Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Pudra compacta Stay Matte RIMMEL


Cred ca este unul din produsele mai vechi ale brandului insa eu am achizionat-o prima data abia acum un an. Pret mic,16 lei la momentul respectiv. Nuante suficiente in mod normal,mai putin cand esti foarte bronzata eu neputand sa o mai folosesc desi am si cea mai inchisa nuanta. Efectul de matifiere este real, dar nu imbatabil in sensul ca nu va asteptati sa va machiati inainte de a pleca de acasa si sa dureze pe tot parcursul zilei. Se comporta bine, totusi, si uneori o aplic chiar si simpla pentru ca mi se pare mai usoara decat fondul de ten. Stiu ca in timp rideaza pielea dar nu fac excese. Nu imi place textura,nu este suficient de fina pentru a da un aspect natural. De multe ori arata prafos si nu se imbina cu fondul de ten ci pare "aruncata" peste acesta. Cand o folosesc singura obligatoriu dupa pulverizez apa termala sau apa plata pentru a face priza cu tenul si a-i unifomiza textura eliminand aspectul de ten prafuit. Nu are buretel integrat iar daca o folosesti acasa si incerci sa iei cu un pamatuf reusesti sa desprinzi din cutiuta compacta o cantitate mare de pulbere care se imprastie fiind imposibil sa desprinzi produsul fara sa nu "zboare" pe langa cutie si sa murdareasca. Atunci cand ma fardez in pat mai mereu pun si pe mine, daca nu pe jos, e imposibil sa iei fix pe pamatuf. Cutiuta nu este practica pentru a fi purtata in poseta,nu are un sistem de inchidere prin presare incat daca nu o tii perfect orizontal capacul se desprinde si praful curge,fiind compacta doar cat timp nu o atingi apoi sfaramandu-se foarte usor. Am sa o mai iau dar nicidecum vara din cauza lipsei nuantelor bronzate, si am sa o utilizez cu precadere seara pentru ca nu imi place cum arata la lumina naturala puternica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu