Translate

luni, 7 martie 2011

When a dream comes true....


Fara a-mi dori sa fac parada cu ce imi cumpar (nu e cazul) sau ce mi se daruieste (anul acesta chiar pot folosi verbul si dincolo de ziua mea), nu ma pot abtine sa nu va arat ce mi-a inveselit ziua.

Va amintiti poate una din postarile mele in care imi plangeam amarul de a tanji fara speranta dupa lucrusoare out of reach, unele din motive financiare iar altele imposibil de atins din cauza indisponibilitatii livrarii catre Romania. Am spus atunci si aici WANT! WANT! WANT! , si prima pe wishlist era o bratara charm H&M. Ei bine....de azi e a mea. A MEA. a MEA. A MeA. a mEA. :)) Intamplator a venit in preajma lui 8 martie, dar in fapt e un cadou ce urma sa il primesc ca suvenir de la o prietena din Germania cand venea in vizita la sfarsitul lunii. Insa a avut ocazia sa o trimita inainte, si eu am alergat sa intru in posesie.

Pe langa bratara, am mai primit si un nou kit pentru sprancene essence, caci si-a amintit ea ca scrisesem intr-o postare ca o sa o rog sa imi cumpere unul sa il las mostenire. Mai am destul din cel vechi, numai ca neputandu-l cumpara din Romania intentionam sa mai iau unul de rezerva cat am ocazia si mai sta ea pe acolo. Pentru cele ce nu stiu kitul, gasiti un review aici.

Multumesc muuuuult my hello kitty+MAC+Zara+YSL+Chanel+alte de-astea - pink - obsessed diva! :*

  • scuzati neasortarea manichiurii, dar am facut poze acum imediat ce am ajuns acasa si deja aveam unghiile verzi de aseara


48 de comentarii:

  1. Bratara este foaaarte frumoasa! Sa o porti sanatoasa! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. superba bratrica.. imi palce mult de tot :X:X:X
    sa o porti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Mi-am dorit-o mult, nu aveam nicio bratara cu snur ci numai metalice, si la majoritatea adaugasem eu charmuri deci se poate spune ca e premiera :) Sper sa nu se largeasca de la bagatul pe mana, nu este elastica ci se desface ca un colier si o infasori. Am noroc ca imi pica bine, dar daca aveam mana mai mica sau mai mare nu stiu cum statea. Cred ca era mai practica cu inchizatoare, momentan insa nu ma plang, functioneaza perfect si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bratara e foarte draguta..dar unghiile 8-> eu cred ca nu voi avea niciodata asa unghii mari :))8->. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Stella, am avut noroc sa primesc exact ce visam. Nu aveam de unde sa mi-o cumpar la noi, se deschide H&M, stiu, dar nu o sa dau 100 lei pe biletele de tren pana la Bucuresti ca sa imi cumpar o bratara.
    Cea mai neasteptata surprinza a fost cu cerceii din margele turcoaz si maro, pur si simplu pescuisem poza de pe net fara sa stiu ce marca sunt, ii iubeam atat ca tineam poza pe desktop si ecranul mobilului :)) Si fix dupa un an, mi-i arata prietena mea la web, cica achizitia zilei. Nu imi venea sa cred, dupa atata timp si fara stiu unde se gasesc, ce sunt, acum defilau sub ochii mei :) Mi-a luat si mie a doua zi, credea ca glumesc cand i-am povestit ca eu am poza lor pe telefon de 1 an.

    RăspundețiȘtergere
  6. Byutzika, sunt medii...au cam 1 cm, si mai mult de atat nu-mi mai cresc de vreo 2 ani. Plus ca mai mereu se ciobesc si trebuie sa pilesc. Uite ce inseamna mare, Farmec B5 facea minuni pana sa devin imuna, pileam la ele saptamanal si cresteau in prostie.http://1.bp.blogspot.com/_nqesDblDlCI/Sw_-kXG-Q1I/AAAAAAAAAYk/bjKSvmgoulU/s1600/Picture+206.jpg
    Toata lumea ma intreba atunci daca sunt false, abia tastam :))
    Acum doar cat sunt sus, si alea cu greu...cea mare de la dreapta plesneste pe laterale cam de sus, si daca nu am grija sa nu ating se reteaza de acolo...din carne.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Elena. Eu nu stiam ce sa aleg intre aceasta si cea cu snur visiniu si charmuri aurii, am vazut pe Suedia ca a existat si pe alb. Dar ea mi-a spus ca ca cea visinie nu prea semana cu poza oficiala si nu i-a placut cum era lucrata. Nu credeam ca se intampla asta si la H&M, dar cand am mai facut un wishlist cu hainute din colectia noua 2 prietene mi-au scris ca jumatate din ce pusesem acolo in realitate nu avea nicio treaba cu stralucirea din poze, nu arata bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Woww:O:O Chiar sunt mari. Ale mele se rup pe la baza imediat ce cresc. Acum vreau sa`mi iau ceva lac cu calciu (am auzit ca exista asa ceva:D) dar inca nu am gasit...Pana atunci raman cu unghii micute:(

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt ft. frumoase!!!sa le porti cu placere..stiu cat de mult iti place turcoazul asa ca imi pot imagina macar o frantura din modul in care ai reactionat cand le-ai primit :)))
    ..manichiura este superba.

    RăspundețiȘtergere
  10. Thx, Ella. E un baby blue prafuit siretul, cred ca o sa dea bine cu lacul meu asemanator Maybelline, replica OPI What's with the Cattitude. In poza asta se vede cel mai bine cum arata dunga aceea dintre patul unghial si partea crescuta, mereu arata de parca as avea murdarie sub :( Si am 2 straturi de lac in poza, si nu-i din ala apos. De asta nu pot folosi pasteluri, culori traslucide sau lac incolor.

    RăspundețiȘtergere
  11. na ui ce bine e să ai pe cineva în Germania să-ți trimită tot felul de goodies:) Is she a Hello Kitty Fan ? Cu siguranță ne-am înțelege bine hi hi.

    Îmi place brățara super mult.
    Să o porți cu drag.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoasa bratara!
    Pupici si sa le porti cu placere Ramo! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ti-o trimiteam eu de la Bucuresti daca era sa apara aici si nu faceai rost de ea pana atunci:P
    E frumoasa, s-o porti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Iguanitza, chiar e super....atat ca ea are un program cam aiurea la servici si cand e libera majoritatea magazinelor sunt inchise, plus ca e un orasel unde nu prea exista varietate. Dar macar au H&M. Numai ca nu prea imi vine sa ii zic sa imi cumpere, fiindca pare ca o oblig sentimental sa mi le daruiasca. Si acum cateva luni aveam eu o listuta cu essence si p2, de cumparat, si i-am mai tinut si predici ca nimerise altceva. Si de Craciun mi le-a facut cadou, m-am simtit asa aiurea, daca stiam macar nu mai bombaneam cand le-a luat ca pudra X e mozaic in loc de soare si tot asa :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Denisa, si mie imi place chiar mai mult decat in poza. Pariez ca cel putin momentan nu o mai are nimeni in Craiova. Evil laugh. :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Andreea V., sar'naaaa, chiar mi-e tare draga si mi-a inseninat ziua. Am studiat-o de cateva ori, pana si bunicii i-am aratat-o chiar daca nu intelege ce este :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Andreea, si pentru urare si pentru oferta :) Crezi ca o sa mai ramana ceva prin Bucuresti?? Cred ca o sa fie nebunie o perioada, pana se satura de produsele atat de dorite si asteptate. Daca in timp o sa deschida si in Craiova o sa ma inchin cu stanga, pe noi aici ne-au izolat de tot la capitolul asta. In afara de Terranova si Takko si mai nou un mic outlet Bershka, Dumnezeu cu mila.:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  18. Igu, uitasem ceva : E obsedata de hello kitty si rozZzzzzzzz, m-a turbat ca nu mai e pe site la ghd nu stiu ce placa roz intens per total, si e una roz pal :))) Pana si laptopul il are roz. Si e obsedata de branduri, eu mor cand vad ca isi ia de ex crema de maini sisley....nu-i plac hainele cat ii plac cosmeticele, sa aiba tone. Nu prea se farda la ochi decat cu creion si rimel, dar de cand v-a vazut pe voi a inceput sa isi cumpere cantitati industriale de farduri si pensule. Si-a cumparat de curand pensula asta, nu stiu la cine a vazut-o dar cand am auzit pretul mi-a crescut tensiunea :))
    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180947_10150150051685549_587020548_8448096_1080059_n.jpg

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. I want one!!! Cand o sa se deschida in Buc dau o fuga si imi iau si eu una...daca gasesc...si daca nu te superi :))
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  20. e superba bratara! s-o porti cu placere! oamenilor frumosi li se intampla lucruri frumoase :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Ana, nu sufar de cultul unicitatii :)) Bine, nu imi place sa vad pe jumatate de oras, sa intru undeva si sa vad rochia de pe mine pe inca 4 fete ca-i cam ciudat...dar in rest n-am probleme, ar fi culmea sa am pretentia sa detin numai eu avand in vedere ca-s produse de serie la preturi mai mult decat accesibile :) Eh, daca mi-as permite o rochie de seara Elie Saab si as mai vedea-o pe cineva la aceeasi petrecere e clar ca numai una din noi ar supravietui :)))))))
    Sunt curioasa totusi cum venea si cea visinie cu auriu....

    Btw, mi-am luat jeansi astazi....nu-s asa largi cum imi doream, dar macar se largesc cam de la jumatatea coapsei. Initial ma lipisem de unii cu o marime mai mare decat necesara, aia chiar veneau ca ai tai la picioare...dar largi pe fund,foarte la talie, si mai rau e ca faceau onduleuri pe fata la bazin si se vedea ca nu-s marimea mea. Am sunat pe cineva si mi-a zis sa nu ii iau ca-i foarte greu sa modifici partea de sus, se strica croiala. Asa ca am ramas la cei dintai, macar pana apar cei visati si in magazinele de aici. I-am gasit la takko, nesperat caci rar gasesc haine dragute acolo. Primisem sms de la ei ca maine e reducere 25% si ca sa nu dispara tot ce e mai rasarit am dat fuga sa vad daca imi place ceva si sa rezerv de azi.Ma gandeam la bijuterii. Nu stiu ce mi-a venit sa ma uit la jeansi dar lucky me :) Sunt happy ca rar imi gasesc, ma apuca depresia cand trebuie sa probez pantaloni. De asta nici nu prea am. Cred ca am intrebat 3 vanzatoare diferite daca sigur mi i-au rezervat si nu risc sa nu mai fie maine :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Anca, multumesc!! Eu nu prea am incredere in partea cu norii dupa soare, s-a intamplat ca la anumite capitole sa ramana vesnic intunecat sub o forma sau alta...si nici nu vreau sa ma amagesc ca daca imi merge rau intr-o perioada o sa fiu bucuroasa dupa, drept rasplata. Dar in privinta darurilor, principiul chiar s-a aplicat. Nu-s deloc norocoasa, ba am avut destule ghinioane ce frizau absurdul si imposibilul, genul acela 1 la 1000...insa de cand am blogul chiar am avut bafta, si la giveaway-uri la inceput cand mai participam, dar si la daruri fara ocazii speciale.
    Pana atunci mama era singura care imi dadea bani sa imi cumpar lucruri care imi placeau, in rest primeam cadouri de ziua mea sau suveniruri de vacanta de la prietenele foarte apropiate. Deci nu ma pot plange, am recuperat acum pentru toti cei 27 ani :) Ba chiar mi-am impus sa nu mai zic la voi "ce frumos e lucrul x,y,z!!!", de prea multe ori mi s-a raspuns "ti-l dau tie sau iti iau si tie". Ma simt o mica escroaca sentimentala :))
    hugs

    RăspundețiȘtergere
  23. Bravo...bine ca ai gasit. Sa stii ca si eu am aceeasi problema de multe ori...in Cta nu gasesc tot timpul ce vreau...si atunci apelez la prietenele mele din buc :)

    RăspundețiȘtergere
  24. hello imi place mult bratara ,ma bucur ca ti s-a indeplinit un vis :* nu am putut sa nu observ unghiile tale colorate frumos cu verde :x imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  25. Thx Madalina, eu o pusesem atunci pe un wishlist gen "pofte-n cui", in niciun caz nu ma gandeam ca o sa o si am :) Unghiutele cred ca le schimb, se asorteaza greu si maine parca as vrea ceva mai obisnuit, poate rosu. Bine ca macar date cu oja sunt ok, daca le vezi fara iti schimbi parerea :)

    RăspundețiȘtergere
  26. E superba bratara!! Sa o porti sanatoasa, stiu ca ti-o doreai mult :*

    RăspundețiȘtergere
  27. iti vine foarte frumos bratara- ai mana subtirica- iar culoarea ei ti se potriveste perfect. sa o porti sanatoasa, frumusete :**

    RăspundețiȘtergere
  28. Ai o prietena tare draguta si atenta :D.
    Sa le porti cu placere!
    Bratara am vazut-o si eu zilele astea in H&M, e superba!
    Plus, I love your nail color!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Felicitari pentru achizitie, e foarte frumoasa. Sa o porti cu placere! :)

    Xoxo,
    Victoria
    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc, Victoria, cred am s-o cam abuzez :)) Cand mi se pune pe un lucru il port tot timpul, asa fac si cu anumite haine in timp ce restul stau in dulap neatinse....nu conteaza cate am, eu tot in cateva preferate ma imbrac :)
    Nu am uitat de tag.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  31. Adina, sa stii. Si culmea e ca nu e asa prietenoasa cu oricine, dar pe mine m-a placut "la prima intalnire" - acum 2 ani :)) I-au placut comentariile autoironice si foarte amuzante de sub pozele atunci celebrului hi5, si mi-a cerut id-ul de mess. M-a agatat. :)) E prima fata la care am vazut un wishlist adevarat, pus pe foaie, cu schite, magazin, pret. Nu imi venea sa cred, si-acum eu insami fac toata ziua asemenea sacrilegii...dar ca inspiratie, pe blog, nu pe hartie. Diferenta majora e ca ea si le se indeplineste in mare parte, eu doar visez si stimulez plansul in grup :)

    Oja e Golden Rose, m-a apucat intr-o zi sa imi iau nuante mai aparte si-am plecat cu asta, negru, albastru si mov lilac. E bine ca pretul ei permite varietate :)

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  32. Thx, Ioana! Toate gablonturile sa vina la mine!!!!! :))) Mai ales charmurile si cerceii candelabru, si bineinteles inelele oversized, victorian. Da, da, da, atunci as fi ffffffff fericita :)

    Acum sunt ok cu mainile, dar acum cativa ani mi se pareau groase. Eram undeva la un curs de modele si se vorbea de osatura, iar indicator a fost incheietura. Se spunea ca cele cu oasele inguste, ca de model, ar trebui ca atunci cand isi cuprind incheietura sa isi poata petrece cele 2 degete - mare si mijlociu. La vremea aceea la mine nu se petreceau ci veneau la fix, am fost tare dezamagita caci in sala erau numai slabaturi, skinny, si lor le-a iesit. Acum mi se petrec si mie...1-2 cm :))) Iti dai seama pe ce prostii sufeream in adolescenta, si asta numai pentru ca imi intrase in cap ca as vrea sa fiu si eu pe podium. Eram printre putinele de la curs ce aveau 51 kg la 1,68, restul aveau in medie 45 si oase inguste. Ma simteam ratusca cea urata si cateodata mi se si spunea, am fost sfatuita si sa ma infometez sa ajung macar la 47 ceea ce am si facut...bineinteles ca apoi nu am rezistat si le-am pus la loc destul de repede.
    Ce-as mai vrea acum alea 51 kg pe care le uram atunci :))
    Amintirea cea mai urata e legata de un tratament de crestere in inaltime, m-au pus sa beau oua de prepelita, 5 pe zi....nu stiu cum am putut, mie mi-e sila de orice si mai ales de oua crude, dar am rezistat eroic. Inchideam ochii si ma tineam de nas, incercand sa le inghit fara sa mi se sparga ca sa nu simt gustul. 30 zile m-am chinuit asa. La mine nu a functionat atunci, dar prietena mea cea mai buna a luat 3 cm.
    Nu eram prea pe creanga mea, eram asa obsedata sa fiu ca restul si sa am sanse incat as fi facut orice modificare fizica mi se spunea. Imi venea rau la scoala pt ca mancam spanac fiert, asa sec, nici macar cu sare.

    RăspundețiȘtergere
  33. Lauren, multumesc! Mi-o doream, imi placea si combinatia de nuante dar mai ales o voiam pentru ca nu avusesem niciodata o bratara cu snur impletit, multiple. Vedeam in reviste, prezentari, pe blogurile de fashion....dar in calea mea in orasul asta nu iesise niciuna :)
    Chiar acum putin timp i-am dat msj lui Choco cu niste poze cu bratari, dar pe ata cerata, uni, si cu 1-3 pandantive, sugerandu-i sa inceapa sa faca si ea ca le visam eu si habar nu am sa "margelesc".Abia astept sa puna in aplicare minunatiile :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  34. mersi mult pentru urari!sa ai o zi splendida,sa te bucuri!te pup

    RăspundețiȘtergere
  35. Hey,
    Salivez dupa bratara ta, si cred ca mi-ar fi placut tare mult s-o vad pe cea visinie cu auriu, imi place combinaria de culori, imi duce gandul la ceva nobil. Pot sa zic ca ne asemanam intr-o privinta (oare asa-s toate fecioarele), nici mie nu-mi place sa vad pe alte fete ce port eu. Mai ales in cercul de pritene. Am patit de cateva ori chiar sa fiu intrebata de unde mi-am luat pantofii/jeansii si a doua zi sa o vad pe x cu o pereche identica:)) asa ca nu mai zic, am uitat, era ultima pereche:))

    RăspundețiȘtergere
  36. La multi ani, Ramona! :*
    O zi frumoasa si iti doresc sa ai parte de rasfatare si iubire! Multumesc pentru cuvintele deosebite!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani, Ema, si poate ne faci surpriza cu poza atat de ceruta :))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  38. juazzshop, sa stii ca si primul meu gand tot spre cea visinie a mers :) Dar daca ea a zis ca-s diferite si ca aceea nu arata bine, eu sunt fericita cu aceasta. Alba o murdaream rapid.
    Da, sunt un pic vanitoasa, si am si un orgoliu nemasurat dus pana la incapatanari prostesti numai de dragul de a dovedi te miri ce nimic...dar la haine m-am vindecat, cat timp nu imi iau lucruri foarte scumpe oricum nu as avea sanse sa fie atat de rare. Cu prietenele nu prea ma nimeresc desi ne plac teoretic aceleasi lucruri, dar avem conformatii total diferite si nu ne avantajeaza aceleasi. De ex ele poarta mult baby doll, eu dimpotriva, imi accentuez partea superioara cu haine mulate sau fixe si centuri. In schimb nu port midi si pantaloni pana ca ele. Cateodata ma gandesc ca era mai bine sa am si eu picioare foarte subtiri chiar daca eram mai plinuta sus, era mai usor de mascat...dar poate atunci ziceam invers. Ele vor partea mea de sus, eu picioarele lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  39. bratara e suuuperba....tot caut si eu prin oras bratari de genu( de piele)..asa subtiri ca sa pot purta mai multe odata:D ...dar gasesc numai pe net si as vrea sa le vad inainte de a da bani:(

    RăspundețiȘtergere
  40. Multumesc, tatyana. Te inteleg pentru ca si eu prefer sa probez accesoriile, daca imi cumpar din oras mi le pun pe mine si chiar mai multe nuante simultan sa fac comparatie care da mai bine. Vanzatoarea se uita stramb, dar prefer sa indur un pic decat sa nu fac totul ca sa am in final ce imi placea mai mult, sa nu regret :)
    Pe asos intotdeauna ma uit cum stau pe model si nu doar ca atare, pentru ca la multe am fost dezamagita de cum aratau in imaginile cu ele purtate.

    RăspundețiȘtergere
  41. E mai mult decat minunata bratara!:X:X
    Presimt ca tu o sa faci un drum special pana la Bucuresti cand se deschide H&M!:))

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  42. Anda, nu cred :)) Ma cunosc, stiu ca as turba sa merg si sa nu imi pot lua mai multe lucruri...la mine nu se strang niciodata sume mari, si decat sa imi dai o gura de suc si pe urma sa pui dopul, mai bine nu mai beau deloc :)) Ar fi crima sa ma duc si sa trebuiasca sa aleg numai un item, mi-e rau si numai cand ma uit pe site daramite live.
    Puteam sa imi comand de pe suedia la cel la care faceam la asos, dar haine nu-mi vine sa iau neprobate iar la accesorii nu stiu ce m-a oprit...probabil ca tocam banii pe gablonturi din oras :) Cand am gasit thboxes am zis ca nu mai iau decat de acolo sa nu mai cheltui mult pe tinichele...de unde, ca tot ma lipesc de ele prin magazine. Mama mai zice uneori ca nu am destule de genul ala, dar nu intelege ca eu il vreau fix pe ala, ca nu il pot inlocui cu nimic. :) Noroc ca nu prea ies, nu imi place sa calatoresc, nu imi place sa mananc, nu fumez, nu beau cafea si alcool, deci merge sa am si eu un viciu. Stau 99,9% din timp in casa, dar am haine si zorzoane :)))

    RăspundețiȘtergere
  43. pupici, eu caut o manga....am epuizat tot mangafoxul, de un an citesc la ele, de la trezire la culcare :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Ce norocoasa esti tu, una doua primesti cadouri! E foarte frumoasa si imi place mult culoarea ojei tale si unghiile, perfect pictures! Te pup.

    RăspundețiȘtergere