Translate

marți, 26 ianuarie 2016

Cashmere and gold


Nimic nu se compara cu placerea de a purta piese din casmir, poate doar sentimentul ca astrele te iubesc atunci cand le descoperi in second hand-uri pentru preturi de nimic si acasa remarci bonus eticheta rezonanta. Miu Miu, 7 lei. Mi-nu-nat. In ciuda gulerului inalt pe care nu l-am putut suferi niciodata - am facut o exceptie pentru acest pulover caci era suficient de lejer incat sa nu il simt. Nici culoarea nu se numara printre favoritele mele, un maro inchis "adanc" pe care altadata l-as fi inlocuit fara sa clipesc cu un caramel, beige sau camel. Si totusi...il port nonstop de cand il am, am ajuns sa regret blondul din vara de dragul contrastului. 

Fusta este nou venita in colectia de creioane PU/leather si daca va place cred ca o mai gasiti inca la Zara. Mai aveau khaki (doar in Bucuresti l-am vazut), teal, bleumarin, negru. Desi nici acum la reducere nu are pret de outlet, asa cum imi place mie sa cumpar, mi-am luat-o pentru ca de mult timp visam la ea. Inca una rosie si promit sa ma calmez. Observati cat de chibzuita am fost sa merg pe tonul neutru, o pot purta cu orice altceva din dulap. Un sfat : probati o marime mai mica decat de obicei, daca nu este perfect intinsa pensele fac cute considerabile. Am ales intai M, ca de obicei, si nu se aseza cum trebuie pe bazin. S a fost perfecta. 

  • Culorile sunt mai deschise in realitate, pe cea a fustei o puteti vedea alaturi de bratari iar blanita este in fapt albastra. O pereche de ochelari de soare - care sa nu fi fost uitata acasa - era tot ce lipsea, intinderea alba si soarele si-au unit fortele impotriva ochilor mei.  


Sweater : Miu Miu

Skirt : Zara

Fur : Bershka

Boots : Leonardo

 Bag : Lovelyshoes

 Bracelets : sinsay














6 comentarii:

  1. Superb outfit! Bratarile imi plac tare, tare mult! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place hainuta foarte mult, intregul outfit e superb :*

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. cate pulovere din casmir am luat si eu din sh pe preturi de nimic! e o mare satisfactie, intr-adevar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac bratarile. :)
    Faina tinuta, perfecta pentru o zi de iarna.
    Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere