Translate

luni, 23 februarie 2015

You took something perfect and painted it red


Rochia V back etalata ieri nu a fost singura achizitie surprinzatoare si curajoasa, mi-a fost dor sa port rosu si am ales inca o piesa cu aceleasi coordonate : culoare intensa, croiala cu talie evidentiata, lungime extrema, spatele gol. Acest ultim detaliu nu imi caracterizeaza de obicei alegerile vestimentare desi imi place nespus. Mi-am dorit ca macar o data in viata sa pot purta un asemenea model caci intotdeauna am gasit mai senzuala o rochie cu decupaj adanc in spate decat una cu un decolteu ametitor.  


Spre deosebire de cea prezentata anterior, culoarea acesteia este mult mai aprinsa. Un corai bogat si incitant, mai ales alaturat pielii sarutate de soare sau chiar aramie. Pe care eu nu o aveam, din pacate, fiindca timpul nu mi-a permis sa apelez la spuma autobronzanta si sa potentez contrastul. 
Materialul este chiffon de tipul georgette, unul din preferatele mele, si este dublat de o captuseala odioasa - de dragul celorlalte aspecte atragatoare am putut trece peste plasticul ales sa "desavarseasca" rochia. O puteti schimba cu ceva placut, nu este deplin cusuta de voal si se va indeparta usor.


Ca sa fiu sincera, mi se pare mai frumos si elegant decupajul celeilalte. Poate la vara imi voi schimba parerea insa acum pielea deschisa asociata celor doua bretele spaghetti ma determina sa afirm ca se vede prea mult. Imi plac decupajele laterale create implicit de imbinarea celor doua parti dar simt nevoia sa modific un pic spatele. Inca nu am idee ce i-as putea face, nu doresc sa il inchid, cert este ca ma simt goala.  
Poate fi considerata maxi, depaseste pantofii cu toc inalt.  
Pretul este foarte bun, aprox 20$.


Am ales sa o adaptez momentului si zonei stabilite pentru fotografii. Mi-ar fi placut o haina pregnanta (poate cobalt), absenta din garderoba mea, asadar a trebuit sa ma multumesc cu armonia cromatica generata de accentele earthy. Tabac, maro, rosu, combinatie previzibila dar sigura.
Colierele au rolul de a umple V-ul, nu mi s-a parut potrivit ca dincolo de spatele gol si lateralele deschise sa am si decolteu.



Dress : buy it here

Coat : Max Mara, thrifted

Hat : faustmann, thrifted

Necklaces : Zara

Rings : Thboxes

Shoes : Poema

Bag : random
  























Alte rochii backless gasiti aici :

Apricot Florals V-neck Spaghetti Straps Dress

Green Halter Backless Maxi Dress

Blue Deep V Neck Backless Maxi Dress

Peach V-neck Spaghetti Straps

Blue Pink Criss Cross Backless Floral Dress



12 comentarii:

  1. Am si eu rochia asta pe alte nuanta. Nu stiu cum ai aut curaj sa iesi cu ea iarna, stiu cam cat de subtire este ;))

    E superba, o sa mi-o comand si eu pentru la vara :D

    Kisses

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe sheinside am mai vazut-o black si appricot insa niciuna nu era genul meu, negru abia daca port o data pe an iar nuantele pastelate deschise mi se par prea delicate pentru temperamentul meu si trasaturi. Doar cand sunt bronzata mai fac exceptie, in rest nu ma atrag si nu ma reprezinta.
      Nu mi-a fost deloc frig cat timp am purtat paltonul iar fara el am stat numai cat sa fac ultima poza, trebuia sa arat si spatele caci cu siguranta majoritatea privitoarelor asteptau detaliul. :) E mai subtire cea din postarea anterioara, aceasta macar are dublura. :*

      Ștergere
  2. e foarte frumoasa rochia <3 pacat ca nu pot sa port spate gol

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culoarea si croiala sunt o combinatie fericita, nu cred ca mi-ar fi placut la fel de mult modelul fara prima trasatura.
      Nici eu nu port dar incep sa cred ca am fost prea obsedata de acest aspect si am tras concluziile inainte sa incerc. Cu cele doua rochii rosii nu am avut probleme, nu stiu daca as mai avea curaj sa iau si altele insa ma bucur ca mi-am dat sansa sa port asemenea piese.

      Ștergere
  3. Mai bine ca tine, nimeni nu putea s-o combine. Superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos, Fede. Ca atare mi-a placut mai mult cea dinainte insa accesorizata cred ca atrage mai multa atentie aceasta. :*

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Si ii place, mai mult decat orice altceva. Am cochetat si cu alte culori bold, mai ales verde in aceeasi intensitate, insa tot la "foc" ma intorc. Simt ca ma defineste, intotdeauna sunt fericita si volubila cand port rosu. Nicio noua piesa nu este "inca o rochie rosie", au incetat de mult timp sa fie simple textile.

      Ștergere
  5. BEAUTIFUL
    NICE
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti vine foarte bine rochita, imi imaginez cat ai tremurat la sedinta foto, iti dai seama pe plaja ce bine ar fi iesit pozele? Rosu e culoarea ta clar :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Te prinde rosul, eu doar de Craciun port uneori, mi se pare ca nu ma avanatjeaza deloc.
    Superba, superba rochia!

    RăspundețiȘtergere