Translate

miercuri, 16 martie 2016

Leather pleats and basic knit


Un tricotaj basic este intotdeauna o idee buna si jerseul Zara din imaginile de mai jos nu face exceptie, astfel de pulovere pot fi purtate in infinite combinatii si de aceea imi pare important sa detin cat mai multe culori. De obicei ma axez pe tonuri indraznete, in ultima vreme insa am purtat frecvent si negru sau bej. Cel dintai a ajuns de curand in garderoba mea gratie Kurtmann asadar pretul a fost corect prin comparatie cu cele practicate de magazinul propriu brandului. Calitativ se prezinta bine, modelul este pe gustul meu datorita en coeur-ului (le urasc pe cele pana in gat sau cu guler inalt), o sa il mai vedeti pe aici uneori. 

Fusta este confectionata din piele ecologica si va asigur ca se calca bine mersi la curatatorie, cu conditia sa insistati caci doamnele de acolo se tem sa incerce. A sosit ca stransa in pumn, arata atat de rau incat credeam ca nu o voi putea purta vreodata.   


Knitwear : Zara, here

Skirt : Romwe, here

Shoes : random

Bag : Adona











6 comentarii:

  1. Arata super fusta...era pacat sa nu poti sa o indrepti. Pup!

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial m-au refuzat dar am insistat, m-au chemat inauntru sa incercam pe un coltisor si a fost in regula. Era fier orizontal si un material gros pus peste, in genul celor din pelerinele pe care le porti la radiografii. Necalcata nu era de scos pe strada, nu stiu ce naiba i-au facut dar nu am intalnit niciodata un lucru atat de botit.

      Ștergere
  2. Din poza de pe facebook imi parea ca pliurile au fost prea netezite, acum vad ca dungile inca s-au pastrat. E mai dificil de intretinut o fusta dintr-un astfel de material.
    Superba culoarea, maro-caramel. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu eram convinsa ca se va indrepta complet si aproape ca imi suradea ideea, uite ca s-au pastrat chiar daca nu la fel de stranse si definite. Pacat ca se sifoneaza la loc daca nu o depozitezi complet intinsa.
      Da, si mie mi-a placut culoarea, in general imi place cognacul pentru piele si imitatiile ei.

      Ștergere
  3. Foarte mult imi place tinuta asta si cum arati tu in ea. Nu pot spune exact ce imi place...toata combinatia vestimentara imi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, ma bucur ca a placut combinatia. Poate pentru ca nu este incarcata si colorata cum le aleg de obicei. :) In ultima jumatate de an nu m-am mai ferit de negru, ba dimpotriva.

      Ștergere