Translate

joi, 20 ianuarie 2011

Lapte de demachiant si Lotiune Tonica Byphasse


Le-am descoperit acum 2 luni in Real, cand imi cautam un nou demachiant sa mai diversific dupa atatea tuburi de Bioten cu miere si cimbrisor. Evident, ce te atrage la prima vedere este dimensiunea mai putin obisnuita, fiind aproape duble fata de celelalte produse din aceeasi categorie. Costa cca 11 lei fiecare, pret mai mult decat atractiv asociat cantitatii considerabile. Mi-a fost insa teama sa nu fie ceva in genul produselor acelea fabricate special pentru un anumit supermarket, low cost ca si fabricatie si damn it ca si calitate. Si uite asa m-am ales cu inca un Garnier Essentials, si cu gandul la Byphasse-ul ramas pe raft.
Ulterior, l-a cumparat Iguanitza si am fost bucuroasa sa aud ca e incantata de el. Abia asteptam sa imi demoleze cineva prejudecata si sa alerg sa-l iau, ceea ce am si facut. Din punctul meu de vedere, mi-am gasit produsele fetis si nu am de gand sa renunt la ele in lipsa unei reactii neplacute a pielii sau a suprasaturatiei ce duce la pierderea efectului benefic.



Laptele demachiant este un fluid light, as spune cu miros citric, dar discret. Nu imi place aroma, imi aminteste oarecum de odorizantele de camera lemon, dar niciodata nu m-ar impiedica un asa detaliu in folosirea unui produs cat timp nu-i puternic incat sa ma doara capul sau sa mi se faca greata. Pentru mine e textura perfecta fiindca avand probleme cu sebumul nu suport compozitiile prea dense, cremoase, ce lasa in urma o pelicula nu doar shiny ci de-a dreptul oily daca atingi. Nu este cazul, mi se pare usor astringent dar nu in sensul ca usuca ci ca tonifiaza. Si aici sunt entuziasmata, pentru ca tenul meu in ultimii ani mi se pare fara vitalitate si tonus si e cu atat mai oripilant sa ai efectele astea pe o piele dotata cu o portiune de pori dilatati si sebum, nu mult dar constant. Poate e doar autosugestie, insa dupa demachiere nu am vazut sa ramana pelicula lucioasa ce o detest, si cu atat mai putin nu ramane pielea uleioasa. De fapt daca treci degetele nu se ia absolut nimic, o simti tonifiata si moale.
Totusi, as putea afirma ca nu s-ar potrivi tuturor tipurilor de ten, pentru unele putand fi prea "apos" si strangand mai mult decat au nevoie. Consider ca cel mai mult se va bucura de efectele sale tenul mixt, si continui sa promovez ideea ca daca aveti probleme mari ar fi mai bine sa mizati pe dermatocosmetice si nu pe produse de supermarket. Nu stiu ce reactii ar putea avea pe o piele acneica ce se razvrateste pana si la adierea vantului, si nu am sa spun niciodata sa lasati La Roche Posay & co pe raft in favoarea demachiantelor de masa. Pot insa afirma cu certitudine ca tenul meu sensibil, care se inroseste si "arde" la 90% dintre ele, nu a avut nicio problema in acest sens. Pana si Sensibio Bioderma imi facea pielea sa se incalzeasca si sa se pateze ceva timp dupa operatiune. Urasc sa ma uit in oglinda si sa imi vad fata ca dupa urticarie, nu dureaza mai mult de 10 minute, dar oricum nu-i placut si mai ales cand nu esti acasa si mai vad si altii ca arati a dalmatian. Ei bine, dupa Byphasse nu am nicio pata si nici nu ma arde ca si cum as avea febra. Dimpotriva, mi s-a parut decongestionant.
Recipientul este dotat cu pompita pentru o mai buna dozare.


Lotiunea tonica nu contine alcool si este pe baza de apa de trandafiri, ceea ce imi aduce aminte de cea roz de la Garnier Essentials. Seamana chiar si ca miros, dar cantitativ este dubla. Initial mi s-a parut ca ma strange un pic pielea, dar dupa 10 min era cat se poate de relaxata si am observat ca nu e un efect constant caci de multe ori era fina si moale imediat ce treceam discheta. Nu eram fana lotiune tonica pentru ca nu mi se parea vitala cat timp eu intotdeauna am simtit nevoia sa ma spal cu apa si sapun/gel dupa demachiere, daca nu faceam asta in 3-4 zile deja imi simteam tenul imbacsit si incarcat. Fara sa bravez, cu cele doua produse am avut destule zile in care nu am mai clatit cu apa si sapun si nu am constatat nicio secunda vreo imperfectiune noua sau senzatia de murdar. Pielea a ramas neteda, moale, supla, numai buna de intins uniform fondul de ten. Stiu ca nu se pun mainile pe fata dar chiar imi place sa ating dupa ce le folosesc, rar mi se intampla sa fie neteda. Si nu-mi mai e teama ca daca nu clatesc cu "detergent" dupa o sa ma aleg cu musafiri nepoftiti, nici nu simt ca le-am pus pe fata sau ca a ramas ceva in urma lor, si-apoi au fost destule experimente de genul si niciunul nu a dovedit ca am motive sa ma ingrijorez. E un efect ce imi prieste pentru ca eu am tendinte de descuamare si sapunul sau gelul nu faceau decat sa intretina problema, oricat de blande. Ori astfel pot pastra tenul fin mai mult timp, si nici nu mai apare necesitatea gomajului prea des. Il evitam de teama cuperozei si a stimularii glandelor sebacee, dar daca judecam dupa starea pielii mai ales dupa ce purtam machiaj, uneori cerea gomaj si zilnic.

Imi plac atat de mult ambele incat ma gandesc serios sa merg sa mai iau inca un "set", mi-e teama sa nu dispara cum s-a mai intamplat si cu alte produse bune. Am avut destule scumpe, si luxury si dermato, si nu am fost atat de incantata de ele. Cum sa iti iei Sensibio si sa te trezesti ca arde fata si esti plina de pete rosii, fie si numai pentru cateva minute??? Din acest motiv nu prea imi pasa de ingrediente, normal ca le-as vrea bio, paraben free, etc....dar pana la urma pielea alege pentru mine si s-a dovedit ca nu neaparat in functie de ingrediente, nume, pret. Pana la proba contrarie, ma simt perfect cu Byphasse.
Singurul minus ar fi in deplasari, fiind masive (500 ml) sunt mai greu de depozitat in bagaje mici. Dar e rezolvabil, am destule recipiente rezonabile in care sa imi pot lua cat imi trebuie pentru cateva zile.
RECOMANDATE!


  • Incepand de astazi, blogul va suferi ceva schimbari. Nu am de gand sa mai vorbesc despre mine dincolo de ceea ce tine strict de sfera beauty&fashion, si nu am sa mai fac nici tag-urile ce nu se incadreaza aici. Imi cer de pe acum scuze celor ce ma vor nominaliza. Am cam obosit sa ma usture in suflet comentariile rautacioase adesea de-a dreptul jignitoare, si am ajuns la concluzia ca o parte de vina o port chiar eu pentru ca am deschis larg usile si ferestrele. Therefor, de acum cei care au o problema cu felul meu de a fi, simti, rationa, vor trebui sa se limiteze la a-mi critica alegerile cosmetice si vestimentare, si patetismul va privi cel mult pretul acestora.

44 de comentarii:

  1. am avut si eu lotiunea tonica si mi-a placut ca nu avea alcool plus niciun paraben :) mi-a ajuns mult timp.
    de vreo 3 saptamani nu mai folosesc lotiune tonica (bioten in momentul de fata) si am inlocuit-o cu apa termala. imi simt tenul mai ok, il simt mai revigorant si nu mai am senzatia sa ma "tina".

