Translate

joi, 12 iunie 2014

Leonardo sales


Nu pot spune ca este magazinul meu preferat pentru ca uneori finisajele lasa de dorit. Insa nu il evit atunci cand vreau incaltari doar de dragul de a avea si acea pereche, sunt suficient de rezistente daca nu ai in plan purtari zilnice. Nu mi s-a intamplat niciodata sa se deterioreze rapid si nemotivat iar la reduceri preturile sunt mai mult decat prietenoase (de la 19 lei). 


In momentul acesta in afara de reducerea 50% la incaltarile de sezon exista ofertele 1+1/2 sau 2+1 gratuit. Astazi am intrat pentru ca vazusem pe site-ul lor o pereche de sandale negre minimaliste, singurele in care pot rezista multe ore atunci cand mi se umfla picioarele (problema cotidiana, fara legatura cu mersul pe jos sau tipul incaltarilor). Nu imi doream sa aiba acele pietricele dar nu sunt chiar shiny si am observat ca sunt aplicate pe un fel de folie cusuta de bareta - asadar le voi elimina. 


Au costat mai mult decat sunt dispusa sa platesc pentru Leonardo si materiale obscure, 100 lei, insa de cand mi s-a deteriorat perechea anterioara aproape identica (tot de la ei, platisem 15 lei la reducere si le-am purtat 5 ani) nu reusisem sa mai gasesc nicaieri modelul. Daca tot am "tocat" banii pe acestea, mi-am mai luat unele reduse la 24 lei (cele lilac) si astfel am putut sa imi aleg inca o pereche gratuita. Am optat pentru cele negre cu platforma, care in poza mea arata diferit pentru ca deja le-am cosmetizat. Erau pline de franjuri lungi pe toata bareta de la glezna (aratau oribil, ingrosau si scurtau piciorul) si le-am rezolvat cu foarfeca. 


Perechea nr 2 are tocul de cca 10 cm, bareta vine la baza degetelor (imi lasa afara punctul cel mai lat al labei piciorului, e perfect asa). Cele mov sunt foarte inalte, 15 cm, si totusi pot merge ok pe ele (dar numai cat sa ies la un suc, sa zicem). Cele negre cu platforma sunt chiar comode, ma pot plimba rezonabil. Iata ce am ales :









Asemanatoare cu cele mov mai am bej, le-am purtat aici, sau asa si asa. Recunosc ca ma sperie un pic lilac (era singura nuanta la acest model), ma gandeam sa le vopsesc negru, insa pe de alta parte am prea multe neutre. Cred ca ar arata bine combinate cu bej, caramel, cognac sau variatii de maro.





9 comentarii:

  1. Arati minunat, Ramo! Imi place atat de mult de tine, incat iti privesc pozele mereu..
    Te pup mult si te imbratisez cu mare drag. Raluca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! :* Daca esti Raluca A, mi-ar placea sa revii la sentimente mai bune in ce priveste contul de facebook, sa-l reactivezi. :)

      Ștergere
    2. Pe cat posibil sa ai parte cat de curand de o surpriza placuta in acest sens..
      Te pup mult de tot si iti doresc numai bine. Raluca A.

      Ștergere
  2. Arata foarte bine cele lilac, de mult imi doresc un model asemanator, mai greu e cu numarul (35 de obicei, 36 daca e lucrat mai mic).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am doua prietene ce poarta 34 la sandale si pantofi, 35 la cizme. Am vazut ce greu va gasiti incaltari. Ele isi fac pe comanda la Aliss Shoes, dar asta inseamna ca mereu trebuie sa plateasca piele si nici nu au la dispozitie orice model sau culoare. Erau cateva modele 35 la Leonardo, dar nu mai retin exact care. M-am si mirat ca la reduceri mai exista marimea asta. Dar nu cele mov, era singura pereche. 39, lucrat mic probabil fiindca eu port 38 la incaltarile deschise.

      Ștergere
  3. Cele negre cu pietricele imi plac tar mult. Sa le porti pe toate 3 cu drag.

    Te pup, fata frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt si preferatele mele, cautam de 2 ani. Mi-ar fi placut totusi sa imite pielea, ca cele detinute anterior. Astea sunt din ceva textil satinat, doar calcaiul e faux suede. Sper sa nu li se intample nimic, la cat de rara avis e modelul...au mai mereu la Zara minimaliste dar mi s-a parut incomod calapodul si sunt si mult mai scumpe.
      te pup!

      Ștergere
  4. Cum sunt cele pe lilac am tot vanat pe miniprix o pereche foarte asemanatoare, aveau tocul mai gros, ideale pentru mine ar fi un toc de maxim 10 si cu platforma sau fara pana in 8. Daca's cu toc gros si cu bareta subtire as fi in looove! :)
    Astea cu aplicatii sunt foarte finute, eu evit pe cele inguste/zona aplicata pentru a nu-m dezvalui monturile.
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de regula nu suport platformele, merg mai bine pe toc subtire de maxim 10 cu talpa flexibila. Dar perechea mov, cea bej si inca una sunt suportabile, au un calapod mai confortabil, nu imi apasa pe monturile din talpa.
      Insa oricum sunt chinuita, orice as purta...se umfla cum n-am mai vazut nici la cei in varsta, orice bareta lata intra in carne pe margini. Asta pe langa ca ma va strange pe laterala + fac rani si la imbinarea dintre calcai si talpa. Abia de acum voi lua tratament, se pare ca mi s-a tras de la Diane 35 luate scurt timp acum cativa ani.

      Ca sa fiu sincera eu n-as avea labe de aratat in sandale cu asa bareta, le am late si cu monturi pe laterale. Dar arata oricum mai bine decat sa vezi cum se umfla carnea pe langa baretele late, nu mai zic de disconfortul fizic.

      Ștergere