Translate

vineri, 4 decembrie 2015

Leatherology


In postarea aferenta lansarii concursului Rainbow Outlet - concurs la care inca va invit sa va inscrieti aici, un voucher nu prisoseste niciodata - va vorbeam si despre "saptamana neagra" cu reduceri generoase de pana la 70%. Nu puteam rata ocazia de a da o raita prin magazinul lor virtual si nu putine au fost articolele puse in cos, preturile m-au facut sa uit ca imi propusesem sa nu mai cumpar nimic o vreme fiindca urmeaza sa-mi asalteze serios portofelul cadourile pentru cei dragi. 

Conformatia problematica a facut sa ma insel un pic in privinta marimilor si nu am pastrat tot ce luasem. Desi ma gandeam sa-i fac o vizita croitoresei, nefiind o problema ajustarile, atunci cand am vizitat magazinul fizic m-am indragostit iremediabil de alte doua piese pe care am preferat sa le schimb cu ceea ce imi era mare. Astfel am plecat acasa cu prima mea pereche de pantaloni skinny si o geaca biker baby blue. 

Pantalonii leather-like sunt Zara si au aspect mulat fiind prevazuti cu fermoar la glezne. Interiorul este vatuit asadar sunt caldurosi, confortul termic nici nu se compara cu clasicii jeansi si ii voi purta adesea in acest sezon. M-am impacat greu cu imaginea mea avand o obsesie pentru palazzo, dar trebuie sa le recunosc confortul si libertatea de miscare. Regretul este ca nu detin cizmele potrivite pentru ei, neaparat over knee in cazul meu, un pic largi sus si cu varf scurt ascutit. Cele de la Primark au varf rotund si lat si sunt stretch, nu ma avantajeaza cu skinny pants. 

Jacheta este probabil cea mai groasa si calduroasa biker pe care o detin. Este confectionata din piele ecologica gofrata, moale si de buna calitate, iar culoarea este delicioasa. Mi-am facut griji ca o voi combina greu, inutile. Abia astept sa o port si cu fuste si in ansambluri color block. Brandul este Loft dar am vazut acest model si la Zara, va imaginati pentru ce suma. A mea a costat doar 100 lei, sincer ma asteptam la un pret mai mare chiar daca eram intr-un outlet. Sunt norocoasa sau nu?


Shirt : H&M

Pants : Zara, here

Jacket : Loft, here

Scarf : Venice souvenir

Bag : Michael Kors

Boots : oh-what-a-mistake










Un comentariu: