Translate

luni, 7 decembrie 2015

Red Riding Hood


Nu stiu daca pot numi tinuta de astazi office fiindca un asemenea cod presupune adesea rigiditate atat in stil cat si in ce priveste cromatica, majoritatea se imbraca invariabil in costume negre, bleumarin, mai rar maro si gri + vesnicele camasi albe inchise pana in gat (oricine a inventat regula aceasta nu avea probleme cu tiroida, clar). Sa presupunem insa permisiunea de a insera din cand in cand si piese mai vesele, pastrand nota eleganta. Ce-ati spune de un palton rosu intens alaturat pantalonilor ecosez cu talie inalta si botinelor cu franjuri?  

Paltonul meu a sosit sifonat si timid si daca nu as fi avut experienta atator comenzi pe site-urile asiatice probabil ca ma descuraja cea dintai intalnire a noastra. Insa acum pot deduce cu usurinta cum va arata in realitate imitatia din polyester a unui anumit material. Aceste haine care par a fi dintr-o stofa de lana catifelata vor fi un soi de molton moale si fin, cu un aspect pe care il consider chiar decent in raport cu pretul - 33$. Este captusit si ceva mai calduros decat cel camel pe care l-ati vazut de curand, cel supradimensionat cu buzunare mari si cordon. Singurul minus ar fi lipsa unui sistem de inchidere, mi-ar fi placut sa aiba propriul cordon, insa ma descurc cu o curea subtire in aceeasi culoare. Lungimea este extrema, depinde de gusturi daca place sau nu. Eu nu am o problema cu ea, dimpotriva, am destule paltoane scurte. Nu se calca acasa, materialul este pufos si va fi "strivit". Mergeti la curatatorie, pentru 10 lei va fi netezit cum nu credeati a fi posibil avand in vedere cat de sifonat vine in colet.  

Pantalonii sunt o achizitie mai veche de la second hand (dragi severineni, v-am spus vreodata cat va invidiez pentru atatea magazine?) si, desi fug cat pot de croiala conica si lungimea deasupra gleznelor, mi-a placut cum imi vin. Sunt comozi, eleganti, gri-ul meu iubit, au costat foarte putin. V-am povestit in primele zile de toamna despre un magazin unde orice lucru costa 2 lei si cum am luat munti de pantaloni fara sa ii probez, imi permiteam sa nu imi vina bine si oricum am ales doar ce parea mare in ideea ca se poate modifica. Camasa simpla alba, botinele imitatie din piele intoarsa si geanta office au completat outfitul zilei. Sper sa va placa ce a iesit, vremea nu a tinut sa fie prietenoasa si totusi mi-a facut placere sedinta foto. Cum altfel, doar imi imbogatisem garderoba cu inca o haina rosie. :) 


Shirt : H&M

Trousers : thrifted

Coat : here

Ankle boots : here

Bag : Linda by Adona 










Un comentariu: