Translate

miercuri, 16 martie 2016

Looks like spring spirit


Este in sfarsit primavara. Pentru mai mult de o zi de data asta, sper. Mi-e dor sa port haine subtiri si sa incep sa ma bucur cu adevarat de culori. Mi-e dor de strazile insufletite, de soare, de viata. Am purtat cu drag noua mea bluza etno-boho, ba chiar am renuntat la omniprezenta talie marcata de dragul modelului lejer si al broderiei romantice. Inca nu am experimentat prea mult in jurul ei din lipsa de timp si cea dintai alegere a constat in jeansii ripped DIY si cizmele pe care le alint duios Motanul Incaltat. Nu, nu puteau fi mai stramte, asa le-am conceput si nu doresc sa le modific. 


Blouse : SheIn, here

Jeans : DIY project

Boots : Mircea Turcu, custom made

Bag : Michael Kors


















4 comentarii:

  1. Nu am nimic cu faptul in sine ca sunt largi cizmele,ci cu faptul ca iti fac piciorul gros, masiv asa nu stiu cum. Estetica piciorului tau in aceaste cizme nu imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac asa, am destule mulate. Si picioarele mele chiar sunt solide de felul lor, ca ma imbrac eu mai mereu incat sa maschez asta este partea a doua. :)

      Ștergere
  2. E in sfarsit primavara, da de acord. :)
    Imi place bluza alba.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar frumoasa tinuta!
    o primavara calda!

    RăspundețiȘtergere