Translate

marți, 12 ianuarie 2016

Grey and rose gold


Fusta paietata mi-a atras atentia de multe ori insa croiala nu m-a incantat deloc si cum nici prea usor de purtat nu este o scoteam din cos preferand piese mai digerabile. Timpul a trecut, eu am ajuns in toane "glam", impricinata stralucea pe site mai abitir ca oricand. Mi-am spus ca merit, am inspirat adanc si am plasat comanda cu gandul ca un asa material frumos nu poate fi o pierdere si daca situatia e tragica in realitate imi fac altceva, poate un model pencil. Ei bine, iata isprava. Purtata casual de amorul artei, probabil cu succes daca mi-as fi pus si niste incaltari sport. De-ar fi genul meu si de le-as avea. 

Nu sta atat de rau la capitolul croiala ci ma nemultumeste lungimea, aceste fuste cu slit adanc nu arata bine cand vin pana la glezne. Pare retezata, mai ales ca-i si destul de lejera. Ar fi fost grozava maxi, cu putina trena, sa o port cu o camasa alba barbateasca. N-a fost sa fie. Inca nu stiu daca o pastrez asa sau imi fac adoratul si flatantul meu creion, ce stiu e ca imi place mult, mult materialul. Nici nu se compara cu faimoasa rochie verde mini pe care ati tot vazut-o pe majoritatea blogurilor si site-urilor asiatice, paietele au o calitate mai buna, sunt mai finute si dese. Culoarea lor e auriu rose. Pacat ca jupa-i atat de scurta, putea lipsi sau sa fi fost egal dublata. 



T-shirt : New Yorker

Jersey : Zara

Skirt : here

Bag : here

Shoes : random
  









2 comentarii:

  1. Superba fusta!! Au numai chestii faine pe Shein :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu am pus-o in valoare cu o locatie si poze mai bune dar fotograful meu isi pierduse rabdarea si m-a agitat si pe mine, deja nu mai aveam chef.
      De fapt mai au si tampenii in stoc insa cu galeria de la cliente si recenziile de sub produse iti faci o idee clara, eu am ales-o citind la cineva ca materialul e calitativ si arata scump. Acum parca imi pare rau sa o scurtez si stramtez, poate am ocazia sa o mai iau o data si pentru pencil.

      Ștergere