Translate

sâmbătă, 5 iulie 2014

Volim te, moj prelepi Beograd!

Chiar il iubesc pentru ca privit din unghiurile potrivite are mai multe fatete decat un caleidoscop, imi place tocmai pentru ca nu poate fi gustat usor si nu este frecventat de oameni pentru care frumusetea unui oras consta in numarul de mastodonti abstracti numiti arhitectura moderna. Despre pasiunea mea pentru Serbia si Belgrad am scris cu drag aici

Mergand intr-un oras despre care citisem atatea lucruri frumoase si vizualizand anterior plecarii imagini cu obiectivele deosebite stiam ca am nevoie de tinute pe masura peisajului. Am ales o fusta maxi rosie, vaporoasa, si camasa denim. Fusta este lucrata la croitoreasa iar camasa este vintage si vine de la Krizia. Gentuta este Lucien Piccard, si ea pescuita din thrift shop, este din piele si are insertii snake print in aceeasi culoare. La gat port un colier pe care mi l-am facut singura din straturi de lant la metru, perle si pietre turcoaz (cam fragil, pentru ca nu am avut rabdare sa gasesc o sarma foarte subtire si flexibila le-am cusut intre ele cu ata).






  

4 comentarii:

  1. Ce frumos e coleirul! De fusta nu mai zic nimic :D.
    P.S: Pune pozele mai mari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe rochiile tale lungi si imi place combinatie rosu-denim...:*

    RăspundețiȘtergere
  3. E superb colierul!
    Cum a spus si Butterfly,e reusita combinatia rosu-denim.
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar nu mai scrii pe blog?

    RăspundețiȘtergere