Translate

miercuri, 9 decembrie 2015

Cinnamon flavored charcoal grey + giveaway reminder


Daca ar fi posibil as detine fuste din piele / PU si jachete biker in toate culorile, este textura mea preferata dupa dantela si in ce priveste prima categorie de multe ori indur chiar si temperaturile de vara pentru a ma putea bucura de ea. Mi-ar placea sa imi pot permite doar piese genuine, nu din snobism ci in ideea ca le-as avea si peste multi ani, insa sfarsesc adesea entuziasmata de raportul aspect-pret specific articolelor din inlocuitori. Nu am regretat niciodata alegerile, le port cu drag si pana in acest moment nu am avut surprize neplacute caci si-au mentinut aspectul.  

Cu Zara am o relatie alambicata : rece din pricina preturilor nesimtite pe care le practica magazinele proprii brandului dar starea mea de spirit se imbunatateste daca gasesc aceleasi piese in outleturi si sh-uri. Mai rar in ultimele pentru ca de obicei acolo dai de H&M, asadar sursa principala raman outleturile. Rainbow Outlet este "vinovat" de ultimele haine iberice intrate in garderoba mea si nu pot sa nu laud sumele prietenoase pentru care am intrat in posesia lor. De exemplu fusta pe care o port mai jos a costat putin peste 30 lei, am prins reducerile Black Friday (au avut in fapt un Black Week) si am bifat cateva doleante mai vechi. Puteti castiga si voi un voucher intrand aici, mai aveti timp sa va inscrieti pana maine la ora 23:59. 

Revenind la tinuta, ineditul de aceasta data consta in pliseuri. Nu am mai avut pleated leather pana acum si ma declar incantata de efect, trebuie doar sa o duc la curatatorie pentru calcat caci e pacat sa vad vreo cuta pe asa o fusta frumoasa. Tivul este nefinisat si il voi pastra asa, vizual nu e nimic deranjant. M-am gandit sa o port cu o bluza in aceeasi culoare cu insertii dantelate, sacou lejer de culoarea scortisoarei, poseta argintie si - faux pas - botine cu franjuri light grey. Cred ca trebuia totusi sa incerc incaltari negre.


Blouse : Pimkie

Skirt : Zara, here

Blazer : Zara

Bag : Lovelyshoes

Boots : Choies

Bracelets : Lovelyshoes 
  








Un comentariu: