Translate

miercuri, 6 ianuarie 2016

For sale : Mango Kate jeans





Astazi am primit un colet Mango si din pacate o pereche de blugi imi este mare. Analizand tabelul de marimi disponibil pe site concluzionasem ca mi-ar trebui un 40 la tot ce nu este macar putin elastic. Miscare gresita, trebuia sa aleg ca de obicei 38 si sa nu tin cont de masuratorile lor. Nu ii pot modifica fiindca imi sunt largi de la solduri in sus, numai o super croitoreasa ar reusi sa ia cm din zone cu buzunare si slit si la final sa mai arate normal. Been there, done that, mi-a tras tot surplusul in spate si m-am ales cu buzunarele dorsale lipite si un mers deformat din cauza croiului stricat. 

Deci, se vand. Pretul este 130 lei. Au eticheta, am factura (desi nu vad la ce ar putea folosi cumparatoarei), sunt doar probati. Marimea este 40, compozitie 100% bumbac, au talie inalta (zic ei, pentru mie talia inalta este exact unde este cea anatomica pe cand Kate sunt cam cu 3 cm mai jos de aceasta). Ii puteti vedea aici. Daca va intrebati de ce nu schimb pur si simplu marimea, raspunsul este simplu : am simulat trimitere colet extern si prin posta costa aproximativ cat blugii, prin UPS cum i-am primit costa cca 57 euro. Nu multumesc. Daca suneti interesate contactati-ma pe juganaruramona at yahoo dot com. Plata se face anticipat in cont BCR caci nu vreau sa am surpriza neridicarii coletului. 

Daca nu-i "marit" probabil ii voi baga de 1001 ori in apa fiarta cu speranta ca intra la apa. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu