Translate

joi, 16 octombrie 2014

My fairytale dress



Nunta celei mai bune prietene poate fi un motiv serios de insomnie atunci cand privesti un folder cu sute de rochii deosebite si nu poti hotari care este ACEEA. Si nu doar pentru ca te atrag toate modelele stranse de-a lungul anilor, ci si fiindca nu poti alege ceva greu de lucrat caci ar creste sansele sa fii dezamagita de rezultat atunci cand croitoreasa ta nu are experienta in realizarea rochiilor de seara. De asemenea, nu imi puteam permite materiale pretioase pana la ultima cifra din pret avand in vedere ca as fi avut nevoie de multi metri. Am tanjit dupa un voal brodat cu margele, asemanator vizual cu cele folosite de Murad si Elie Saab, insa cei 200 lei/m nu sunau prea bine avand in vedere ca voiam sa cumpar 7 m. 

M-am gandit pana la urma sa aleg ceva care sa poata fi purtat si dincolo de eveniment, nu imi place sa imbrac aceeasi rochie in doua momente speciale dar nici nu imi surade ideea de a o abandona definitiv pe umeras. Rochia are doua parti, o rochie mini din dantela si un fel de fusta cu trena complet despicata pe fata, care se leaga la spate si poate fi detasata de partea mulata din dantela. Pe cea din urma o pot astfel imbraca pentru o seara petrecuta in club, de exemplu. Intentionam sa dezbrac "fusta" atunci cand dansam insa am preferat sa o tin pe brat caci era mai spectaculoasa asa. Aceasta parte o voi inchide si scurta pentru a deveni o fusta cloche midi iar din materialul ramas imi voi face si o bluza, sa le port impreuna ca rochie. Dantela nu a fost pe gustul meu insa a fost singura ce avea disponibila o nuanta asemanatoare partii din voal, nu mi-au placut niciodata rochiile de ocazie in doua culori. 

Din pacate pozele nu sunt reusite, lumina disponibila in cort nu era potrivita si nici camera nu compensa intrucat a fost vorba de un telefon. Acestea sunt singurele rezonabile, in care se poate vedea cat de cat rochia. Mi-as fi dorit sa va pot arata si machiajul superb realizat de Suzana si Maria, m-am simtit minunat purtandu-l si 3 zile m-am demachiat doar cu betisoare de urechi pentru a putea pastra genele. A fost prima data cand am avut gene false si mi-a fost teama ca nu le voi suporta insa nici macar nu le simteam, abia astept sa incerc semi-permanente. Mi-a rezistat toata noaptea desi am un ten problematic, chiar a fost o seara minunata din toate punctele de vedere si am gustat si eu un pic din glam-ul simtit de miri. Data viitoare cu siguranta aleg pentru machiaj o ora care sa permita poze la lumina naturala. Maria mi-a facut cateva cu telefonul insa din pacate la scurt timp acesta s-a deteriorat si s-au pierdut toate pozele.    
Coafura a fost realizata de Snowbell Makeup, a fost prima oara cand am acceptat sa imi strang parul - macar partial. M-am lasat convinsa de Claudia (fata care mi-a aranjat parul) dar si de prietena mea sa nu mai apar cu vesnicul par liber, usor buclat. 
        









Prietenii mei au aratat pe masura ocaziei, sper sa am curand pozele oficiale facute impreuna. All the happiness in the world! 




10 comentarii:

  1. Pacat ca nu avem si noi o poza impreuna! Multumim pentru urari! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand primiti pozele? Nici de la cununia civila nu avem momentan. :*

      Ștergere
  2. Ai fost superba!! Te prinde de minune verdele ala! Iar rochia din 2 piese este o idee foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult! Rosu, verde si galben imi par culorile mele compliment, tinand cont si de contrastul cu pielea si parul, insa cum pe cea dintai am tot "abuzat-o" in ultimii ani de data aceasta m-am gandit sa merg pe verde. In fapt au fost 3 piese, mai aveam un soi de bluza detasabila care sa faca partea de sus a rochiei sa arate asa https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhFzWOFsvbScRQ4sDanc5EbXDMf-msc8z-N1j8Uj1LZXHHrw1TFQ
      Nu am mai pus-o pentru ca a fost cald.

      Ștergere
  3. E frumoasa rochia, te prinde bine verdele. Pentru nunta surorii mele mi-am facut si eu o rochie royal blue din 3 bucati pe care sa le pot purta separat dupa aceea, nici mie nu imi place sa port o rochie frumoasa doar o data :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! Si la mine au fost tot 3, am postat in raspunsul de deasupra o imagine cu "bluza" ce urma sa fie purtata pe deasupra rochiei mini de dantela.
      Cred ca si daca mi-as permite fara masura rochii frumoase tot nu as accepta sa le abandonez dupa o purtare, imi place mai mult sa transform decat sa imi fac alta. Altadata poate atasez rochiei mini o fusta 3/4 din tulle sau matase, si o port la o cununie civila de exemplu.

      Ștergere
  4. Iti urmaresc blogul inca de la inceput, dar nu cred ca am lasat vreodata un comentariu. Pari foarte schimbata, mult mai luminoasa, mai impacata cu tine. Ti se citeste fericirea pe chip si asta te face si mai frumoasa. De rochie ce sa mai zic, superba, ca mai toate tinutele tale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult ca ai hotarat sa postezi si pentru cuvintele frumoase. Sunt articole unde nu exista reactii dar mie imi place sa cred ca am publicul meu, care desi nu se manifesta e totusi acolo in umbra si urmareste ceea ce exprim.

      M-am schimbat in ultimul an, pe de-o parte datorita posibilitatii de a zambi fara complexe. Simt nevoia sa zambesc mereu, o suna patetic insa eu chiar sunt mandra de sacrificiile pe care le-am facut si de perseverenta ce nu m-a parasit cu toate ca au existat momente cand simteam ca nu mai pot. Acum cativa ani plangeam daca trebuia sa fac un Polidin sau vreo analiza, daca mi-ar fi zis cineva vreodata ca o sa ajung sa las medicii sa imi fractureze maxilarul sau sa imi decupeze gingia pe tot maxilarul as fi spus ca e nebun. Si etapele astea m-au facut sa vad ca dupa ce digeri un pic evenimentele ce te sperie si iti imprimi importanta reusitei poti sa treci aproape peste orice, ca ai putere sa diminuezi emotiile pana la a nu-ti mai face rau fizic. Aveam arsuri si senzatie de voma de cate ori imi era teama de ceva.

      Apoi s-a schimbat un pic debusolarea ce ma caracteriza pe plan profesional. Nu spun ca sunt acolo unde imi doresc, inca nu, dar acum stiu in sfarsit ce vreau sa fac si sper ca in curand sa pot macar incerca sa imi indeplinesc un vis ce pana acum era doar un gand prea indraznet si insuficient definit. Cred ca ai descrie exact starea actuala, sunt relativ impacata cu mine si astfel pot in sfarsit sa actionez, in loc sa intru intr-o panica ce ma bloca.

      Ștergere