Translate

marți, 13 ianuarie 2015

Little green, have a happy ending...



"Born with the moon in Cancer

 Choose her a name she will answer to
 Call her green and the winters cannot fade her
 Call her green for the children who've made her
 Little green, be a gypsy dancer

 He went to California
 Hearing that everything's warmer there
 So you write him a letter and say, "Her eyes are blue."
 He sends you a poem and she's lost to you
 Little green, he's a non-conformer

 Just a little green
 Like the color when the spring is born
 There'll be crocuses to bring to school tomorrow
 Just a little green
 Like the nights when the Northern lights perform
 There'll be icicles and birthday clothes
 And sometimes there'll be sorrow

 Child with a child pretending
 Weary of lies you are sending home
 So you sign all the papers in the family name
 You're sad and you're sorry, but you're not ashamed
 Little green, have a happy ending..."





Rochie (fusta si bluza) : custom made

Jacheta : Pimkie, din nou disponibila aici

Coliere : Zara, Trezora

Inele : Thboxes, Takko

Sandale : Leonardo




Mi-am dorit mult timp jacheta cea frumoasa, analizandu-mi achizitiile ultimelor luni am constatat ca sunt atrasa de piesele albe si tind sa le aleg in detrimentul nuantelor puternice pe care le preferam candva. Totusi, ezitam sa o pun in cos caci fotografia de prezentare sugera croiala pana la talie. Am torsul lung si majoritatea hainelor cu asemenea model imi vin mai scurte decat ar trebui, aspect ce poate fi compensat cu topuri si pulovere oversized insa nu ma avantajeaza suprapunerea aceasta. Ca sa ma racoresc, o tot postam pe Fashion Whispers si pagina personala in ideea ca s-ar putea bucura altcineva de ea.  


Saptamana trecuta mi-a venit ideea sa caut pe google cum arata purtata si m-a surprins sa gasesc o haina potrivita sezonului rece, groasa (seamana cu lana) si suficient de lunga. Am trimis un mail la Kurtmann sa intreb daca este vorba despre acelasi produs si mi s-a confirmat. Era disponibila doar marimea M si imi este mare insa o voi ajusta curand. Oricum modelul este oversized, practic nu deranjeaza decat la spate surplusul si se poate rezolva. Cred ca trebuie si un pic ridicate manecile si apoi va arata perfect. Nu am regretat nicio clipa ca am luat-o desi va trebui sa investesc sa o transform intr-un S, imi place mult si am fost norocoasa sa mai fie o ultima "bucata" in stoc. Nu pot sa cred ce haina reusita pierdeam. Love it!  





































10 comentarii:

  1. superba jacheta, iar combinatia alb-verde mi-a placut dintotdeauna! inca o data, te felicit pentru indrazneala de a aborda o asa tinuta intr-un outfit de zi si pentru calitatea mult imbunatatita a pozelor. esti frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alina, multumesc pentru aprecieri si ma bucur ca ti-a placut cum ales sa port jacheta. O primisem joi si in aceste zile am scos tot continutul dulapului pe pat, probam si tot probam si nimic nu mi se parea interesant. La primele incercari o asociam cu bej, maro, negru - culori ce nu ma reprezinta. Voiam contrast.

      Nu sunt deplin multumita nici de aceste imagini pentru ca nefiind inca familiarizata cu setarile iarasi am tinut camera pe auto. Usor, usor invat eu tot ce stie. Momentan am indraznit doar sa ma joc un pic cu modul prioritate diafragma, veti vedea rezultatul intr-o noua postare maine. Personajul principal o sa fie o fusta pencil alba. :)

      O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Ramo, nu pot sa nu remarc faptul ca iti sta atat de bine tunsa asa!!!! Parul tau arata de milioane cu tunsoarea asta!!!! Iar haina este una dintre piesele"must-have", ce nu ar trebui sa lipseasca din garderoba!Imi plac foarte tare pozele si sa stapanesti sanatoasa noul aparat!La cat mai multe reusite alaturi si datorita lui(in ceea ce priveste blogul, bineinteles)! Te pup mult de tot si te imbratisez cu mare drag si dor, zambet minunat! Raluca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ralu, multumesc mult pentru cuvintele frumoase si mai ales pentru ca m-ai sfatuit sa ma tund. Ma simt mult mai bine asa, chiar daca nu am indemanare sa il aranjez tot este o schimbare si are un pic mai mult volum. Inca imi place parul lung, ca al rusoaicelor, dar nu-i de mine pentru ca e prea moale si rar. O sa il tund constant, sa ramana ca in pozele acestea.

      Jacheta cred ca era frumoasa si neagra, nu stiu daca a existat astfel. Nu prea ma dau in vant dupa croielile lejere, incerc sa evidentiez ca sunt subtire sus, dar proband-o pe aceasta am decis ca nu imi sta asa rau cum credeam. Da un aer relaxat tinutei. Data viitoare o port tot cu o variatie de verde dar o sa aleg o rochie sub genunche, mulata. Te pup si astept sa incepi ce am vorbit. Si sa vii la vara sa "thriftuim" cu spor. :*:*

      Ștergere
  3. E chiar frumoasa haina dar nu imi imaginam in veci dupa poza lor ca ar arata asa. Ar trebui sa faca ceva cu pozele ca de multe ori nu fac cinste produselor. Ai putea sa n-o modifici si sa o porti cu ceva stramt jos blugi skinny bagati in cizme de exemplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat ca unele imagini nu avantajeaza produsele insa eu cred ca prefera sa nu investeasca la acest capitol pentru ca s-ar reflecta in pret. Nu pot sa spun ca ma deranjeaza notabil, am avut noroc sa imi placa totul. Oricum se pot returna gratuit daca alegi altceva de suma respectiva.

      Cat despre sugestia ta, din pacate nu port pantaloni mulati. Nu imi plac picioarele mele cand ii port, e ciudat caci totusi in fuste mini nu ma deranjeaza la fel de mult. De cate ori am probat jeansi skinny, in incercarea de a face pace cu ei, mi-am remarcat inca o data genunchii lati si gleznele groase si m-am enervat. :) Insa ador acest tip de outfit, cu volum sus si stramt jos. Mai ales cand cizmele vin usor largi, stil Victoria Beckham.

      Ștergere
    2. Nu sunt de acord...ei sunt un site care comercializeaza haine on line, e ff important sa ti dai seama cum arata o haina inainte de a te hotari sa o iei. Nu trebuiesc niste poze artistice, cu un fotograf profesional ci doar niste poze clare, din mai multe unghiuri si un aparat bun. De aceea nu comand on line decat f rar, pt ca nu sunt sigura ca imaginea din poza reflecta 100% realitatea...

      Ștergere
    3. Ionela, ideal asa ar fi. Insa asta nu ma face sa evit magazinul, de fiecare data surpriza a fost ca arata mai bine ca in poza si nu invers. In afara de kurtmann si brandcircus nu am ce alte outleturi sa frecventez, in orasul meu nu este niciunul. Iar eu din magazinele brandurilor nu mai cumpar, de ex Zara are niste preturi nesimtite. Daca nu erau outleturile nu imi permiteam in veci atatea achizitii.
      Acum, eu inteleg si argumentele tale. Din pacate asta e situatia, nu sunt poze multimple si mereu concludente. Eu de ex as vrea sa stiu inaltimea cizmelor si cand am avut nevoie am dat mail sa masoare fiindca nu le voiam decat daca imi treceau de genunchi.

      Ștergere
  4. E superba nuanta de verde a rochiei, intotdeuna verdele "vine" cel mai bine pe satene. Si geanta imi place. E al doilea comment, nu stiu daca am reusit sa il las pe primul. Te astept si pe la mine, daca vrei, ne putem adauga in blogroll/ urmari reciproc. Let me know. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Madalina. Multumesc pentru comentariu, cred ca este intr-adevar primul. Ma bucur ca m-ai vizitat si te-am adaugat in blogroll.

      Pentru mine rosu era culoarea suprema, mi se parea ca nimic altceva nu ma complimenteaza. Apoi am primit 2m de minimat verde, un pic mai aprins decat cel din poze, si daca tot il aveam am hotarat sa imi fac o rochie si o fusta pencil. Mi-a placut cum mi-a stat si astfel am concluzionat ca gresesc oprindu-ma la o singura culoare, mai aveam putin si coloram si peretii cu rosu. :)
      Cred ca voiai sa scrii geaca, nu port geanta aici. Nu aveam una potrivita, un clutch delicat si minimalist.

      p.s. Lolita este parfumul meu actual, chiar este cam dulce dar m-am obisnuit si ma completeaza.

      Ștergere