Translate

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Top 10 beauty tricks

Obisnuinta, catuse pentru cel liber...
Sunt constienta ca in timp va conta mai mult maiestria cu care imi voi decora interiorul, arhitectura personalitatii, si imi place sa cred ca aspir mai departe de perceptii superficiale si cer de la cei din jurul meu complimente consistente care sa depaseasca luciul si textura matasoasa rezultate in urma unei vopsele de par bine alese ori particulele ce reflecta lumina ale unei pudre Guerlain Meteorites. Si totusi, nu imi pot infrange pasiunea pentru forme, culori, texturi, pentru un ansamblu armonios si placut privirii...mie imi plac oamenii frumosi, nu vad in uratenie si simplitate o garantie a unei structuri interne bune dar nici nu neg posibilitatea. Ori poate imi place imbinarea reusita dintre fizic si psihic, indiferent de proportie, atunci cand rezultatul e carisma. Sper sa nu cad vreodata in pacatul plastifierii si sa frizez absurdul cu interventii inimaginabile si exagerate, dar recunosc ca ma obsedeaza aspectul fizic si ca depun eforturi sa-i aduc imbunatatiri. Probabil ca daca as arata perfect as continua sa fiu entuziasmata de cosmetice si alte artificii de infrumusetare, imi place ritualul in sine, sa-mi aplic diverse tratamente si masti, sa inventez retete, sa le prepar, sa caut tot ce apare nou si sa testez orice are recenzii pozitive si se potriveste intereselor mele estetice.
Raluca mi-a daruit un buchet de trandafiri cu aroma de suflet si culoare de zambet, si mi-a lansat provocarea sa aleg 10 cele mai eficiente trucuri de beauty.

1. Fond de ten Maybelline Pure Makeup. Nu spun ca e cel mai bun, ci ca din multitudinea de baze incercate, de la Miss Sporty la Chanel si Lancome, acesta mi s-a potrivit si a fost cel mai usor de purtat. Ador formula de gel, pe baza de apa asadar foarte usoara, se uniformizeaza perfect si arata natural chiar daca la capitolul acoperire nu il pot incadra la mare. Nu arata prafos, nu iti da senzatia de "tencuiala" si nu incarca porii.Din pacate, nu se mai fabrica si sper sa dureze la nesfarsit tubul ce mi-a ramas.
2. Pudra compacta YSL Eclat et Matite. Cea mai fina si matasoasa pudra pe care am avut-o, desi mie nu imi plac pudrele si fondurile de ten compacte pentru ca aspectul nu mi se pare natural. O simt ca un voal, nu nexesita uniformizarea prin pulverizare de apa termala/minerala pentru ca particulele nu sunt detectabile pe ten. Imi place sa o port si simpla, pacat insa ca nu pot extinde practica si pe perioada verii cand detest fondul de ten. Am o nuanta prea deschisa ce nu se potriveste bronzului.
3. Rimel Diorshow Extase. Pentru ca imi face privirea intensa si dramatica si fara sa conturez cu adoratul si nelipsitul meu eyeliner. Ador efectul in asa masura incat l-as purta non-stop chiar daca nu ies din casa.
4. Balsam de buze Carmex. Constant in viata mea de cativa ani, efectiv nu pot sa traiesc fara el. Fie ca il port simplu sau sub/peste rujul meu mat si intens, ma ajuta sa imi pastrez buzele fine si bine vascularizate incat sa nu capete paloare din cauza pigmentilor puternici ai rujurilor inchise. Efectul este acelasi ca atunci cand mananci picant, cherry lips.
5. Demachiantul Elmiplant Bioten cu miere si cimbrisor. In curand va trebui sa imi cumpar al 4lea tub, de cand l-am descoperit a devenit de neinlocuit. Nu ingrasa dar lasa tenul neted, proaspat si catifelat, nu incarca porii si nu contine parabeni.
6. Uleiul de masline cu petrol. Tratamentele pentru par sunt infinite, intotdeauna dupa spalat imi aplic si masca din comert (multi ani a fost kallos cu placenta dar acum sunt multumita si de recent testata Avon cu ulei de masline) dar imi place ca in ziua cand spal parul sa stau cel putin 2-3 ore cu un amestec home-made ce include obligatoriu petrol si ulei de masline. Am parul rar si fragil nativ, nu il vopsesc des si nu il agresez cu produse fixatoare ori pheon,de placa ma ating poate o data la 2 luni, dar cu toate astea se despica usor si arata neingrijit fara potiunea sus-mentionata. Nu a mai fost nevoie sa tai mult si nici nu s-a mai rupt.
7. Gel de dus cu ciocolata si caramel Bottega Verde. Nu imi pot imagina o portie de rasfat fara aroma mea preferata, ma uit la sticla si poftesc. Pielea ramane parfumata si ma simt ca dupa un ritual la spa. Lipseste masajul.
8. Argila Favisan. Componenta obligatorie a oricarei masti home-made, fie ea astringenta sau hidratanta. Cand sunt plictisita sau nu am timp o aplic si numai amestecata cu apa, 10 min. Insa de regula compun amestecuri complexe si adesea deloc estetice. Bateti la usa inainte sa intrati.:)
9. Fard de pleoape negru. Iubesc machiajul smockey si de multe ori il port si ziua, insa folosesc fardul negru si numai pe post de eyeliner "innegurand" mai mult coltul extern cu o dunga ingrosata ascendenta. Trebuie sa imi conturez ochii pentru a parea mai verzi, sunt comuni si par stearsa.
10. Deodorantul spray Dove Go Fresh, cel verde, cu castravete. Il folosesc de doi ani, l-am inlocuit de vreo doua ori si tot la el m-am intors. Pentru ca ramane fresh si nu isi modifica mirosul. Nu pateaza.

Eu nu am sa ofer buchetul de trandafiri, ci din adoratul meu liliac. E regatul meu, eu fac regulile.:)

Buchetul impreuna cu provocarea merg la:

http://clarra.wordpress.com/

http://cafeneauaoanei.blogspot.com/

http://topsecret-vioricaghe.blogspot.com/

http://manie.ro/


http://vyio.blogspot.com/

http://butterfly9999.blogspot.com/

http://camelcutza.blogspot.com/

3 comentarii:

  1. Este foarte adevarat ce spui tu, desi a trecut acea vreme in care zana era frumoasa si buna si mastera urata si rea si NU spun ca oamenii trebuie judecati dupa aspectul fizic, cumva tot vrem sa ne inconjuram de frumos iar oamenii care radiaza frumusete atat fizica cat si psihica atrag o multime de oameni langa ei.
    Nu trebui sa fii o zana dar macar sa ai o combinatie frumoasa de calitati, interiorul conteaza la fel de mult ca si exteriorul...
    La barbati e putintel diferit dar la femei the pressure is high....
    Mi se pare foarte okay aceste liste pentru ca poti vedea dintr-un foc un top ten al produselor cosmetice. O fi Dior Extase bun dar m-ar durea inima sa dau atata pe un rimel. Face parte din categoria acelor produse in care nu vreau sa investesc foarte mult. Si asa stau rau la capitolul haine din cauza cosmeticelor!
    Normal, trebuie sa incerc Carmex! Unde se gaseste? Si mie imi place deodorantul Dove si in paranteza cel de la Nivea dar si cel de la Burjois mi se par proaste!!!
    Pudra aceea compacta suna divin cat despre ciocolata who doesn't love it , am avut si eu de la Bottega Verde cu Frangipani si mi s-a parut foarte okay. Sper ca am scris bine numele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ruxi gasesti Carmex cel putin in farmaciile HelpNet si Dona.Eu in Craiova nu am HelpNet si afara de Dona nu l-am gasit altundeva.Nu stiu daca e si in magazine,cand am inceput sa aud de el Andreea Raicu mentiona ca l-a achizitionat tot dintr-o farmacie,insa din Saint Tropez.
    Cat despre Dior Extase,nici eu nu as fi dat pretul intreg.Cel putin nu din bugetul actual.Insa 50lei e ok,cat un L'Oreal de ultima generatie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru nominalizare si pentru buchet, abia astept sa infloreasca si aici liliacul.
    M-ai facut curioasa cu rimelul Dior, eu sunt mereu in cautare de rimel, desi sunt multumita de cel pe care il am acum e mereu loc de mai bine, apropo de fardul de pleoape negru eu sunt dependenta de tusul de ochi, parca nu e in regula machiajul daca nu trag eu o dunga neagra :))

    RăspundețiȘtergere