Translate

marți, 8 decembrie 2015

Silky mornings


Sacoul din imaginile de mai jos nu a fost una din acele achizitii indelung gandite, nu am stat sa-i evaluez versatilitatea si utilitatea asa cum fac de obicei cand imi pot alege ceva. Pun in cos tot ce ma atrage si are un pret bun, apoi incep sa elimin cantarind avantajele si dezavantajele croielii si cromaticii. De data aceasta insa am ales pentru simpla bucurie vizuala, zilele sunt atat de mohorate incat imi influenteaza inevitabil starea de spirit si mi-am dorit culori. Multe culori, primavara pictata pe o haina. Recunosc, imprimeul este incarcat si greu de combinat - chiar si eu am avut o umbra de regret ca nu am ales ceva ce as fi putut purta mai des - dar ma incarca pozitiv si ar fi pacat sa nu aleg si cu sufletul din cand in cand. 

Nu am avut rabdare sa il incerc cu mai multe piese si m-am oprit intai la fusta maxi plisata pe care am transformat-o temporar in rochie oversized. Nu am vrut sa marchez talia si nici sa port bijuterii, era deja prea mult. Veti spune ca exagerez cu botinele cu franjuri iar eu v-as intreba daca voi detineti o colectie de incaltari gri sau nude pentru fiecare anotimp. Nu este cazul meu, optiunile sunt limitate fiindca achizitiile din trecut oscilau intre eternul negru si extrema culorilor puternice. Primul "reteaza", al doilea caz ma obliga la color block sau ton pe ton. 
Daca mi-a fost frig? Da, cu siguranta, dar pastrand in poze haina gri pepit peste nu stiu cat s-ar mai fi vazut din blazerul floral. 


Dress (skirt) : SheIn

Jacket : here

Bag : SheIn

Boots : here








Un comentariu:

  1. Si eu fac asta, port unele haine si in afara scopului lor original. Imi place sa ma imbrac "outside the box". Oarecum m-am inspirat de la tine sa fac asta. O faceam si inainte, dar in acest sezon de toamna-iarna, dupa ce am citit unele postari de-ale tale, am inceput sa o fac mai des. Am doua fuste pe care le-am purtat ca bluze in combinatie cu sacouri; camasi pe care le port drept bolerouri; o rochie pe care am purtat-o ca fusta in combinatie cu o camasa de-asupra si curea subtire, incat nici nu se vedea ca e rochie, ci crea iluzia ca e fusta; mai am alte doua rochii care pot fi purtate ca fuste in combinatie cu pulovere, si exact asta am de gand sa fac in urmatoarele saptamani, cand ajung la ele.

    Am incercat si combinatii mai riscante. :) Am citit o postare de-a ta acum cateva saptamani cu un oversized blazer, pe bleu, pe care l-ai purtat ca rochie in combinatie cu o curea subtire, cizme OTK si esarfa, si m-a inspirat sa port si eu o combinatie din asta usor excentrica. Am un sacou negru lung (customized, designed by me and tailored by a dressmaker), pe care l-am purtat la serviciu intr-o vineri in combinatie cu pantaloni scurti denim, ciorapi mati grena si pantofi cu toc inalt si platforme. La mine la serviciu dress code-ul este casual si lumea tinde sa poarte blugi vinerea. Numai ca pantalonii scurti nu sunt pe lista tinutelor acceptate in biroul nostru, asa ca m-am riscat. :) O colega mai noua m-a vazut si m-a intrebat surprinsa, avem voie sa purtam pantaloni scurti la birou? Si i-am zis nu, n-avem voie, I'm breaking the rules today. :) Ori cei de la HR nu m-au vazut, ori m-au vazut si nu i-a deranjat tinuta mea, dar in ziua aia n-am primit niciun feedback negativ in privinta tinutei mele oarecum frivole pentru compania noastra. Si asta pentru ca sacoul era lung si imi acoperea tot ce trebuia acoperit, incat lasa la vedere doar cat o palma din pantalonii mei scurti care puteau trece drept fusta si nu pantaloni scurti, so I pulled it off. :)))) M-am riscat cu aceasta tinuta la birou, dar n-am regretat. Sa ma imbrac conventional in fiecare zi mi se pare plictisitor, si cateodata imi place sa ies din tipare cu un fel neconventional de a ma imbraca.

    O alta tinuta "outside the box" pe care am purtat-o recent la serviciu (saptamana trecuta chiar) a fost fusta pencil neagra combinata cu o camasa alba a sotului meu pentru un oversized look. How did I pull it off? Cu ajutorul accesoriilor -- am combinat tinuta cu ciorapi mati albastru electric, pantofi cu toc inalt de 5 inch si platforme, layered jewerly la gat si curea leopard. Mi-a fost admirata tinuta si am primit complimente pentru ea, iar persoana respectiva nici nu si-a dat seama ca nu e camasa mea, ci o camasa barbateasca. I pulled it off again!

    Sa ai un weekend frumos draga mea.

    RăspundețiȘtergere