Translate

duminică, 12 aprilie 2015

Stripes and culottes


Puteti pregati tomatele. Eu refuz sa port pantaloni sport si adidasi dincolo de sporadicele iesiri la gratar, activitatile Centrului National de Educare Canina unde activez uneori ca voluntar, vizita la magazinul de langa casa. Sa spunem ca nu imi permit simplitate, nu consider ca frapez prin aspect si atunci mizez pe haine. Si pe zambet. Ador sa fac exercitii de imaginatie in materie de tesaturi si culori. Nu ies des deci prefer ca atunci cand reusesc sa ma plimb sa ma bucur si de lucrurile frumoase din dulap. 


Pentru prima zi de Paste (sau Pasti, articolele explicative citite sugereaza ca sunt corecte ambele forme) am purtat prima pereche de culottes ajunsa in posesia mea de curand. Sunt albi, au lejeritatea palazzo, vaporosi (da, asta inseamna si see-through in soare), de lungimea preferata ce acopera genunchii. Am gasit doar marimea 40 insa nu vreau sa stramtez decat talia, deocamdata rezolvata cu ace de siguranta. Materialul este placut iar croiala corecta. Eu zic ca sunt perfecti fiindca pe langa aspectul deosebit te poti aseza fara grija, poti urca scari, deci sunt si foarte comozi.  


I-am asociat cu o camasa cu esarfa, lucrata la croitoreasa, si un sacou in dungi pe care l-ati mai vazut cu siguranta si caruia am preferat sa ii evidentiez talia cu o curea fina. Daca va intrebati cum am putut sa merg cu tocuri prin parc, sunt la fel de surprinsa de rezistenta mea. Am avut balerinii in geanta si nu a fost nevoie de ei - din fericire. Probabil secretul a fost mersul domol si desele pauze de stat pe banca. Domnul Goe e un pic batranel, grasun si lenes, si implicit vrea in brate mereu. E un copil foarte energic si agitat prin curte dar pare a nu se descurca cu provocarile unui parc. 


Culottes : Bershka, via Kurtmann

Blouse : custom made

Blazer : VILA, Kurtmann

Bag : Linda by Adona

Belt : random

Shoes : Leonardo     














4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac, in ciuda provenientei blamabile. Ii am si gri fiindca mi-au parut comozi si cautam varietate. Au fost in jur de 40 lei in toamna deci chilipir. Stiu ca produsele Leonardo nu exceleaza in ce priveste calitatea insa mie imi plac si au rezistat, niciodata nu mi s-a intamplat sa se deterioreze inainte sa ma satur de purtat.

      Ștergere
  2. E plin pamantul de treninguri si pantofi sport, bine faci ca alegi sa porti altceva, iar pantalonii sunt de-a dreptul spectaculosi in combinatia asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa tinuta, este si black&white, fix cum imi place :P. Am si eu perechea respectiva de pantaloni, sunt foarte misto, dar putin cam foarte transparenti, asta cred ca e singurul cusur pe care l-am gasit :D.

    Cori from https://signaturebymm.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere