erau doar puncte in piele, fara sa difere la culoare. Lately, imi iesea saptamanal macar una, si fix prin mijlocul obrazului. Nu mare, dar enervanta, imi statea in creier. Se pare ca am avut o idee buna, cel putin pana acum Brevoxyl chiar le diminueaza si retrage. Nu peste noapte, insa nici nu trag cate o saptamana cum pateam. Si nici nu mai ajung rosu semafor sa se vada din avion, iar relieful e nesemnificativ. Sper sa nu imi schimb parerea.
  • Am fost la Terranova dupa pantalonii pana leather-like. Nu mai erau. M-am imbufnat, e greu sa gasesc asa ceva aici si unde mai pui ca erau 50 lei. Nu vreau colanti, e plin de ei si nici nu am chef sa port ceva mulat in halul ala. In schimb, am gasit scurti. Nu ma gandeam ca mi-ar sta bine, dar amintindu-mi ca imi doresc o fusta mini din piele am zis ca ar fi o alternativa. Mai ales ca n-ar mai trebui sa imi fac griji cum ma asez. Am probat, mi-au placut, am zburat la casa : 20 lei, redusi de la 80. Lucky me! As vrea sa ii port in club cu o bluza larguta din voal negru, alta pe care nu stiu daca am avut unde o imbraca de 3 ori in 2 ani de cand o am. Sper sa apuc pana la 30 ani, cand se ducea lumea in club nu ieseam eu din motiv de pitici pe creier, cand vreau eu s-au plictisit ei si nu mai servesc. :)
  • Ma trimisese mama sa ma uit de ceva la Altex, si in drum am trecut involuntar pe langa Leonardo. M-am gandit daca sa intru sau nu, si asa nu mai aveam bani si nici chef sa mi se faca rau langa vreun model de cizme reduse. Inevitabilul s-a produs. Sunat disperata o prietena aflata prin zona, adus restul sumei necesare, inhatat minunatiile gri faux suede. Sunt cam pana la jumatatea genunchiului, dar le poti intoarce sa aiba manseta de blanita. Tocurile ma inspaimanta, am reusit sa stau si sa merg pe ele, dar le declar cu siguranta genul masina-masa din bar/restaurant. Sunt huge. Au ceva platforma, dar tot ametitoare raman. Sper ca macar sa nu fie incomode si la stat jos, sa ma trezesc pe scaun ca ma ia durerea de cap de la discomfortul produs de calapodul abrupt. Nu stiu daca pot sa conduc cu ele, dar abia astept sa le "defilez". Macar de-un OOTD.
  • In sfarsit m-am programat la pensat pentru maine, am fost multumita de forma data in ziua de Revelion de noua cosmeticiana. A reusit sa le stilizeze mai unghiular, din ciudateniile alea native - rare, fine, deloc arcuite, foarte diferite. Una e dreapta, alta mai rotunjita si inalta. Abia astept, la mine nefiind bogate nu se diferentiaza conturul lor de firele crescute aiurea si imediat se atenueaza forma data din penseta si tuns. Pentru cele din Craiova, tipa lucreaza la M&S aproape de semafoarele din Severinului. O cheama Dorina si am ajuns la ea dupa ce am auzit nspe cliente incantate. Eu ma consider un caz dificil si mi se pare ca s-a descurcat cel mai bine din tot ce am incercat de la 17 ani incoace. Pretul super ok, 13 lei pensat si 10 vopsit. Apropo de vopsit, trebuie sa alegem alta nuanta. Am parul deschis acum, adio negru.
  • N-am avut deloc chef de mancare....un frappe fierbinte la prima ora, un cappuccino inainte de pranz, apoi am mers pe jos mult fiindca nu mai am masina. La cat eram de obosita cand am venit, si bosumflata ca iarasi am degetele varza fiindca nu exista incaltari care sa nu ma bata cand merg mult in ele, chiar nu mi-a mai venit sa ma indop. Cred ca deja ma ia astenia de primavara, as minti insa sa spun ca regret ca nu am deloc pofta de mancare. As you know, i'm into skinny. The thiner, the better. N-am eu noroc sa ajung scheletica asa ca don't worry, nu-i constitutia mea.
  • Iau pastile cu drojdie si B-uri. Am vazut la Adela obiceiul si am dat fuga la Plafar sa vad ce mi se recomanda. Dacia Plant, 3 capsule pe zi. Nu vad diferente la piele, am aproape 3 saptamani, insa observ ca nu mai naparlesc. Nu imi cadea parul, dar mereu lasam cateva fire pe scaunul masinii, haine, covoare. Si parca nu mai e asa. Habar nu am daca are legatura, dar continui sa le iau. As adauga si Zinc, indispensabil pentru imbunatatirea aspectului tenului. O sa pun pe listuta. Cele cu drojdie sunt cam aiurea, capsulele sunt foarte mari si pana le inghit apuc sa le simt gustul.
  • Imi plesneste capul, ma gandesc la lipsa jobului....azi cu problema masinii m-am lovit din nou de imposibilitatea de a-mi plati ce imi este necesar, mai ales cand e vorba de sume asa mari. Dand socoteala tatei trebuie sa suport si amanari si discutii referitoare le eventuala mea culpa in viciile de functionare, am luat eu o dalta si un ciocan si i-am stricat franele si servo. Nici nu mai pomenesc de sentimentul de inutilitate, timpul care se scurge fara sa simti ca ai realizat ceva remarcabil. I'd really use some fairy dust....u know, old man, if it's true you know what you're doing, now would be the right time to give me a drop of chance....doza mea de incredere si optimism s-a cam dus.
  • Defilez in pas de gala spre bucatarie, sa-mi fac un ceai de vanilie. Il merit. :)
Hugs, si sper sa aveti rabdare pana ma reapuc de postari "serioase".

33 de comentarii:

  1. wow..cate "intamplari":D
    eu sunt obisnuita sa merg pe jos distrante kilometrice..si asa m-am obisnuit..
    imi place ca atunci cand merg pe jos ma pot opri si intra in orice magazin vreua fara sa stau sa ma gandesc" oare unde imi parchez masina"...
    asa nu am nici grija parcarii, nici nu trebuie sa bag benzina...
    votez mersul pe jos:D

    RăspundețiȘtergere
  2. In Craiova nu-i asa problema cu locurile de parcare, cunosc stradutele si intotdeauna gasesc unde s-o pun daca nu am noroc fix in usa locului dorit :) In Bucuresti nu m-as muta niciodata, si circulatia e unul din motive.
    Si mie imi place sa merg pe jos, dar daca as sta in alta parte. Nu printre tigani, unde in toti anii astia am avut nspe intamplari neplacute. Banale, de la complimente la vulgaritati si atins, pana la bataie sfarsita cu dintii din fata fracturati de la pumnii si genunchii primiti in fata. Asa ca nu multumesc. Evident ca nu e Vestul salbatic si nu ti se intampla asa ceva zilnic, dar riscul exista si prefer sa evit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am cumparat si eu un set cu sampon si balsam Retetele Bunicii Agafia. L-ema folosit doar o data, a decurs OK, dar imi pare rau ca am crezut ca sunt naturale cand le-am luat, ori SLS-ul era tot la loc de cinste....

    RăspundețiȘtergere
  4. Sadie, se stie ca Plafar nu inseamna neaparat bio...dar eu ma gandesc ca oricum sunt mai prietenoase decat cosmeticalele de supermarket. Si mai eficiente in a trata diverse afectiuni, nu cred intr-un Garnier sau Pantene care stopeaza caderea parului.
    Pana vad daca ma ajuta cu ceva la pete, imi place cum a retexturat tenul. Aplic de 2 ori pe zi si e numai buna ca baza de machiaj fiind catifelata. Azi e una din putinele zile in care nu am avut scuame.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca functioneaza crema, oricum sunt avantajoase produsele (eu le-am luat cu 13 lei fiecare, au 350 ml, in timp ce in supermarket dadeam 10-12 lei pe un produs de 250 ml). Nu e o mare pierdere, dar eu asa am avut impresia, ca sunt bio si am fost dezamagita cand am constatat ca m-am inselat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu planuiam sa merg la Dorina peste 2-3 saptamani, astept sa imi mai creasca sprancenele sa vad ce forma mi-ar da, pt ca pana acum m-am pensat acasa.Eu am aflat de ea de la o colega de facultate care se penseaza de mult la ea si are niste sprancene super. Stiu cum e in cartier cu "vecinii" nostri...eu pot sa ies pe strada in siguranta ca nu sunt asa multi.Ce sunt cu adevarat multi sunt cainii lor mari si fiorosi de care nu stii cum sa scapi intreaga.Eh..asa este cartierul nostru dragut

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina, uite aici : http://colourmeprettyamo.blogspot.com/2011/01/despre-generozitatea-cu-jumatate-de.html
    Sprancenele mele sunt horror in stare naturala, mai ales fara vopsea. Parca sunt puful de pe maini de rare si fine. Eu chiar am fost multumita, si ma dusesem un pic cu teama pentru ca daca nu imi placea rezultatul asa stateam de Revelion. A si glumit ca am avut curaj sa schimb cosmeticiana tocmai in acea zi, si mi-a mai spus ca daca am rezerve vis-a-vis de indemanarea cuiva sa nu merg de mai mult de 3 ori fiindca deja le forma pentru mult timp si firele nu se mai refac curand. Eu am insistat sa imi fac "colt" atat cat se putea, sunt sigura ca pe un material mai bun tipa ar scoate ceva si mai reusit. Oricum, pe mine m-a fidelizat. Urasc sa tot testez, nici medicii nu sufar sa ii schimb.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am pantalonasii aceia scurti de la terranova <3 i love them

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum si eu, nu ma gandeam vreodata ca mi-ar veni bine. Imi place si materialul, nu e asa subtire si moale incat sa se lipeasca aiurea de piele cu face latexul. Am tot vazut in OOTD pantaloni scurti si chiar nu detineam unii mai de Doamne ajuta, am doar o pereche takko. Imi plac si aceia, dar sunt din ceva "carpa" gri cu dungulite foarte fine albastru turcoaz, cadrilati sa zic. Si nu merg cu orice, ori cei de "piele" ii poti transforma intr-un outfit casual sau foarte elegant dupa cum ai chef de trebuinta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna. Iti scriu cu un scop anume. Am o noua poveste care cred ca te va captiva. O seara plcuta. http://toti-si-toate.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. My pretty girl, ai primit zmz-ul meu?

    RăspundețiȘtergere
  12. My cute name-sibling, da, si am raspuns. Nu imediat, ci la 18.18. :) Il retrimit, desi imi arata livrat dar n-ar fi intaia neregula Cosmote.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am auzit si eu de Brevoxyl si am cautat prin tot Brasovul un tub (pentru orice eventualitate). Cica s-a retras de pe piata. Am gasit pana la urma la Farmacia Dona. On line am vazut pe site-ul Farmaciei Stejara...
    Imi place stilul in care ai scris aceasta postare: are umor si se simte optimismul, in ciuda intamplarilor mai putin placute :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. De la Dona mi l-a luat si mie mama. Daca vad ca locurile unde am dat arata foarte bine, incerc sa aplic si in rest. Bineinteles, dupa ce investsc intr-un SPF foarte ridicat ca sa nu imi mai dau pumni in cap cum fac acum aratand ca un dalmatian. Chiar ecran total. Eu sper sa se uniformizeze nuanta datorita cremei mentionate, sa nu fie nevoie sa mai incerc si alta. Cel mai bine imi dau seama la vara, acum nu e asa evidenta problema si mai greu analizez eficienta.
    Da, cred ca sunt un pic energizata psihic. In primul rand pentru masina, ma asteptam sa plang cateva saptamani ca sa accepte sa o duca la reparat. De obicei imi spune "las-o in curte, pe vremea mea.........a,b,c,d". Si-apoi ca mi-am luat lucrusoarele mentionate, ca pielea arata mai bine, ca parul nu mai are 2 culori si parca m-a schimbat in bine deschiderea nuantei.
    Si-acum am mai primit si un sms incredibil de la o amica virtuala, si ea locatara a blogosferei : Choco. Daca as putea sa permanentizez starea de bine si sa nu ma mai deezechilibrez de la un cuvant ar fi perfect.

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte haios ai povestit intamplarea cu cizmulitele asa ca astept poze sa vad minunatiile. ;))

    RăspundețiȘtergere
  16. Micky, le-as face maine. Singura rezerva e ca as vrea sa arat si noua culoare de par si mi-ar placea sa il ondulez, arata mai bogat si dinamic. Ori asta inseamna stat cu bigudiuri mai multe ore, si eu ma mai duc si la pensat dupa pranz. Iar pozele vreau neaparat sa le fac la lumina naturala, fara blitz. Nu cred ca am sanse sa il aranjez de la 2 la 5 sa zicem. Dar poimaine cu siguranta incerc un OOTD cu tot tacamul :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow! Cate schimbari! Acum am si mai multe motive sa fiu curioasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place genul asta de postari.parca esti aproape,parca am fi vorbit.Ramona , scuze ca ma bag , dar eu cred ca tu trebuie sa pleci de acolo, sa te muti , in bucuresti , altundeva ,dar sa te muti.sa nu iti fie frica ,ia viata in piept, servici vei gasi si te vei descurca.eu zic sa te gandesti.sa nu te superi,stii ca tin la tine.pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. ce bine ca am aflat de crema depigmentanta.....am citit ca e buna si pt pistrui, cu care ma lupt de ani buni.....
    pt ce e bun brevoxyl?
    abia astept sa-ti vad pantalonii si incaltarile
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. subscriu la ce ti-a zis modniza! e o femeie puternica si stie ea ce zice!
    sa stii ca iti citesc toate postarile pe care le faci, chiar daca nu iti las comment mereu.duminica as fi vrut sa iti scriu si eu ceva, dar m-am abtinut.
    si mie imi place mult stilul tau de abordare pe blog.imi place mult, mult de tot!!!de fapt , imi placi tu, mult de tot!uneori, daca nu pot exprima ce simt, iti recitesc blogul si parca vorbesti si pentru sufletul meu!
    iti doresc sa ai noroc si curaj sa faci in viata asta ce trebuie!
    nu uita timpul trece!

    RăspundețiȘtergere
  21. Stella, prietenele mele imi pot spune absolut tot ce gandesc. Chiar si sa nu imi pice bine si tot nu as cenzura, mi se pare sanatos si normal sa mai ascult si opiniile celor dragi pentru ca eu mereu am tendinta sa joc totul pe o carte. Chiar si viata.
    Eu intai am dat la facultate la Timisoara, am intrat cu bursa...si m-am dus si mi-am retras dosarul ca sa raman la cea din Craiova. Mama mi-a spus atunci ca ea, desi ar fi murit de dorul meu, si-ar fi dorit sa traiesc in acea parte a tarii, sa cunosc alti oameni si o atmosfera mai occidentala si degajata. N-am ascultat-o, credeam ca nu rezist fara casa mea, camera mea, lucrurile mele, mama, prietenele bune. Regret, poate azi aveam alt drum si alt noroc....n-am avut curaj si asa dau inapoi si acum. Dar acum imi doresc sa plec, chiar si afara. La gandul ca locul schimba cursul evenimentelor, poate nu sunt unde trebuie si undeva ma asteapta ce-i bun si potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  22. Irini, randurile astea, puse pe masa sufletului meu cand si cand, fac cat toate clipele cand prezenta nu se manifesta. Nici nu stii cat m-au bucurat cuvintele tale.
    Am fost toata viata un monument de ambitie, nu stiu cum de mi-e asa greu sa ma arunc in tranta cu viata...sau poate ca de fapt ambitiile mele erau orgolii nemasurate, negative in sine, nu determinare inaltatoare.

    RăspundețiȘtergere
  23. Alexandra, imi pare rau, dar eu pe oriunde am citit se spunea ca pistrui nu trec...se atenueaza temporar. Am o prietena obsedata de ei,a investit enorm in creme caci lucreaza in industria farmaceutica si isi cumpara tot ce aparea. Nimic. Apoi a inceput cu tratamentele la dermato, laser, IPL, ultima data nici nu mai stiu cu ce aparat si-a facut. A costat-o 5 milioane prima sedinta, voia sa amelioreze si o cuperoza in zona nasului. 1 luna intr-adevar pielea a aratat mai bine si nu se mai vedea roseata, apoi a revenit la starea initiala. Nu mai spun ca i-a venit ideea sa foloseasca si ea Retin A, retinoidul realizand un soi de peeling chimic dar mai bland si prin aplicare indelungata. Nici acum nu a renuntat, planuieste sa mai viziteze cateva clinici de estetica din Bucuresti. Nu vrea sa inteleaga ca nu sunt nici multi si nici asa inestetici, eu abia ii observ si mi se par chiar interesanti si cute. Ma apuca nervii cand imi amintesc cum venea periodic acasa cu alta crema.
    Dar...daca vrei, nu prea ai ce pierde incercand-o. Cum spuneam, macar te alegi cu hidratare considerabila. Poate asa nu-ti dai cu o crema de 2 ori pe zi, dar de dragul ideii ca scapi de pistrui cu siguranta vei fi mai atenta sa o aplici. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Brevoxyl este benzoil peroxid, un antiacneic despre care se spune ca ar ajuta la diminuarea imperfectiunilor in piele, gen puncte negre.Si sunt putine creme care fac asta, 99% vizeaza uscarea pustulelor. Cum eu nu am avut niciodata pustule, mi-a fost tare greu sa gasesc ceva potrivit curatirii pielii. Prcatic mie imi trebuia un vacuum-like.
    Ca si Retin A, are o lista lunga de precautii si reactii, forumurile sunt pline de love sau hate. E puternic si fotosensibilizant, daca nu pui SPF mare risti sa te patezi de la soare, si nu ma refer la plaja ci pur si simplu la mersul pe strada.

    Oficial, suna cam asa : http://acnee.com.md/brevoxyl.php

    Forumurile sunt impartite :

    http://www.naturaplant.ro/forum/brevoxyl-t996.html

    http://www.anticonceptionale.ro/forum/t7419-Am-intrebare-de-fapt-problema.Va-rog-ajutati-ma.html#

    http://www.eva.ro/forum/viewtopic.php?topic=57365&forum=3&0

    etc

    RăspundețiȘtergere
  25. Ramo,prin cate ai trecut...
    Dunno,daca nici tu nu esti skinny atunci cine mai e?!
    Apropo de frane,vezi ca nu e de joaca daca ai probleme :(
    Retin A am folosit si eu vreo 2 saptamani,m-am reintors la Zynerit.
    As incerca si Brevoxyl daca l-as gasi pe aici.Conita doctor imi tot da Zynerit si ma enerveaza la propriu ca nu imi da trimitere la un medic dermatolog,ea fiind medic „de familie” cum s-ar spune...

    Eu prin magazine nu am mai fost zilele astea,sunt in pom cu banii,astept salariul ca pe Sf Asteapta :)
    Si totusi cred ca atunci cand il iau tot imi cumpar nsite pensule de machiaj,ca brusc realizez ca eu farduri si alte acareturi am garla dar pensule vreo 4. Si mai vreau si un sacou fain care l-am vazut la Reserved... Bine am vazut mai multe,dar cu salariu cu tot,trebuie sa imi cam pun pofta in cui,sa strang banuti de drum de venit in Romania... +cadouri &stuff
    Cat despre job,nu vrei mataluta sa lasi naibii Romanica si sa gasesti un job p-aici? Serios!!!
    As renunta si eu la brunet dar am multe fire de par albe taman in fata :(( ma gandeam sa ma fac intre timp cu sampon colorant si asa usor-usor renunt la brunet... deci eu chiar nu pot sta nevopsita :((

