Translate

miercuri, 24 septembrie 2014

Fond de ten Bourjois Flower Perfection



Voi incepe cu minusurile, momentan nu suficient de puternice pentru a ma face sa renunt la acest fond de ten :

1. Pretul. 82 lei in Douglas, singurul magazin unde am gasit cea mai inchisa nuanta disponibila - 56 - fiindca doar aceasta mi s-a potrivit pe bronzul moderat. Mi se pare exagerat pentru Bourjois, cu putin efort peste suma in speta iti cumperi MAC. 

2. Cu toate ca nu am un ten cu adevarat oily ci mai mult o stralucire enervanta omniprezenta, tenul machiat cu Flower Perfection luceste repede. Ma veti intreba cum se comporta fixat cu pudra, va spun insa ca acoperirea e destul de mare pentru a mai incarca adaugand si pudra. Chiar si cu cea alba de la Essence mi s-a parut ca sunt prea "tencuita". 
Nu are rost sa mentionez ca se transfera pe telefon intrucat pana in acest moment nu am intalnit niciunul cu care sa nu se intemple asa. 


Si totusi, de ce este fondul meu de ten preferat? 

Acoperire mare, cea mai mare de pana acum, si au fost zeci de experimente de-a lungul anilor de condamnare la cosmetizarea pielii imperfecte. Am incercat si eu faimosul Colorstay si am fost dezamagita de cum arata pe ten. Pur si simplu nu adera si nu se uniformiza, aratam de parca imi aplicasem faina si imi evidentia 1001 scuame pe care nici nu gandeam ca le am. Flower Perfection are o acoperire mai buna chiar si cu un singur strat, nu simti particulele de pudra desi teoretic l-as numi o crema fluida pudrata. Se intinde si se uniformizeaza usor, nu evidentiaza zonele uscate intr-un mod deranjant si nu imi provoaca el insusi scuame.

Nu dispare de pe ten nici dupa multe ore. Mai toate fondurile de ten se "evaporau" complet dupa un timp, aratam de parca nu as fi folosit nimic. In cazul meu nu se poate spune ca ramane  impecabil, am totusi o piele ce se confrunta cu sebumul, insa imi ramane suficient cat sa tempereze imperfectiunile si sa nu ma simt prost in public.        

Fiind nevoie de o cantitate mica se consuma incet. Il am de la inceputul lui iulie si imi va mai ajunge destul timp.

Sticla pare destul de rezistenta, am reusit sa o scap de cateva ori si din fericire nu s-a spart.  

Ca si textura si acoperire mi s-a parut asemanator cu iubitul meu Estee Lauder Double Wear, insa rezistenta este inferioara celui din urma - care arata impecabil ore in sir, fara primer si pudra. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu