Translate

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

I've got so many pencils yet I can't draw a rainbow...


Va povesteam in postarea dedicata fustei mermaid ca cele doua parti ce o formeaza sunt detasabile si pot fi purtate separat, pencil si midi cloche. Astazi ilustrez cea dintai ipostaza intr-o maniera usor excentrica - am asociat tinutei o pereche de sandale foarte inalte, lilac suede, fiindca mi-a placut efectul. Nu va imaginati ca m-am plimbat asa pe strada, desi am intalnit de nenumarate ori pe blogurile fashion si in prezentari outfituri ce includeau piese specifice sezonului rece si sandale. Ar fi imposibil  in plina iarna si intr-un oras unde o rochie maxi e fie demna de mila, fie sursa de amuzament. Totusi, pentru sedinta foto au parut a fi alegerea potrivita. Si-apoi mie imi place sa fiu cat mai inalta iar pantofi cu toc de 15 cm, pe al caror calapod abrupt sa si pot merge, inca nu am gasit.





Fusta : custom made

Camasa : Pierre Cardin, thrifted

Cardigan : Pringle of Scotland, thrifted

Sandale : Leonardo

Geanta : Zara

Palarie : faustmann, thrifted

Coliere : Trezora 




















4 comentarii:

  1. Superb outfit! Imi place la nebunie fusta, dar mai ales combinatia de culori. Eu una abia astept ziua in care iti deschizi un magazin si ne putem comanda si noi hainute asa frumoase :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Carmen. Initial mi s-a parut ca am exagerat cu asortarea fustei cu partea de sus, de obicei prefer color block-urile combinatiilor previzibile cromatic. O sa mai incerc si alte asocieri, am la dispozitie partea pasibila de purtat ca fusta cloche midi.

      Of, e asa mult pana departe...imi fac planuri si apoi intervin diverse si se indeparteaza materializarea dorintei de a avea o mica afacere cu profil vestimentar. Nici nu prea mai am curaj, am incercat de curand ceva pe plan local si nu a iesit nici macar pe sfert asa cum speram. La haine in schimb ar exista o portita, daca nu le-as putea vinde mi-ar ramane mie. :)

      Ștergere
    2. Stii cum e, la fiecare cum ii place. Mie mi se pare foarte joviala asocierea de culori si mi se pare ca te descurci la asta. Ai un ceva anume care prinde si ar fi pacat sa nu continui si sa nu incerci mai mult. Nu te descuraja :)

      Ștergere
    3. Multumesc pentru incurajare. Aveam candva la fotografia de coperta "pe vise nu se depune praful"...nu as vrea sa renunt ci doar sa aman, dar in acelasi timp sunt constienta ca nu trebuie sa imi fac iluzii ca o dorinta imensa este garantia succesului. Sa vedem ce aduce noul an...eu inca mai am schitele cu necesarul de material notat pe spate. :)

      Ștergere