Translate

joi, 29 ianuarie 2015

Feels like spring spirit


Ce imbraci atunci cand sfarsitul lui ianuarie aminteste de martie? Eu am ales sa port o camasa vintage a carei nuanta sa imite light denim fara a avea insa si rigiditatea materialului mentionat, fusta pencil faux leather atat de versatila, un pardesiu soft si totusi remarcabil, incaltari relativ comode, plic bold si unghii aprinse. 


Haina a sosit in aceasta dimineata intr-un colet ce continea si un palton pe care mi-l doream de mult si am avut placuta surpriza sa fiu anuntata telefonic ca pot merge sa il ridic. Doamna si-a cerut chiar si scuze pentru apelul matinal in timp ce eu digeram socata atitudinea mai mult decat amabila, aproape imposibil de gasit la un angajat al Postei.  
Paltonul din tesatura pied-de-poule a fost primul planificat pentru tinuta in speta dar in final mi-a placut mai mult cum o completa pardesiul gri. In plus, cel din urma este mai subtire si s-a potrivit temperaturii prietenoase.  


Cu siguranta ati auzit de Sheinside si nu stiu ce v-as putea spune nou despre site-ul asiatic (unde puteti gasi si haine lucrate pentru Zara si Asos), as sublinia sfatul de a alege piese ce au deja fotografii ale clientelor. Atentie mare la descriere, tineti cont de masurile specificate. Inclusiv latimea umerilor.
Sunt incantata de achizitii in ce priveste calitatea materialului, croiala, pretul. Vizualizand galeria clientelor am stiut ce voi primi si consider comanda inspirata avand in vedere ce preturi nesimtite se practica la noi pentru aceeasi calitate. 
    

Transportul standard este gratuit si este de preferat sa ii rugati pe cei de la Sheinside sa trimita cu NL, tranzitand Olanda sunt sanse foarte mari ca pachetul sa ajunga la Posta normala si nu la cea vamala. La vamala mai apar discutii daca vamesul nu-i in toane bune, trebuie sa aratati dovada platii si veti plati TVA la tot ce depaseste 10-15$ + taxa vamala daca valoarea depaseste 150$.




Coat : Sheinside, available here

Shirt : House of Fraser, thrifted

Skirt : Zara

Shoes : Deichmann

Clutch : random             















2 comentarii:

  1. Te invidiez pentru vremea frumoasa, aici nu e la fel de placuta insa in weekend mi-am propus sa pozez vreo 2 tinute.
    Imi place paltonasul tau si modul in care ai ales sa il combini!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow e minunat paltonul si la noi nu gasesti preturi din astea. Sa il porti iubita! te pup

    RăspundețiȘtergere