Translate

joi, 11 decembrie 2014

B*Fashion, editor's winners


Daca va inarmati cu rabdare si imaginatie, ignorand modul anost de prezentare, puteti gasi lucruri interesante pe majoritatea site-urilor cu preturi mici. Iata cateva sugestii :




Fusta maxi, 20 lei aici. Mi-ar fi placut sa fie ceva mai lunga, fara incaltari la vedere, insa exista situatii in care nu le poti purta pe acelea. Inspiratie pentru tinute care includ astfel de fuste gasiti in albumul meu facebook It's all about maxi. I-ati putea alatura, de exemplu, un pulover oversized alb sau gri, un colier statement bogat si cizme biker. 



*



Fusta cu aspect vintage, 20 lei aici. Alegerea mea ar implica o camasa alba lejera (poate chiar croiala masculina), biker jacket neagra si pantofi rosii. Imi place stilul 80's, acid-washed denim nu poate fi desuet. Sugestii :








*




Maleta (de ce cardigan??), 20 lei aici. Nu pot purta bluze pe gat, imi activeaza claustrofobia, dar imi place sa le vad in jur. As purta-o cu o fusta cu talie inalta neaparat, cred ca mi-ar placea una de asemenea soft pink si un palton camel/tabacco. Kim nu este deloc in gratiile mele dar tinuta aceasta arata bine daca topul era unul normal, cu fusta peste.







*

    


30 lei aici. Acesti blugi nu mi se potrivesc, nu am picioare subtiri si le invidiez din tot sufletul pe cele ce ii pot purta. Imi place mult cum arata in combinatie cu cizmulitele in stilul Isabel Marant. As adauga un top sau pulover overzided si un palton, ambele gri. All grey, asadar, sau astfel :







*




40 lei aici. Stiu ca nu par interesanti ca atare dar incercati sa ii vizualizati asa :








*





30 lei aici. Alegerea mea ar implica sa o scurtez putin si sa o port cu jacheta/vesta denim sau moto jacket. 







*




70 lei aici. E clar ca trebuie pieptanata pentru a arata bine, insa are potential sa completeze outfituri interesante. Spre exemplu inlocuind blazerul aici :





Sau paltonul aici.




Mi-ar placea si cu o rochie-pulover camel, bej, mustar, gri, cognac si cizme peste genunchi. 








*




20 lei aici. Daca va inspaimanta ideea de incaltari albe aruncati o privire aici :







*




30 lei aici. Ii vad, spre exemplu, inlocuind incaltarile din aceste tinute :


















2 comentarii:

  1. Multumesc, chiar azi am plasat o comanda!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce, sper sa iti si placa ce ai comandat. Mi-am comandat si eu o pereche de cizme imitatie din piele intoarsa, acelea cu manseta si toc ca din lemn. Imi doream inca o pereche de over knee boots si m-am gandit ca s-ar putea ridica manseta, daca ar fi asa as obtine cam o palma deasupra genunchiului. Lasasem un mesaj pe site dar nu au binevoit sa imi raspunda asa ca nu am mai asteptat, le returnez daca e cazul.

      Ștergere