Translate

luni, 4 aprilie 2011

Lac de unghii essence colour&go

Mi-am amintit saptamana trecuta ca sunt purcelus si nu am facut review lacurilor colorate primite de la Andreea la inceputul lui decembrie. Au fost patru, 2 Flormar si 2 essence, si postarea o gasiti aici. Problema nu a fost lipsa chefului fiindca imi place sa descriu, ci faptul ca nu le-am purtat foarte des. Spre deosebire de anii trecuti cand ma dadeam obsesiv cu aceleasi 1-2 nuante, am inceput sa imi mai cumpar si eu diverse culori si nu stiam pe care sa le port mai intai iar cand o faceam uitam de poze.


Primul vizat este essence colour&go, cu uscare rapida, nuanta 08- Ultimate Pink.

Tin sa lamuresc intai asteptarile mele de la un lac de unghii, si ce le determina. Ritualul pe care il detest cel mai tare cand vine vorba de cochetaria feminina este manichiura. Nu imi place cum arata unghiile mele nude, n-ati vrea sa le vedeti simple sau cu lacuri deschise si translucide. Intotdeauna au avut o culoare mai ciudata, bolnavicioasa, desi abia dupa 23 ani am inceput sa folosesc constant oja. Am prietene care nu au nevoie de french pentru ca partea crescuta arata de la sine alba si curata, la mine zici ca am mereu ceva sub ele mai ales din cauza dungii de demarcatie dintre pat si partea libera. Nu le pot purta french, trebuie sa imi pun 3 straturi de roz pastelat ca sa aiba o nuanta placuta, asemanatoare gelului. Asa ca primul motiv pentru care urasc manichiura e aspectul unghiilor naturale, ma deprima privelistea.
Mai mereu se ciobesc si trebuie sa le scurtez pe toate. Unele se rup chiar de la jumate, imi plesnesc pe laterale si apoi in cateva zile fisura avanseaza si trebuie desprinsa partea aceea. Abia de curand am inceput sa folosesc uleiul Sally Hansen, in speranta ca o sa obtin flexibilitate si nu o sa mai las bucati de unghie in portiere, volan si ce mai lovesc.
Apoi, stau cam mult cu mainile prin apa. Imi place sa spal de mana hainele "bune", la masina ajunge doar lenjeria de pat si ce port pe acasa. Sunt obsedata si de spalatul pe maini, si astfel oja n-are viata lunga. De fapt chiar din prima zi dupa un spalat pe cap e imposibil sa nu fie putin dusa la varfuri, daca nu sarita.
Targetul ar fi : aplicare usoara - ma pocesc rau si mereu dau pe langa, uscare rapida - n-am rabdare si le ating, rezistenta decenta ca nu stau sa le pictez la 3 zile.

In ce priveste aplicarea, essence colour&go sta foarte bine. Textura e usoara dar fara sa fie translucida, si pe mine ma intereseaza acest aspect din cauza proeminentei dungii mai sus mentionate. Sunt lacuri la care trebuie sa pun 3-4 straturi ca sa fie perfect opace, si bineinteles ca nu rezista mult. De exemplu la OPI si Golden Rose prin 2 straturi se vede, zici ca le am pictate cu acuarele la cat de stravezii arata. La essence cu 2 culoarea devine perfect opaca si nici cu unul singur nu sunt oripilata insa prefer 2 sa nu mai vad deloc dunga. Pensula fiind scurta e usor de manevrat chiar si de cineva mai stangaci si grabit, lacul se intinde repede si uniform, fara striatii, si daca insisti undeva nu se ia stratul precedent (Maybelline miniColorama) si nici nu se ingroasa inestetic. Imediat am terminat de lacuit, si datorita pensulei nici nu m-am mai pictat rau pe langa unghie.
Primul strat e uscat intr-un minut, am dat cu degetul peste si nu a patit nimic. E drept, nu m-am apucat sa il presez de ceva cu model, dar e o mare realizare fata de cele dupa care stateam jumatate de ora rugandu-ma sa nu mi se puna vreo scama si cam 2 ore ca sa fie perfect uscate si intarite sa nu ma trezesc ca port modelul lucrurilor pe care le ating. Cel mai tare ma enerva ca imi venea sa merg la baie (mda, am o problema cu asta si sunt faimoasa ca nu beau lichide cu cateva ore inainte de a pleca de acasa) si ma atingeam de pantaloni, stricand macar una-doua.
Si al doilea strat se usuca repede, nu chiar in cateva secunde ci in vreo 2 minute sa zic, numai ca desi il poti pipai daca apesi se cam vad amprentele deci mai bine nu faceti teste din astea si il mai lasati cateva minute. Mi-ar placea sa am numai lacuri cu uscare rapida, e singurul cu care manichiura nu-i o corvoada si nu mai trebuie s-o rezolv cu minim 2 ore inainte de a-mi folosi mainile la altceva decat tastat.
Ca si rezistenta, sta bine. Oricum nu-s de acord cu ce dureaza incredibil de mult, nici la machiaj, imi inspira substante neprietenoase ce sigileaza prin sufocare. O port de 5 zile si nu s-a ciobit desi mi-am spalat parul si cateva maruntisuri, doar s-a diminuat la varf cat un fir de par insa problema nu a avansat. Adica e in regula, mai pot sta asa fara sa fie deranjant estetic si sa para neingrijite. Chiar nu cred ca s-ar ciobi vreodata, e destul de subtire stratul ca sa sara. Privite din anumite unghiuri nici "firul" alb de la capat nu se mai vede, dar nu puteam sa nu mentionez ca exista.
Nuanta nu e chiar roz cum zice denumirea, ci mauve. Mai rece.
Sticluta e mai mica decat suntem obisnuite, seamana cu cele folosite pentru pictura pe unghii. Nu stiu cat costa, am spus ca-i primita.
Daca mi-as cumpara? DA, cu siguranta. Numai cu uscare rapida mi-as lua, ma scuteste de batai de cap si nervi incat sa nu-mi mai fie lene si lehamite sa-mi fac unghiile.

Hugs, si sper ca in zilele urmatoare sa va mai pot arata din comenzile de la thboxes ca unele au 1 luna sau mai bine de cand au fost facute.



23 de comentarii:

  1. I am a person considered offensive to society, nineteenth century tell a thousand views, I visited your blog and I love, a hug from Reus Catalonia and many thanks for visiting my blog, you are a very brave person.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place forma unghiilor tale :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu 2 oje essence micute aduse de o prietena din Italia, si le ador...am un roz suuperb,nu ca al tau...nici nu stiu sa spun cum e.si un gri petrol de care sunt indragostita la maxim.
    E pacat ca nu se gasesc aici la noi pentru ca sunt super bune.
    Cam toate produsele sunt bune,mai ales rimelul..face gene de invidiat

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoasa e culoarea :X iar unghiile tale sunt bestiale asa lungi :D ale mele parca nu mai vor sa creasca :))) ce culoare mai ai de la essence? :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc fetelor! Forma unghiilor pe mine ma necajeste, as fi vrut sa ramana late, mai "lopeti" asa cum se deschid in apa calda cand se indreapta lateralele.
    Laura, toate 4 nuantele trimise de Andreea au fost variatii de roz : http://4.bp.blogspot.com/_nqesDblDlCI/TPfDBvs0lXI/AAAAAAAANug/INln0un9k6M/s1600/bb.jpg
    Cealalata essence e un roz barbie identic cu Flormar 408, care deasemenea se regaseste intre cele 4 daruite. Poza cu swatch-ul ei nu imi apartine http://4.bp.blogspot.com/_sgknsZDTw3c/TAdii65nClI/AAAAAAAAAVI/AqZ650V5Oz4/s1600/DSC02168.JPG
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce forma draguta au unghiile tale! Imi place culoarea,e super.

    RăspundețiȘtergere
  7. La mine Essence nu rezista nici sa ma bati decat zile,hai 3! Asta cu top coat si la revedere!
    Ce imi place mie la ojele Essence e ca au o varietate mare de nuante si cam atat! Si da,corect se usuca relativ repede cele din gama colour &go,dar cele normale nope!
    Pe unghiile mele astfel de nuante nu arata deloc ok,eu tot incerc cu nude-urile si acum am o obsesie pentru crackle nails :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici nu m-am putut uita la unghii de mult ce-mi place inelul;))

    RăspundețiȘtergere
  9. E superba culoarea. Cica de multe ori problema nu sta in calitatea lacului de unghii, ci in cea a unghiilor. Probabil de asta la mine nu rezista pe unghii nici lacurile mai scumpe.

    Cu toate astea, am avut experiente foarte placute chiar la capitolul oje ieftine. Cele mai bune pentru unghiile mele au fost (si sunt ca inca mai am cateva) Farmasi si Kallos. Nu obisnuiesc in general sa cumpar lacuri scumpe, pentru ca se usuca foarte repede lacul din sticla (Cam dupa 2-3 folosiri si daca pun dizolvant e si mai nasol). Astea 2 insa si-au facut treaba foarte bine. Au nuante superbe, mai ales de rosu, preferatul meu, au un luciu foarte fain si rezista cat de cat bine. Si nu trebuie sa dau decat 2 straturi. Si culmea am de un an de zile lacuri Kallos si Farmasi si inca le mai pot folosi. Trebuie sa ma reaprovizionez.

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu am aceasi problema cu unele de la opi. trebuie sa adaug prea multe layers. si cea ce ma enerveaza cel mai mult este ca credeam ca astea de la OPI ar trebuii sa fie de o calitate mai buna la pretul pe care il cer. plus se ciobesc in 2 zile imediat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mina, eu am 2 OPI, un rosu si un visiniu inchis. La cea rosie pun si 4 straturi cateodata cand o vreau complet opaca, cea visinie merge si cu 2. Dar ce e comun, ambele se ciobesc cand imi spal parul, chiar daca e prima zi cand le port. In schimb sunt rezistente, una din ele o am de aproape un an si arata la fel, se intinde foarte bine si uniform, culorile sunt de vis.
    Am totusi cunostinte incantate de ea, le rezista mult si bine. Cum spunea Americanca mai sus, cred ca depinde si de unghii.
    Pretul oricum niciodata nu e garantia calitatii, am testat anul trecut mai multe Chanel Le Vernis si nu au tinut nici 2 zile, nici macar nu se diminuau la varf ci sareau direct. Prietena mea in schimb era foarte multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Roxi, cele mai multe oje ale mele sunt Farmasi. De fapt pana acum 1 an numai din astea aveam, m-am indragostit de ele cand au aparut si am continuat sa cumpar chiar si numai de dragul nuantelor. Si la mine rezista mult.
    In timp, mi s-a intamplat ceva ciudat...unele luate de cateva luni s-au ingrosat urat si au trebuit aruncate fiindca nu a mers sa le corectez cu acetona cum faceam dintotdeauna cu lacurile, iar altele le am de 3 ani si sunt exact ca la inceput. Si nu exagerez, am un portocaliu, un galben si un verde prazuriu sidefat - le-am luat ca-mi placeau culorile dar nu le-am folosit decat de 3-4 ori. Sunt impecabile si acum.
    Da, cred ca depinde de unghii ca prea-s difereite review-urile ce circula si aud si in jur pareri contrarii.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Amalia, multumesc. E luat de pe thboxes, si saracul a fost pe duca. Intr-o seara cand am iesit cu o prietena la un suc aveam niste tocuri imense si nu am observat ca a parcat langa o groapa. Cand am coborat evident am calcat in ea si m-am dezechilibrat, am dat din mana sa ma prind de masina si am lovit inelul de portiera zburandu-i corpul de sus exact de unde era lipit de cerc. Initial am fost cam necajita, ma gandeam ca s-a zis cu el, apoi mi-a venit ideea sa i-l dau cuiva la un service auto sa mi-l sudeze la loc. A functionat, atat ca mi-a zis ca nu stie cat o sa tina. Cam de 1 luna l-am reparat, momentan n-are probleme.

    RăspundețiȘtergere
  14. of, credeam ca sunt singura careia i se pare un calvar sa-ti faci manichiura si apoi sa astepti doua ore inainte sa poti sa te atingi de ceva cu mainile. si eu vreau o oja care se usuca in maxim 15 minute :(((

    RăspundețiȘtergere
  15. In 90% din cazuri am stricat macar o unghie, stau la pc si tastez ca sa fiu in siguranta dar mereu apare ceva. Ca de ex sa-mi sune telefonul si uitand ca am unghiile proaspat lacuite intind aiurea mana sa il caut si ma ating de pat sau ce mai e pe langa mine. Pana si pe telecomanda am pus oja.
    Chiar vreau numai lacuri cu uscare rapida, dar nu-mi vine sa dau prea mult pe ele si la cele cheap niciodata nu am gasit. Adica n-am chef sa coste mai mult de 5-6 lei, fiindca oricum vreau mai multe nuante si ma plictisesc repede. Ori astea asa ieftine eu nu stiu sa aiba uscare rapida, si cel mai des ma infig in Farmasi si Golden Rose. Bineinteles, la noi nu exista essence ca noi n-avem nevoie de cosmetice ieftine si bune....

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte misto lacul, dar cel mai mult imi place inelul :X. Stiu ca ai o super coletie de accesorii, dar din pacate nu stiu unde stai ca sa pot sustrage cateva in timp ce dormi :D.

    RăspundețiȘtergere
  17. Le pazesc mai ceva ca un cerber. Unul din motivele pentru care am agatat cerceii pe lanturi prinse pe interiorul usii dulapului a fost sa nu mai fie la vedere = vulnerabile :)) Cum veneau musafiri, tzop in accesoriile mele....mai ales copiii, si se agatau de cate unul sa plece cu el, si toata lumea se uita la mine ca la vrajitoarea cea rea cu privirea aia gen "scorpie, ce, crapi daca ii lasi una si copilului sa se joace???" :))

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ramona vaaai..cat urasc cand se intampla asta..de fiecare data astia mici se agata de chestii care pentru mine chiar conteaza, au o poveste in spate, au amintiri..si privirile parintilor de "hai, da-i si lui ca e mic" ma scot din minti. nu imi incarc camera cu lucuri inutile deci e clar ca ce e in ea conteaza :))
    si mie imi plac ff mult lacurile farmasi si cred si eu ca depinde de unghii. pana acum 1 an nu-mi rezista mai mult de o zi nimic pe unghii..nimic,nimic. acum farmasi sau farmec ma tin si 5 zile fara probleme mari :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ade, fara cate lucruri la care tineam am ramas asa....ori le luau cu ei, fiindca ma santajau sentimental parintii, ori mi le stricau cat le maltratau pe aici. Pardon, se jucau :)) Cel mai rau ma enervez cand imi ia telefoanele, arunca cu ele sau scot carcasa....nu am telefoane scumpe tocmai pentru ca nu vreau sa sufar cand li se intampla ceva, dar oricum n-am chef sa investesc in ele doar pt ca o mamica se uita urat la mine ca ma stramb cand odrasla baga telefonul in gura, sa serveasca si niste microbi.

    Of, tocmai am taiat din unghiute...inca nu-s flexibile ci foarte casante, iar m-am lovit intr-una si a sarit ca retezata asa ca a trebuit sa le tai pe toate la acel nivel. Cand am bagat unghiera la mana dreapta, in momentul cand apasam pe o margine sa incep sa scurtez crapa pana in cealalta, perfect uniform ca taiata deliberat. Parca-s sticla, numai de la lotiunea de intarire Farmec B5 am dobandit asta. Nu m-am mai dat de vreo 2 luni (si nici pana atunci nu mai dadeam decat o data la 1-2 saptamani). Acum am ulei pt unghii si cuticule, sper sa functioneze, dar sunt abia la inceput si probabil inca nu si-a facut efectul.

    RăspundețiȘtergere