Translate

luni, 13 iulie 2015

United Colors of Summer Outfit


Trebuie sa incep prin a recunoaste ca outfitul in speta nu este deloc pe gustul meu insa daca tot l-am fotografiat nu are sens sa il tin la naftalina, greselile fac parte din evolutie si eu nu-s Olivia Palermo cea fara de cusur. Desi am avut multe imagini la dispozitie am gasit cu greu cateva decente fiindca vantul a reusit sa evidentieze detalii pe care nu le agreez. Plecasem deja cu stangul uitand acasa camasa pregatita - alba cu dungi bleu, nasturi aurii si croiala masculina - si trebuise sa imprumut un maiou oversized cu mesaj ori mie nu-mi mai plac astfel de piese. 

Fusta este frumoasa si bine lucrata, poate cu ceva mai mult volum decat intalnim de obicei insa modelele skater au intrat deja printre favoritele mele si nu le mai gasesc exagerate. Exista si varianta black numai ca, dupa cum stiti deja, imi cumpar rar lucruri negre. In schimb sunt pasionata (momentan) de alb, chiar daca stiu ca haina va trebui spalata dupa fiecare purtare. Initial nu mi-a placut jupa scurta dar am facut pace cand am remarcat ca dantela decupata ascunde ce nu doresc expus. 

Geanta este new entry si am ales-o in primul rand datorita culorii, in incercarea de a avea varietate in garderoba. Imi lipsesc multe nuante si ajung sa le port excesiv pe cele detinute. Nu mai port modele masive decat in calatorii, in rest le prefer pe cele mici si medii in speranta ca nu voi mai cara atatea nimicuri inutile dupa mine. Este suficient de incapatoare pentru bagajul cotidian, usoara, cocheta, bine finisata si utila. Neutru nu inseamna neaparat nude. 


Top : Lagar 157

Coat : Romwe

Skirt : Romwe

   Bag : Lovelyshoes, here

  Sandals : random











Un comentariu: