Translate

vineri, 30 ianuarie 2015

Grab your coat, let's tweed again



Va povesteam ieri despre mult asteptatul palton lucrat din tesatura pied-de-poule, alb-negru, o piesa usor de purtat datorita cromaticii - bogate tocmai prin simplitate - si a croielii relaxate. Desi fotografia de prezentare sugera cativa cm in plus, stiam deja din galeria clientelor Sheinside si din descrierea produsului ca se apropie mai mult de o jacheta in ce priveste lungimea. Imi place mult, este exact asa cum mi-l imaginam - materialul arata calitativ si este suficient de gros pentru a putea fi purtat si in sezonul rece. Nu este cambrat ci mai lejer iar in pozele de mai jos am ales sa il modelez cu ajutorul unei curele stil snur (asadar nu am putut strange prea mult). Astazi l-am purtat cu o rochie maxi casual, verde smarald, o achizitie mai veche H&M descoperita intr-un thrift shop modest. Am adaugat cizme cu toc modic si o gentuta vintage cu textura croc. Palaria nu putea lipsi si nu este ultima recidiva, am o mica obsesie pentru aceste accesorii si ma ajuta atunci cand parul meu dificil arata ca de obicei : fara sens si vlaga. 
Daca va intrebati ce-i cu numarul modest de poze, sunt chiar prea multe avand in vedere ca tata intreba dupa primele doua daca am terminat si poate pleca. Imi amintesc vag si cum se plangea la un moment dat ca ii vine sa arunce camera. :)       






Coat : still available here

Dress : H&M, thrifted

Bag : vintage

Boots : Tally Weijl

Ring : Thboxes

Hat : faustmann

















In ultimele doua luni am facut o pasiune pentru paltoane desi in trecut eram multumita daca aveam unul negru. Nu consideram necesar sa investesc in mai multe modele si mai ales culori, abia asteptam sa il dau jos pentru a etala ce purtam sub. Acum privesc aceasta piesa ca parte a tinutei si tind sa o prefer altor achizitii. Idealurile mele vestimentare includ in acest moment nuantele : redmint, coffee, camel, pink.


     

9 comentarii:

  1. In postarea de ieri mi s-a parut ca seamana hainele dar acum vad ca asta nu e gri :)
    Imi plac amandoua si cum ai marcat talia. De unde ai cumparat palaria?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte sa ajunga coletul am aratat linkurile celor doua mai multor prietene si toate au spus exact asta, nu sunt la fel?? :) Dar eu vazusem in galerie ca difera culoarea, croiala insa intr-adevar este identica. Palaria am gasit-o intr-un sh, mai vreau si pe alte culori dar se gasesc rar cele cu boruri mari.
      Talia o perferam si mai evidentiata dar nu am gasit curelusa neagra, le ratacesc pentru ca nu am spatiu si pun lucrurile aiurea.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Cred ca makeover-ul zambetului imi da o stare de bine ce transpare si in poze.

      Ștergere
  3. Te imbraci frumos imi place ca esti creativa. Mergeau si adidasi albi la tinuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! <3 Mergeau, chiar imi place combinatia palton si adidasi desi a ajuns la saturatie. Insa nu prea port incaltari sport si nu am unele dragute, am neglijat segmentul si am ramas doar cu sneakersi. Prea masivi pentru outfitul in cauza.

      Ștergere
  4. buna poti plati ramburs daca comanzi pe sheinside?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut o revelatie intrand acum pe blogul tau! :) Imi da o extraordinara stare de bine imaginea folosita ca header!

    Hihii, acum ti-am vazut zambetul si pe site, pe pagina hainutei!
    E creativa tinuta ta (nici nu ma astept la altceva din partea ta :D) si arata excelent combinatia! Are o nota boema...si ti se potriveste perfect!
    M-am amuzat citind despre nerabdarea tatalui tau! :)))
    Cred ca varianta mint am vazut-o si la Camelia (Beauty story)...

    Te pup, Ramona!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Haina este minunataaa! Paltoanele de tweed imi amintesc de tineretea mamei mele...purta des unul asemanator!:) Cu verdele smarald am eu ce am si e musai sa incep sa strangf niste piese in culoarea asta! Palarie n-am inca dar GOD! I need one in my life!

    RăspundețiȘtergere