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar nu le apreciam, oricum nu le vedeam rostul cat timp de cele mai multe ori la maxim 5 minute dupa aplicare mergeam sa ma spal si deci era un pas inutil, si-apoi detestam pelicula shiny dar nu prea relaxata ramasa. Parca bloca aderarea fondului de ten. Dar acum nu m-as mai desparti de ea, sper sa nu se obisnuiasca pielea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu folosesc demachiant, ci doar apa si sapun, exact din motivele descrise de tine. Imi simteam fata lipicioasa si nu fresh asa cum ar trebui sa fie. Inca nu m-a convins niciun demachiant, drept urmare apa si sapunul sunt de neinlocuit pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu foloseam numai apa si sapun cand nu purtam machiaj, dar cand aveam fond de ten intai demachiam pentru ca era imposibil sa curat totul fara. Am facut proba, am spalat chiar de 2 ori consecutiv, si-apoi cand am trecut discheta am observat ca inca se mai luau ceva urme de produs.
    Acum cred ca e prima data cand nu clatesc de fiecare data dupa demachiant, probabil un mare merit il are si tonicul. Ar fi frumos sa se mentina efectul, ma saturasem sa fiu plina de scuame pentru ca mi se usca pielea cu orice m-as fi spalat. Bruma aia de hidratare se ducea naiba dupa ce purtam machiaj si foloseam apa si sapun. Cand nu ma fardez inca imi place sa imi spal fata, cateodata fur spuma de ras de la tata pentru ca nimic nu curata mai bine, dar totusi daca as face asta mereu si as mai adauga si fond de ten, supradoza de gomaj ar scrie pe mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici mie nu mi-au prezentat incredere atunci cand le-am vazut in magazin. :P Am sa ma uit mai bine la produsele lor atunci cand trec prin Cora.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu cred ca il luam daca nu vedeam review-ul Iguanitzei, si chiar am luat lotiunea tonica doua saptamani mai tarziu ca sa vad cum se comporta intai demachiantul. Nu m-am uitat daca in real mai erau si alte produse ale marcii, pe site-ul lor oficial (al carui link l-am pus in titluri) sunt multe ce suna imbietor.

    RăspundețiȘtergere
  7. vaaii...n-ai idee cat am stat si eu in fata rafturilor din Auchan holbandu-ma intensiv la ele si incercand sa ma decid daca sa le iau sau nu...am zis ca si tine..."nu le iau ca-s mari si ieftine...poate nu-s bune si-atunci de ma fac?" dar cred ca totusi o sa le testez si eu eventually :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Ramona, iti respect decizia de a-ti inchide ferestrele sufletului, dar imi pare rau... sper ca vei mai strecura picaturi de viata printre picaturile de demachiant ;)
    Si lasa deoparte sufletele inveninate, nu te lasa atinsa de mizeria lor.
    Invata sa-ti pese doar de oamenii la care tii. Atat. Ei sunt importanti.
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua,draga mea!!!E alegerea ta si foarte bine.cine te cunoaste,te cunoaste.pupici dulci,stii ca tin la tine mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Ramona: 1. N-am auzit de aceste produse, o sa le caut si eu, desi ma indoiesc sa fie pe aici. Real nu avem :(
    2. iti inteleg decizia, la fel am hotarat sa fac si eu. De aceea noul meu blog nu mai este unul personal si am sters unele postari despre cel vechi. Desi iti spui ca n-are rost sa te afecteze rautatea altora, uneori nu reusesti. Oricum, noi te citim cu drag in continuare ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ramona, n-ar trebui sa-ti restrictionezi sentimentele si modul de exprimare pentru asemenea specimene. Insa e de inteles. Dar cred ca tu stii deja care sunt oamenii care sunt langa tine si merita.

    RăspundețiȘtergere
  12. am luat si eu lotiunea tonica, am zis ca daca nu o sa fie ok nu o sa-mi para rau de bani. Ma impac foarte bine cu ea, e foarte delicata si tenul meu nu a avut nici o reactie negativa care sa ma faca sa nu o mai folosesc. O sa-mi cumpar si demachiantul.
    E primul comment care ti-l las dar ti-am citit cu fidelitate fiecare postare.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oana, multumesc pentru intelegere....stiu ca o persoana rationala si puternica ar face din lamai limonada si jeleu si prajituri, dar eu nu-s asa si alt mod de a ma apara nu stiu. Am ajuns sa le dau dreptate celor de la care nu scoti nimic mai mult decat strictul necesar, cu riscul de a parea posaci si reci. Sinceritatea nu-i decat un calcai ahilian.

    Cred ca Byphasse se gaseste in orice supermarket sau magazin mai rasarit si aprovizionat, imposibil sa nu fie pe undeva si in Medias. Sau poate daca ai ocazia il iei din Real Sibiu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Luiza, bineinteles ca ma bucura feedback-ul dar nu ma deranjeaza neaparat lipsa lui cat timp stiu ca exista persoane care citesc si carora le folosesc informatiile. M-as simti prost daca as scrie degeaba si blogul nu ar avea "adepti" nici macar pasivi, dar altfel nu tin sa lase comentarii daca nu simt atunci. Caci si mie mi se intampla sa treaca si o saptamana fara sa las un rand pe bloguri chiar dragi si vitale pe care le urmaresc zi de zi. In mare parte pentru ca nu am stare atunci sa "compun" cateva randuri plauzibile, sau si pentru ca efectiv recenzia e completa si nu am nimic de intrebat sau adaugat.
    Esti binevenita oricand vrei sa intervii.

    Eu ma bucur ca m-am hotarat sa incerc produsele, s-au dovedit potrivite si ce sa mai zic de pretul si cantitatea mai mult decat satisfacatoare. Sper sa nu le vina ideea sa le scoata.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ah, uitasem : o zi frumoasa si tie! Aici e mohorat si mai si ploua cand si cand...i hate it! Aproape ca-mi doresc sa ninga decat asa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Clarra, Modniza, Camelia : va multumesc, si stiu ca aveti dreptate...nu mai am 15 ani sa fug in coltisor sa plang de cate ori mi se intampla ceva sau aud cuvinte urate, dar nu ma pot schimba. N-ar trebui sa imi pese de parerile fara rost si fara baza, pe deasupra si anonime, numai ca n-am invatat nici acum sa ma inchid si sa nu mai absorb totul ca apoi sa stau trista toata ziua. Decat sa ma incarc cu energie negativa si sa simt gol in stomac la orice nedreptate, mai bine nu mai las loc de aruncat sageti.
    Oricum, voi si cele ce au citit mereu stiti bine ca pot mai mult decat sa descriu un demachiant sau sa fac liste cu haine si accesorii poftite.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ramona, n-a spus nimeni ca te comporti ca la 15 ani, nici gand de asa ceva. Toti avem calcaiul lui Ahile... dar eu as vrea sa ajunga la tine gandurile noastre bune si dragostea ce ti-o purtam, sa-ti hraneasca sufletul si sa infloresti, nu sa te ofilesti din cauza veninului unor oameni care nu sunt capabili sa fie oameni.
    Vreau sa-ti transmitem energia pozitiva care sa combata energia negativa pe care ti-o transmit ei.
    Zambeste si bucura-te ca ai alaturi oameni care te iubesc si te apreciaza - inseamna ca esti un om valoros si bogat ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ramona tu ziceai ca ai tenul uscat. pai nu e oare de la sapun? in urma cu 3 ani aveam tenul gras si am incercat timp de o saptamana sa ma spal cu sapun. vreau sa zic ca mi se uscase rau de tot.
    incearca un gel de curatare mai bine decat un sapun. eu am avut pana de curand un gel de curatare de la bourjois si care imi lasa tenul foarte curat si nelipicios sau ceva de genul. daca il foloseam dimineata si seara, tenul incepea sa fie uscat si sa exfolieze in special pe nas.
    nu mai stiu cum se numea - gel/spuma pentru demachiant pentru ten sensibil. are un ambalaj roz si e in jur de 17-20 lei. depinde de unde il iei. eu l-am folosit vreo 5 luni. e nevoie de foarte putin produs.

    RăspundețiȘtergere
  19. Anca, nu e uscat...e dubios - mixt caci am probleme cu sebumul si porii dilatati, dar descuamat fiindca mereu am cojite si portiuni ce strang care fac sa arate rau aproape orice fond de ten. L-as hiperhidrata sa scap de scuame, dar nu e ok, lucesc si mai rau si-apoi fac si imperfectiuni de la porii imbacsiti. Acum ca imi priesc cele doua produse si fara sa clatesc cu sapun incerc sa il evit cat mai mult, deja se vede diferenta.
    Ma enerveaza la culme ciudatenia asta, nu imi pot aplica tot ce trebuie pentru matifiere din cauza descuamarii, nu pot trata descuamarea suficient de puternic din cauza sebumului. Am inceput de luni sa iau pastile cu drojdie de bere (Dacia Plant), poate vad o echilibrare a conditiei pielii.
    Am gel de curatare de la Bioten acum, cand nu pun machiaj imi place cum strange pielea, dar daca as vrea sa aplic fond de ten peste deja s-ar evidentia toate acele cojite. Sincer imi merge mai bine cu sapunul Eucerin, lasa pielea mai relaxata decat gelul acesta pe care de cand l-am luat nu stiu daca l-am folosit de 10 ori. E prea astringent.

    RăspundețiȘtergere
  20. am inteles. dar ai incercat sa folosesti 2 produse: unul pentru zona grasa si unul pentru zona care se descuameaza?

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-ar fi imposibil...nu se delimiteaza suficient cele doua, adica fac cojite mai ales pe zona cu porii dilatati, unde deasemenea am probleme si cu luciul. De asta am probleme si la fondurile de ten, eu nu imi pot lua exact cele recomandate de obicei, cele lichid/crema pudrat/a sau spuma. As avea nevoie de ele pentru matifiere si atenuarea porilor, dar la sfarsitul zilei zici ca-mi trebuie raschetare. Ma seaca faza asta, sper sa se imbunatateasca aspectul de la pastilele cu drojdie si sa nu mai pun deloc fond de ten afara de ocaziile speciale. Nu port zi de zi, dar asta pentru ca stau acasa foarte mult.
    Cele cu piele curata cred ca nu isi imagineaza cat de norocoase sunt...eu nu m-as tencui deloc daca nu ar fi cazul, decat la iesirile ce impun aspect wow. Mor cand vad adolescente cu ten perfect la 9 dimineata asasinate de fond de ten si pudra full cover.

    RăspundețiȘtergere
  22. clar poti mai mult decat sa descrii demachiante si lotiuni!esti speciala, esti altfel, esti interesanta, esti de citit, daca pot sa ma exprim asa.nu renunta, parerea mea!
    oricum decizia e a ta!
    in alta ordine de idei, si eu am demachiantul cu pricina.super incantata, insa lotiunea nu am incercat-o, pt. ca nu ma impac cu ideea de a o folosi.la fel, ten cu probleme si la alt aer si niciodata nu am suportat cum se simte lotiunea pe fata mea.

    pupici

    p.s.:nu-mi ramane decat sa-ti recitesc vechile postari :(

    RăspundețiȘtergere
  23. Ramona, tu scrii despre problemele care te framanta cu pasiune... cu sete chiar. Unele persoane pot intelege, altele nu. Daca ai ales ca pe acest blog sa scrii numai despre beauty&fashion trebuie sa-ti respectam dorinta. Mai ai un blog unde poti posta ce-ti doreste inimioara dar restrictioneaza accesul pentru vizualizarea articolelor. In acest fel elimini comentariile rautacioase sau ironice ale celor care nu te inteleg.
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Pot sa-ti promit un mic cadou?
    Trebuie sa comand produsul, in maxim 1 luna sper sa ajunga la tine. Te rog, te rog, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nuuuuuuuuu, multumesc mult mult mult dar cred ca sunt fata care a primit cele mai multe cadouri aici in blogger! Deja pare strategie a mea. Toata lumea a fost draguta cu mine, in cuvinte sau lucruri frumoase, si asta fiindca m-am entuziasmat atat la vederea accesoriilor poftite :)
    Dar, vreau paypal-ul tau...banuiesc ca e de bine daca vanzatorul a raspuns imediat ca remediaza incurcatura cu bratara. Eu asteptam raspunsul acela referitor la vama craiova, sa nu imi faca surprize fata de cea din bucuresti sa ma trezesc ca ma pun sa platesc nu stiu ce. Insa vad ca nu mai vine si m-am saturat sa astept, vreau sa comand. Crezi ca e problema daca pun 5 items de prima data? :*

    RăspundețiȘtergere
  26. hmmm O sa incerc si eu aceste produse...pentru ca de foarte mult timp ma tot chinui sa-mi gasesc un demachiant care sa-mi faca bine la ten... si degeaba!! Poate cu ajutorul tau voi gasi exact ceea ce imi doresc...te pupp

    RăspundețiȘtergere
  27. Sper sa iti fie bune...sau macar nule, sa nu ai vreo reactie aiurea sa ma injuri :) Eu nu m-am despartit de ele de cand le am, nu vreau sa renunt cat timp imi fac bine. Nu prea imi plac schimbarile la produsele de ingrijire, singurele cazuri fiind obisnuinta pielii sau cauzarea unor iritatii.
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  28. eu as vrea sa mai scrii, macar din cand in cand despre tine :) cred ca sunt multe cititoare (si eu) care rezoneaza cu ce scrii tu.
    adesea randurile tale imi readuc stari si sentimente pe care le-am reprimat.

    revenind (ce-i dreot brusc:P) la topic, multe supermarketuri (in afara de carrefour) au produse de marca proprie convenabile si de calitate buna.
    te pup si iti urez un weekend cat mai frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  29. hey iti citesc blogul ce ceva timp dar acum m'am hotarat sa scriu pt ca mi se pare absurd sa iei in seama toate comentariile rautacioase si m'ai ales sa'ti schimbi felul de a fi.

    La cate mai mule postari reusite!o seara frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  30. hm..ma gandesc serios sa le incerc si eu...nu de alta dar si eu sunt posesoare de ten mixt si parca m-ai convins...

    RăspundețiȘtergere
  31. Chiar n-am folosit nimic din gama asta,dar m-ar incanta mai ales dupa review ul tau atat de favorabil! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  32. Foare bun demachiantul, il folosesc de aprox 1 saptamana si realmente m-am indrogostit de el. Chiar ma gandeam sa-i fac un review, sa mai afle si alte fete de minunatie de demachiant :)) Acum ca am citit lucruri pozitive si despre lotiunea tonica, cu siguranta o voi cumpara. Multi pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ok , sunt convinsa, maine sar in masina si merg in Real in Craiova sa imi iau minunatie de produse..parca toata lumea le face "reclama" buna :)!

    Btw, nu abandona postarile tipice tie, te citesc de mult, si chiar imi plac- nu sunt genul care sa comenteze, mai mult citesc, dar ignora rautatile si keep on going :D!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce ma bucur sa aud ca nu arde!
    O sa-l incerc si eu cand o sa termin cele 4 demachiante pe care le am. :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. PS: ti-am trimis pachetelul!:) s-ar putea sa ajunga chiar maine! :d

    RăspundețiȘtergere
  36. hey..acum am vazut k numai sunt in lista de bloguri:( :-<

    RăspundețiȘtergere
  37. Ti-am explicat si la tine, cel mai probabil nici nu te adaugasem in blogroll ci dadusem doar follow. Mereu fac asa pentru ca dureaza o secunda sa dau "urmariti", si zic ca adaug mai tarziu tot ce e nou si in blogroll. Cateodata mai uit. Nici eu nu sunt in lista de bloguri a tuturor dar nu ma deranjeaza fiindca stiu ca e doar o formalitate si ca si mine au dat urmariti si-apoi au uitat sa ma puna si in blogroll. Nu e ceva personal, cand am pus pe cineva acolo nu am mai scos niciodata. Doar ca repet, nu actualizez si blogrollul imediat ce ma abonez la un blog.

    RăspundețiȘtergere
  38. Stai linistita , nu ma deranjeaza, stiu ca nu e f important, am sp ca pe o gluma:*..stiu ca si eu am o multime de bloguri si nu le am in blogroll...:*

    RăspundețiȘtergere
  39. Nu trb sa-mi ceriii scuzee!! eu ti-am spus , am facut o gluma..doamne fereste nu e cv de suparareee:*

    RăspundețiȘtergere
  40. eu am cumparat din lyon, in 2009, de la un magazin gen 12 lei orice produs, un gomaj si o masca pt fata. am dat cred ca 8 euro pe amandoua. acum mi se cam termina. noroc cu voi ca ati zis de real. de cand caut! sunt extraordinar de multumita de ce am folosit! recomand!

    RăspundețiȘtergere
  41. Anonim, eu nu le mai gaseam.Si ieri m-am uitat fara sperante la raft, si ,lucky me, erau din nou! Am refacut stocul de demachiant cu 2 sticle :)) Sa imi ajung multe luni in caz ca dispar din nou. Nu m-am uitat ce produse Byphasse mai aveau prin Real, venisem doar sa caut demachiantul, dar am vazut in trecere un lapte de corp in ambalaj identic cu cel din postare. Bine ca mi-ai zis de gomaj si masca, data viitoare cercetez totul pe acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  42. si eu sunt foarte incantata de ambele produse... :x

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna!
    Te stiu de pe vremea cand profilul de pe facebook iti era public. Mult mai tarziu ti-am descoperit blogul.
    In comparatie cu ce ineptii scrie lumea pe bloguri si cat de saracuta le este exprimarea, cat de monotona le este scriitura, pot spune ca tu ai talent.
    Tine-o tot asa, ai stofa! Te admir, desi nu am decat cu vreo 10 ani mai mult decat tine!

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna, ma bucura mult cuvintele tale. E placut si cand primesc comentarii de la colegele de blogosfera sau cititoare care reactioneaza constant, dar e special cand gandurile sunt anonime. Doar pentru mine, doar pentru a ma incuraja si a-ti spune "sunt aici". Chiar daca nu sunt cel mai disciplinat si consecvent blogger. Si de cele mai multe ori nu-mi cer scuze pentru lipsa, eu scriu cand si ce simt, de ce sa-mi cer scuze ca am zile cand nu mi-e bine? Ca si cum as putea alege.....Si ma bucura si faptul ca randurile vin de la cineva peste varsta mea, de regula pe aici 99% sunt mai mici decat mine, 20-21 ani multe, si ma simt ciudat cand nu pot lua parte la discutiile specifice varstei. Cat de tare am dorit sa scap de liceu, facultate, si acum cand le aud pe ele mi-e tare dor de emotiile acelea.

    Nu doar ca mi-am facut profilul privat, dar am si sters foarte multi prieteni virtuali. Eu mereu am fost adepta includerii numai a prietenilor si cunostintelor apropiate, cu care chiar interactionez, insa mi-a fost pur si simplu jena sa nu dau accept. Ma gandeam ca nu e frumos fata de cele care ma citesc. Totusi, un profil de facebook poate face mult rau fiindca informatiile si fotografiile sunt interpretate de persoane care ma cunosc prea putin ca sa aiba coordonatele corecte. E pueril poate ca stau sa ma gandesc la asta si ca ma afecteaza, dar de la glumite facute intre prieteni pe wall ajungi apoi sa primesti tot felul de "calificative". Ma simteam mult prea expusa.
    Un alt motiv pentru care am exclus din lista a fost o intamplare stupida. Cineva mi-a dat report, ca si cum contul nu ar fi al meu, si pentru a-l putea recupera a trebuit sa recunosc 5 prieteni. Aveam 560 de persoane in lista, multe habar nu aveam cum arata. Cum era ca intre cei de recunoscut sa fie unii din cei al caror chip nu il puteam asocia cu numele? Din fericire toti 5 au fost apropiati.

    RăspundețiȘtergere