Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Fond de ten compact Sun protection SHISEIDO

Pretul este undeva in jur de 30 de dolari, insa eu l-am primit cadou asa ca nu a fost o investitie deliberata si asumata. Cutiuta mea arata fix ca cea din imagine doar ca este galbena fiind din penultima colectie Sun Protection. Din pacate nu am putut alege culoarea si nici prietena in cauza nu a stiut ce sa imi ia potrivit incat m-am pricopsit cu o nuanta foarte inchisa, pe care nu am putut-o purta ca atare nici macar cand eram in culmea bronzului. Sunt convinsa de calitatile produselor gigantului japonez pentru care am o afinitate ca si pentru shu uemura, nu sunt atat de promovate dar depasesc degajat alte branduri high class. Gama lor de machiaj are infinit de multe nuante si daca am retinut bine shu uemura are si varianta crearii unor produse personalizate, avand posibilitatea sa amesteci texturi si pigmenti pana obtii nuanta preferata de ruj de exemplu, pe care o vei putea apoi achizitiona. Sper ca am retinut exact numele producatorului unui asemenea deliciu.
Revenind la fondul de ten compact, mie nu mi s-a potrivit produsul. In primul rand nu pot sa sufar texturile compacte, mi se par prea grele si deloc naturale. Prefer sa aleg fond de ten si pudra separate, nu cred in produsele polivalente. Fiind un produs bronzant nu-l pot aplica decat vara, dar in acelasi timp datorita texturii nu il gasesc adecvat fiindca este prea cremos pentru a rezista temperaturilor ridicate efectul matifiant eu negasindu-l in cele cateva utilizari. Asadar,vara luceste, iarna e mult prea inchis si se vede clar ca te-ai dat cu ceva. Nu acopera imperfectiuni, doar coloreaza si evident protejeaza eficient spf-ul 30 nefiind de neglijat. Nu am sa aleg insa niciodata un fond de ten sau o pudra doar de dragul aspectului bronzat daca nu da si un aspect mat si uniform. Cred totusi ca produsul ar arata foarte bine pe un ten perfect caruia doar sa ii potenteze culoarea aramie.Deasemenea,este potrivit pentru cele care prefera un efect stralucitor, eu il prefer mat. Il incadrez in categoria rasfat si nu il recomand celor care au ceva de ascuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu