Translate

luni, 7 decembrie 2009

Sampon cu nuc Elmiplant


Ei bine, nu sunt cea mai disciplinata consumatoare de cosmetice. Uneori am asa o pasiune pentru a incerca un produs incat mai fac rabat de la regulile cumpararii lui, trecand peste existenta in egala masura a review-uurilor pozitive sau peste faptul ca nu imi este destinat in exclusivitate.
Parul meu nu arata rau, nu este ars fiindca niciodata nu am abuzat de vopsea iar fixatoare nu folosesc, insa orice as face, chiar si cand este natural, mi se despica varfurile si imi creste foarte incet. Radacinile mi se ingrasa cam dupa 5 zile, cand deja trebuie sa il prind ca sa arate bine inca 1-2 fiindca nu vreau sa il spal mai des de o data pe saptamana. Singurul lucru care ma nemultumeste cu adevarat este ca fiind lung, rar si foarte fin isi pierde volumul in crestet destul de repede. In principiu, este un par normal si nu este cazul sa cumpar sampon pentru par gras, nici macar nu sunt de acord cu ele decat in cazuri extreme. Nu imi permit sa recomand unei persoane careia i se ingrasa dupa 2 zile sa nu isi ia un astfel de sampon pentru ca este mai agresiv cat timp chiar ii este necesara o astfel de curatare, cele blande nefacand fata.
Imi doream de mult sa incerc Elmiplant cu nuc, avusesem mai toate sampoanele de la Plafar si pe acesta il tot amanasem. L-am cumparat impreuna cu tinctura de ardei si le folosesc impreuna, asa incat posibil ca efectul lui sa se datoreze si utilizarii concomitente a acesteia.
In ceea ce priveste ingrasarea nu a schimbat nimic, nu mi s-a ingrasat mai devreme de 5 zile si nu am ce sa-i reprosez. Dar repet, avand par normal nu stiu cat de eficient este pe cel gras.
Ce mi-a placut a fost volumul pe care nici un alt sampon naturist nu mi-l daduse, mi-a asprit putin parul in crestet insa nu mi s-a parut ca si pe lungime. Probabil ca pierdeam volumul fiindca era prea moale si facandu-l putin poros la radacini a cedat mai greu. Chiar si numai din acest motiv si l-as mai cumpara. Nu am incercat Vichy Dercos energizant dar am inteles ca are un efect asemanator, insa pretul nu se compara.
Parul meu a ramas lucios si parea mai tare, nu-mi mai aluneca asa usor de pe umeri sau cand imi treceam mana prin el si pentru mine e un beneficiu. Nu mi-l puteam aranja sofisticat niciodata, se lasa. Aluneca pur si simplu si trebuia sa il "impaiez" cu tot soiul de fixative strong, idee care nu mi-ar surade nici daca as avea de trei ori mai mult par decat acum. Nu suport sa trec mana prin el greu sau sa simt ca ramane ceva lipicios.
Sper ca efectul sa fie pe termen lung si sa nu se piarda ca urmare a obisnuintei, in momentul de fata imi place mai mult decat oricare altul testat si asta din cauza volumului obtinut. Nu stiu daca va influenta culoarea parului in timp, asa cum se mentioneaza pe eticheta, nu m-ar deranja fiindca am ales sa il port saten inchis.
A costat 10 lei.

3 comentarii:

  1. Mă bucur că ţi-a plăcut, Ramona. Şi mie îmi place. Tot revin la el şi chiar îşi păstrează efectul.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte bun si eu il foloseam acum mai multi ani,iti inchide parul putin,daca il ai saten.De ingrasat tot asa se ingrasa,doar are mai mult volum.Cred ca o sa ma intorc si eu la el,e mai bun decat toate reclamele ,macar in loc de 40 de ingrediente aiurea,are cateva dar bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu l-as mai putea lua acum fiindca am parul deschis la culoare, nu ma mai vopsesc si am nuanta naturala un saten foarte deschis aluna sa zic asa. Nu stiu daca se mai gaseste, stiu ca toamna trecuta intrebam de gama prin Plafare caci cautam varianta cu urzica si mi-au zis ca nu se mai produce Elmiplant BIO. Apoi n-am mai incercat sa il caut.
    Chiar trebuie sa-mi cumpar ceva, mi se termina Q4U cu propolis si nu m-a convins sa-l recumpar.

    RăspundețiȘtergere