Translate

marți, 7 aprilie 2015

Bow blouse and powdered skirt


Personajele postarii sunt o bluza cu funda, solara si eterica (in cazul de fata termenul nu are conotatie pozitiva), si o fusta cloche intr-o nuanta ce nu face de obicei obiectul entuziasmului meu. Nu exceleaza la capitolul creativitate insa nu am avut timp sa experimentez si am mers pe un melanj cromatic ce nu putea esua. Promit sa revin cu un ansamblu aparte curand. Nu am fotograf-victima. Inca. 


Este prima data cand nu reactionez exuberant la vederea continutului unui colet. Sa nu ma intelegeti gresit, imi plac mult culoarea si modelul bluzei - pe care o port invers, am o problema cu cele la baza gatului sau cu guler caci am senzatia de sufocare si nici nu am gatul lung - dar nu sunt deplin multumita de consistenta. In sensul ca este subtire si astfel nu potenteaza intensitatea culorii. Ori pentru mine galbenul trebuie sa fie luminos si bogat, pregnant. Ca si tesatura pare a fi voal georgette, calitatea este in regula.


Fusta trebuia sa fie sub genunchi numai ca nu am reusit sa ii indepartez cativa cm in timp util. Avea maica-mea un material prin casa si am zis sa nu se plictiseasca in dulap, l-am rezolvat intr-o noapte fara somn. O voi modifica dupa ideea initiala dar nu am mai avut rabdare si am purtat-o asa. Vreau sa patrez cele doua treimi inferioare pentru a obtine un cloche foarte bogat, bistrech-ul se aseaza minunat in falduri.


Colierul cel fin e o dorinta mai veche, a costat sub 2$ si nu ma mai despart de el de cand a venit. Bine lucrat, model interesant si aspect delicat, putin mai lung decat ma asteptam dar ii pot indeparta cu usurinta cateva zale.  
  

Blouse : find it here

Skirt : custom made

Necklace : available here

Hat : faustmann, thrifted

Bag : Linda by Adona

Sandals : VILA

Cuff : random








7 comentarii:

  1. Nu imi place galben dar e frumoasa bluza cred ca era interesanta si cu fonta la spate sa o porti si asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac culorile puternice asadar si galben, doar ca mi-e greu sa il combin. Este deosebita cu funda la spate, arata mult mai bine decat asa cum am purtat-o eu, dar nu suportam sa fie pana in gat. Voi incerca, promit.

      Ștergere
  2. in cat timp ajung coletele choies? mai platesti ceva la vama?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu transportul gratuit, 3-4 saptamani. Da, depinde de toanele vamesului. Platesti tva 24%, ei scriu pe colet valoare mica insa vamesul iti cere dovada de plata paypal si vede suma reala.

      Ștergere
  3. te imbraci ca dracu nu ai pic de stil

    RăspundețiȘtergere