Translate

luni, 20 aprilie 2015

Dancing in the sun


Si cum sa nu dansez, cand port o rochie coral (clar nu este portocalie, nu stiu de ce o eticheteaza astfel) cu o croiala atat de draga mie. Culoare bogata, maxi, falduri, volane - pe care le doream mai generoase si lungi, in stilul flamenco. 
Este confectionata din voal si, desi are dublura, devine relativ transparenta in lumina puternica. Probabil voi inlocui partea de sub pentru a nu se simti lezata retina privitorului. 
Lungimea imi va permite sa o port fara tocuri, nu mi se pare suficient de sofisticata pentru momente deosebite ci perfecta pentru zilele de vara obisnuite. Se poate purta si fara umeri goi. Insa implicit talia devine empire si nu ma avantajeaza.  
Exista si varianta turcoaz, la fel de frumoasa, numai ca eu sunt fana rosu, coral, tangerine si le aleg prioritar.


Dress : Sheinside, available here

Sandals : Leonardo

Clutch : random 











Mi-au mai placut :

Wine Red Cross Back Maxi Dress



7 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt pozele!! Ti-ai schimbat putin stilul, inainte te uitat fix in camera in toate pozele :D. Imi plac mai mult acum.
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Fede. :* Nu ma mai uit in camera in primul rand pentru ca majoritatea pozelor sunt facute de jos in sus si evit astfel ceea ce nu imi placea la asemenea incadrare : privind in jos ieseam fara gat si implicit plinuta la fata. Mi se parea ca arat ciudat. Acum chiar imi plac doar asa, sa fie corpul mai lung. Cand ma pozeaza fete le mai cer sfatul, "zi-mi cum sa mai stau", "unde sa ma uit". :)

      Ștergere
    2. Dar in continuare recunosc ca nu stiu sa pozez, nu am idei si stau crispata. Insa cred ca rolul e atins oricum, tinutele sunt importante.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Simona. :* Cred ca o sa ajung sa va plictisesc cu atata red si variatiile sale, dar nu ma pot abtine. Si azi am purtat ceva rosu, nu exista remediu mai bun pentru luni. :)

      Ștergere
  3. such a pretty dress! <3<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat costa transportul la Sheinside? Livreaza in Chisinau?

    RăspundețiȘtergere