Translate

vineri, 24 aprilie 2015

Red Riding Hood and her denim pencil skirt


Nu m-as putea plictisi vreodata de fustele creion caci oricate as avea mereu voi gasi un alt model pe care sa mi-l doresc. Cu mici exceptii, asemenea celei de mai jos (nu o poti imbraca intr-o locatie si activitate unde este impus dress code rigid), cu accesorizarea potrivita pot fi purtate in orice stil : converse, tricou si jacheta denim sau leather pentru plimbare, blazer si camasa la birou, o bluza pretioasa si incaltari glam pentru un eveniment deosebit.  


Cea etalata astazi este Zara si a costat putin peste 60 lei, asadar un pret foarte bun in comparatie cu magazinele brandului - de care ma apropii rar fiindca de cele mai multe ori nu se justifica preturile exagerate. In schimb in outleturi platesti corect si ai sansa sa gasesti piese pe care nu ai reusit sa le iei cand a fost lansata colectia. Am reusit astfel sa am o adevarata colectie de fuste Zara, mai ales creion. Mi-ar fi fost imposibil sa le strang bazandu-ma store-urile oficiale.    


De data aceasta am combinat-o cu o haina rosu aprins si o camasa lejera sea lavender, incaltari in culoarea cafelei cu lapte si o geanta neagra cu textura croc. Nu am compus tinuta pentru a ma plimba prin Gradina Botanica, nu va imaginati ca am facut echilibristica pe asemenea tocuri. Dar am intrat acolo pentru peisaj, m-am gandit ca verdele abundent va sublinia cromatica hainelor.



Shirt : House of Fraser, thrifted  

Skirt : Zara, Kurtmann

Overcoat : Romwe

Shoes : Catwalk

Bag : Paris, Adona

Bracelets : H&M, Greek souvenir













Un comentariu:

  1. Love it! Sa stii ca si mie imi plac fustele astea si am impresia ca o sa incep sa colectionez si eu cateva. Ca din alea ample am deja destule!:))

    RăspundețiȘtergere