Translate

duminică, 13 martie 2016

Powdered Sunday


O duminica mohorata cu mult cappuccino si nuante pudrate, amintind mai mult de noiembrie decat de nou venita primavara. Am purtat o rochie tricotata careia ii lipsesc aproximativ 5 cm pentru a fi ideala, prea decoltata (in plus are bretele subtiri) si totusi atat de placuta privirii si prietenoasa cu temeperatura atipica datorita materialului consistent. Mi-as fi dorit sa ii alatur un lant statement, auriu, simplu, numai ca esarfa a parut o idee mai buna sa compenseze lipsa bustului pe masura taieturii adanci si niste oase cam proeminte. Am completat cu palton lejer si stiletto animal print, o poseta neagra si ochelari de soare supradimensionati. 


Dress : here

Coat : here

Scarf : thrifted

Bag : Lovelyshoes

Shoes : random















4 comentarii:

  1. Foarte eleganta combinatia ta, imi place paltonasul in mod special.
    Mi-au lipsit tinutele tale! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Georgiana. Nu mai are cine imi face pozele pentru blog si recunosc ca ajunsesem si la saturatie la un moment dat, parca prea era totul fortat. O sa postez mai rar insa nu abandonez.

      Ștergere
  2. Haina arata ff bine...aproape ca nu mi-a venit sa cred ca e de pe site-ul chinezesc. Ori ai avut f mult noroc cu ea...ori ai calcat-o f bine :-) Nu am vazut pana acum la nicio bloggerita o haina de exterior, mai groasa, care sa arate atat de bine. Toate aduceau mai mult sau mai putin, ca si textura si finisaje cu un halat de spital din molton. Toata tinuta imi inspira clasa, imi place f mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Bineinteles ca este calcata, cred ca mi s-a intamplat de 2-3 ori in atatia ani sa umblu cu ele sifonate si asta doar fiindca ceva important ma impiedicase sa o fac. Am dus-o la curatatorie, acasa o calcam insa era mai complicat in zonele dificile cum sunt manecile. E altceva cand o fac profesionistii, o fusta sau o camasa le rezolv si eu dar sacourile si paltoanele au nevoie de mai mult. Si a mea tot din material tip polar este, poate nu ti-ar placea in realitate.

      Ștergere