    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  26. Andre, Zyneritul functioneaza doar pe pustule....daca imperfectiunile au continut solid, gen puncte sub piele, nu te va ajuta. L-am avut si eu, asa cum am luat orice alt antiacneic asanant pentru ca eram disperata sa gasesc naiba ceva eficient si incercam tot ce citeam pe forumuri. Ori pentru puncte nu ai nevoie de ceva care sa usuce, ca nu are ce usca,ci de din astea care fac un soi de peeling. Tu insa lucrezi, e mai greu sa iti aplici retinoid de exemplu, eu aveam zile in care nici la supermarket nu mergeam de cate scuame aveam si cat de rosie eram pe fata. Parca ma arsese soarele, ma si intepa pielea, era fierbinte si plina de cojite. Au fost luni aiurea rau, l-am folosit 5 luni anul trecut si vreo 4 anul dinainte.
    Eu as vrea sa ajung la endocrinolog si apoi la dermato, la mine e clar dereglare hormonala. Nu mai am chisturi ovariene, dar clar e altceva in neregula pe acolo care se razbuna pe pielea mea. Altfel nu inteleg cum in atatia ani nu am scapat de o forma atat de usoara, cand altii au vindecat acnee serioasa, vulgara.
    Brevoxyl cred ca este si acolo, dar sub alta denumire. Substanta e benzoil peroxid, am inteles ca afara se gaseste mai mult sub forma unguentului Inova. Dar...trebuie sa fii constienta de precautii, fotosensibilizant, poate inrosi pielea, usca, trebuie aplicat subtire si in caz ca te "arde" raresti aplicarea chiar si la cateva zile. Eu am pus zilnic, dar numai izolat. Pana vad cum se comporta, daca nu arde dau pe intreg obrazul.

    Nu am deloc pensule de machiaj, am mai avut seturi din astea mega-cheap si s-au facut praf. Mi-a ramas una singura pentru pleoape. Cum nu faceam lookuri cu mai mult de 2 nuante (de obicei nu pun decat o culoare, si numai pe pleoapa mobila), nu prea ma afecta lipsa lor. Acum o sa primesc o paleta de farduri, si parca ravnesc si la pensule in ideea ca de dragul paletei ma apuc sa experimentez machiaje. Da' nu-s o prioritate,sunt atatea altele de care am nevoie mai degraba.

    Imi venise ideea cu au pair, dar dupa ce am intrat pe forumuri si am citit cat de diferita era realitatea de promisiunile si atributiile din anunturi m-am speriat. Erau infinit mai multi dezamagiti si scarbiti de experienta decat cei care gasisera exact ce se asteptau. Majoritatea muncisera ca sclavii, full-time si cu zile libere mai rare ca Mos Craciun, desi in contract era stipulat un numar mic de ore de lucru pe saptamana. 99% familii de arabi, care le tratau prost si le jigneau cat incape.

    Nu stiu daca ti-ar prinde samponul colorant pe firele albe...dar ai putea incerca un nuantator fara amoniac.Si mie mi-a fost greu sa scap de negru, noroc ca stateam mai mult acasa si nu avea cine sa remarce cele 2 parti diferite din parul meu. Oricum, nu am scapat fara decolorat, nu avea cum sa prinda vopseaua asta deschisa pe lungime. Atat ca in loc sa ma duc sa imi puna alea o tona de decolorant in tot capul si sa ma tina o ora cu el, mi-am facut doar suvite prin casca si am stat maxim 20 min, dupa care le-a nuantat pe aceleasi. Datorita suvitelor, nici cele ramase inchise nu se mai vad ca s-au pierdut printre ele. Nu promit ca peste 2-3 ani nu ma va tenta sa mai schimb, dar cu siguranta nu voi folosi decat nuantator sa se duca la spalat si neaparat mai deschis. De inchis, niciodata. Ma asprea, si e mai ok sa ti se vada radacinile un pic mai inchise (oricum e la moda chiar si fabricat aspectul asta) decat sa se vada deschise.
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  27. cate patzanii....well faza cu drojdia stiam si eu ceva, de la o profa de chimie din liceu...ea lua o data la cateva zile cate un bob ca de graunte de drojdie....leonardo, ah...am pus si eu ochii pe niste cizme luuungi, cu un fel de catarama pe "pulpa" cu platforma si toc inalt...dar visez, sa visez e gratis...

    RăspundețiȘtergere
  28. Deedee, eu nu mai intru acolo :)) Am capiat-o pe tipa de la casa, dupa ce am rugat-o sa mi le opreasca pana vine prietena mea si cobor sa iau banii, cand am venit cu ei am inceput sa probez tot ce imi mai placea ca sa fiu sigura ca nu regret alegerea facuta. Cred ca a facut 5-6 drumuri in depozit, pentru ac evident ca voiam sa probez ambele cizme. Apoi da-i comparatii, incaltata cu una de-un fel si una din celalalt. Am o maaaaaaare problema cu nehotararea, la Terranova cand am luat pantalonii scurti nu ma hotaram intre S si M asa ca am iesit afara si-am rugat niste tipe ce se uitau pe la haine sa imi spuna cu care din ele imi sta mai bine.Iti dai seama cum m-au privit, dar eu mi-am vazut de treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ramo te anunt cu nuantatorul ce am facut :))Sper sa nu imi iasa vreun esec :d

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu stiu ce culoare ai radacinile, dar uite o aplicare a nunatatorului pe un saten : http://ellasuchardine.blogspot.com/2010/10/satena-vs-bruneta.html
    Mie iti spun sincer ca nu mi-a prins dar eu folosisem un Loncolor din acela pliculet. Tot asa, crescusera radacinile mele care ai vazut ce nuanta au si am zis ca pana scap de negru sa le maschez cu nuantator. Nu mi-au iesit negre, ci un burgundi, movuliu.
    Ceva de genul http://www.handbag.com/cm/handbaguk/images/fA/or_9512cbb9125301167715334.jpg.
    La Ella insa mi se pare ca a prins perfect, eu nu am incercat niciodata Garnier. Si nuanta ei naturala pare identica cu a mea.
    Astept impresii, de bine sper
    pup

    RăspundețiȘtergere
  31. :))))
    Sunat disperata o prietena aflata prin zona, adus restul sumei necesare, inhatat minunatiile gri faux suede.
    Deci, avem ceva in comun. Si eu am facut celasi lucru pentru a-mi achizitiona trei chestii de la BSB. Sunt fericita acum dar sper sa pot sa ii dau banii la timp cum am promis. Desi dupa sigur o sa stau cu ochii in soare vreo saptamana. Dar stiu ca le am si ma simt bine.

    Pantalonii scurti de piele au fost un chilipir super, sa ii porti cu placere, iti vin foarte bine.

    Oh da, lipsa jobului ma pandeste si pe mine dar sunt increzatoare si..nu stiu, capul sus, mergem inainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Eu i-am dat deja, si am ramas lefter Popescu...:) Dar nu suport sa stiu ca am ceva de dat cuiva, raiez pana scap ca numai acolo imi sta gandul. Asa ca prefer sa nu mai am 1 leu in portofel dar sa ma stiu fara grija datoriei. Initial nici nu imi venea sa fac asta, dar stiam ca o sa regret daca nu mi le cumpar si ma gandesc ca totusi n-am exagerat fiind vorba de 40 lei pt 3 zile. Bine, e clar ca m-a ajutat mama, biata mama care ma salveaza din orice. :)

    Multumesc, cat ma bucur ca i-am probat ca altfel nu imi doream vreodata pantalonii aceia. Si-acum i-as purta mereu. Ieri eram in fusta scurta si ma uitam ce greu imi e sa fiu atenta continuu sa nu ma aplec, sa nu stau sa se vada sub, sa nu se ridice pe dres.

    RăspundețiȘtergere