Translate

duminică, 14 decembrie 2014

Put on some chiffon and forget this cold, cold world



Cunoasteti pasiunea mea pentru a purta chiffon, de cate ori trec pe langa standul cu metraje nu ma pot abtine sa nu intru si sa iau macar o culoare. Nu am de fiecare data un scop bine definit, le aleg doar pentru propria placere si le pastrez pana apare momentul prielnic sa le valorific. 
Initial am vrut sa transform voalul deep peach intr-o rochie maxi, am optat insa pentru fusta si bluza pentru a dispune de mai multe asocieri posibile. Bluza este modelul meu emblema, lejera, cu esarfa la gat drept singur ornament - a fost lucrata de croitoreasa intrucat in continuare nu sunt capabila sa croiesc si sa cos asemenea piese. O veti vedea curand alaturi de sequin skirt si vesta din blana. Fusta de mai jos mi-am facut-o singura, nu este dificila operatiunea insa veti pierde destul timp pentru a o coase de mana - mai ales tivul de 3 m, din fericire eu nu ma plictisesc niciodata cand imi cos haine si de multe ori ma prinde dimineata.
Desi as fi optat pentru jacheta denim sau leather, prima abordare include un cardigan primit recent - Mos Nicolae a mers pe knitwear, l-a adus alaturi manusi si caciula "cu mot mare". :) Am completat tinuta cu tricou basic, coliere statement, biker boots maro cognac si geanta fondanta. Imi lipseste palaria Fedora, nu am gasit inca una potrivita ca forma. Imi place cea purtata de Fede aici, asta nu inseamna insa ca mi-ar sta la fel de bine si mie. Mai probam, ne mai gandim, cert este ca da savoare oricarui outfit. 
A se scuza fotografiile pixelate ce focuseaza colierele, nu aveam alt mod de a le arata de aproape cat timp calitatea pozei inainte de crop nu era una ridicata. 




Cardigan : Takko

Tricou : Takko

Fusta : custom made

Coliere : Zara si Trezora Bijuterii Craiova


Geanta : ASOS






















4 comentarii:

  1. Super tinuta ma bucur ca te-ai intors la maxi. Daca te hotarasti vreodata sa vinzi din ele sper sa ma numar si eu printre fericite. :) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos. M-a mai intrebat cineva de curand, chiar si numele vostru seamana. :) Inca nu sunt hotarata sa renunt la fuste, e drept ca nu le port des dar parca tocmai cand nu mai ai ceva l-ai vrea. Intentionez sa fac un blogsale cu haine, mai greu cu pozele. :*

      Ștergere
  2. Mama cat imi place nuanta fustei, sa stii ca o sa caut ceva identic.
    Ai pus tu link catre poza mea, esti o draguta! Daca ai stii cat mi-am dorit palaria aia. Dar nu sunt convinsa ca imi sta bine. Ce apropiere de nume Fedora -Federova :)).
    Te pup! Superba tinuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Fede, sa stii ca nu prea a avut succes fata de mini skirts, am inregistrat cam cu 50% mai putine vizualizari. Cred ca baietii din lista fb aveau ceva de spus in ce priveste traficul. :))
      Stai in orasul tuturor posibilitatilor, trebuie sa gasesti. :) E un voal elastic mai grosut. Am ratacit jupa in aceeasi culoare si am folosit una rosie si totusi nu se observa. As fi vrut sa o port ca rochie cu bluza asortata dar imi lipseste acea vesta din blana in culoarea perfecta pentru tinuta intentionata. Am eu ceva maro dar are o croiala cam aiurea, bear style.
      Si eu m-am gandit la asemanare si imi place cum iti vine palaria. Desi zici ca iti vlaguieste parul eu fix de asta o vreau, sa maschez ca nu am volum.
      te pup

      Ștergere